Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر علوم خطاب به برگزیدگان المپیاد علمی دانشجویی گفت: برای دانشمند تراز اول شدن تلاش کنید و هیچ موقع قانع نباشید. چرا ایران ما نباید نوبل داشته باشد، چرا نباید در یک عرصه نوآوری حرف اول دنیا را بزنیم.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدعلی زلفی گل وزیر علوم،  روز سه شنبه در آیین تجلیل از برگزیدگان بیست و ششمین المپیاد علمی دانشجویی کشور گفت: در المپیاد‌های علمی دانشجویی، هدف فقط انتخاب دانشجوی برگزیده نیست، بلکه راه اندازی یک جریان، شور و نشاط علمی همچنین الگوسازی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتیجه راه اندازی جریان علمی، دانش‌پذیری و طی کردن مسیر پیشرفت است.

وزیر علوم با بیان اینکه با ایجاد دانش پذیری، فرهنگ سازی صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: برگزیدگان المپیاد‌ها باید برای علمی‌تر شدن تلاش کنند؛ هر کشوری که برای علم و فناوری سرمایه گذاری کند دست برنده دارد؛ چرا که از طریق علم و فناوری می‌توان سقف پرواز را بالا برد.

وی خطاب به برگزیدگان المپیاد علمی دانشجویی تاکید کرد: برای دانشمند تراز اول شدن حرص بزنید و هیچ موقع قانع نباشید. چرا ایران ما نباید نوبل داشته باشد، چرا نباید در یک عرصه نوآوری حرف اول دنیا را بزنیم.

زلفی گل بیان کرد: شما نسلی هستید که سقف پروازتان را باید بالا ببینید و فرهنگ تلاش کردن را جا به جا کنید.

آیین تجلیل از برگزیدگان بیست و ششمین المپیاد علمی دانشجویی کشور در سازمان سنجش آموزش کشور برگزار شد.

در این مراسم، برگزیدگان در رشته‌های الهیات و معارف اسلامی (۵نفر)، آمار (۴ نفر)، حقوق (۶ نفر)، روانشناسی (۴ نفر)، ریاضی (۴ نفر)، زبان و ادبیات فارسی (۴ نفر)، زیست شناسی (۳ نفر)، سلول‌های بنیادی و مهندسی بافت (۳نفر)، شیمی (۳ نفر)، طراحی صنعتی (۵ نفر)، علوم اقتصادی (۴ نفر)، علوم تربیتی (۳ نفر)، علوم جغرافیایی (یک نفر)، علوم زمین (۳ نفر)، فیزیک (۳نفر)، مهندسی برق (۳ نفر)، مهندسی شیمی (۳ نفر)، مهندسی صنایع (۴نفر)، مهندسی عمران (۴ نفر)، مهندسی کامپیوتر (۴ نفر)، مهندسی کشاورزی (زراعت و اصلاح نباتات) (۴ نفر)، مهندسی مکانیک (۳ نفر) و مهندسی مواد و متالورژی (۳ نفر) مورد تقدیر قرار گرفتند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: زلفی گل المپیاد علمی علم و فناوری المپیاد علمی دانشجویی برگزیدگان المپیاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۰۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصفیه‌خانه آب بشاگرد تابستان امسال آبگیری می‌شود

ایسنا/هرمزگان معاون مهندسی و توسعه آبفای کشور ‌با اشاره به تصفیه‌خانه در حال احداث بشاگرد گفت: با توجه به اهمیت پروژه و بهره‌مندی جمعیت زیادی از مردم بشاگرد از اجرای این طرح در تلاش هستیم تا اوایل تیرماه آبگیری این تصفیه‌خانه انجام شود.

به گزارش خبرنگار ایسنا در هرمزگان؛ ذوالفقار مهدی‌زاده امروز (نهم اردیبهشت ماه ) در ‌بازدید از تصفیه‌خانه در حال احداث بشاگرد که مدیر عامل آبفای هرمزگان و فرماندار بشاگرد حضور داشتند، اظهار داشت: با توجه به اهمیت پروژه و بهره‌مندی جمعیت زیادی از مردم بشاگرد از اجرای این طرح در تلاش هستیم تا اوایل تیرماه آبگیری این تصفیه خانه انجام شود.

وی میزان ظرفیت این تصفیه‌خانه را ۱۷۰ لیتر بر ثانیه عنوان کرد و افزود: پیشرفت این پروژه از لحاظ کمی و کیفی قابل قبول است و طی دو سال گذشته با تامین منابع مالی، تکمیل این پروژه سرعت گرفته است و تلاش می‌کنیم اعتبارات مورد نیاز این پروژه را تخصیص دهیم.

معاون مهندسی و توسعه آبفای کشور ادامه داد: بخشی از اعتبارات این پروژه نیز از محل مولدسازی با تلاش استاندار انجام خواهد شد که انتظار داریم با پیگیری‌ها این مهم به سرانجام برسد.

 در این بازدید همچنین عبدالحمید حمزه‌پور، پیشرفت فیزیکی تصفیه خانه بشاگرد را ۴۶ درصد عنوان کرد که ارزش فعلی آن ۴۰۰ میلیار تومان است.

وی با قدردنی از نگاه بلند و حمایت‌های وزیر نیرو، مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب و استاندار هرمزگان ادامه داد: در حال حاضر از طریق نصب پکیج اضطراری، ۳۰ لیتر بر ثانیه آب تولید و برای تامین آب یک شهر ۹ روستا پمپاژ می‌شود.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • همکاری دانشکده آب اهواز در حل چالش‌های زیست محیطی خوزستان
  • فراخوان جذب دانشجوی دکتری در پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی
  • اعلام اسامی اساتید نمونه کشوری/ چهار معاون وزیر علوم در بین برگزیدگان
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • پیشرفت علمی بدون داشتن علوم پایه قوی امکان پذیر نیست
  • تصفیه‌خانه آب بشاگرد تابستان امسال آبگیری می‌شود
  • رشته‌ها و سطوح برگزاری المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی اعلام شد
  • رشته‌ها و سطوح المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی اعلام شد