Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-03@22:50:40 GMT

6 دلیل برای شستشوی لباس در خشکشویی آنلاین حباب

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۷۰۷۸۰

6 دلیل برای شستشوی لباس در خشکشویی آنلاین حباب

در صورتی که به دنبال یک مرکز خشکشویی آنلاین در منطقه 22 تهران هستید از خانه خارج نشوید ! خشکشویی آنلاین حباب در دسترس شما است.

خشکشویی آنلاین حباب یک مرکز کاملاً تخصصی است که به خشکشویی و آبشویی از منسوجات مبل و پرده اختصاص دارد . در این مرکز تمامی تجهیزات و محصولاتی که برای خشکشویی استفاده می شود کامل بوده و علاوه بر تمیز کردن لباس ها به روش خشک شویی و نگهداری از آنها خدمات دیگری مانند تعمیر لباس ، روفو، ترمیم، رنگرزی و غیره نیز انجام می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همیشه شستشوی معمولی لباس ها توسط ماشین لباسشویی خانگی نمی تواند با کثیفی ها و لکه های مختلفی که در شرایط متفاوتی ایجاد شده اند، مقابله کند. همچنین شستشوی برخی محصولات مانند پارچه های ابریشمی ، پشمی یا چرمی توسط ماشین لباسشویی مناسب نیست، زیرا این دستگاه ها ممکن است به آنها آسیب بزند. در چنین شرایطی استفاده از خدمات خشکشویی یک گزینه ایده‌آل برای تمیز کردن این کالاها در شرایط ایمن می باشد.

ممکن است برخی از افراد استفاده از خدمات خشکشویی را هدر دادن پول یا امری لوکس بدانند اما نباید از مزایای خشکشویی و خدمات ارائه شده توسط آن غافل شد . زیرا قیمت خشکشویی ، در برابر کیفیت کار ، کاملا توجیه پذیر بوده و به چشم نمی آید. در این مرکز لباس ها به حالتی نزدیک به زمانی که کاملاً نو بودند باز می گردند و در صورتی که هرگونه لکه بر روی آنها ایجاد شوند با مواد و محصولات خاصی که این مراکز استفاده می کند برطرف می‌شود.

تمیز کردن لباس ها در خشکشویی آنلاین حباب چگونه انجام می ‌شود؟

در خشکشویی آنلاین حباب ابتدا فرآیند دقیقی برای انتخاب لباس بر حسب رنگ پارچه و نوع کثیفی انجام می شود . در مرحله بعد لباس ها فرایندهای مختلفی مانند قرار گرفتن در ماشین آلات پیش رنگ آمیزی ، تمیز کردن بهداشتی، پس رنگ آمیزی، استفاده از نرم ‌کننده‌ها دئودورانت های پارچه و غیره را می گذرانند ، زیرا هر نوع پارچه نیاز به شرایط تمیزکاری و نگهداری خاصی دارد .

همچنین اتوکشی با دقت و با استفاده از اتوهای مخصوص انجام می‌ گیرد به طوری که پارچه موردنظر کاملاً نو به نظر برسد.

فراموش نکنید که خشکشویی یک سیستم شستشوی لباس بدون استفاده از آب است ، در غیر این صورت آب زیاد باعث خراب شدن ، تغییر شکل ، چروک شدن یا تغییر رنگ پارچه می‌شود . خشکشویی با استفاده از محصولات خاصی به نام حلال که چربی و لکه ها را از بین می‌برد انجام می شود. 

بهترین رنگرزی لباس در تهران ، برای تکمیل کار به یک اتوکشی عالی نیاز دارد . 

حلال های مورد استفاده در خشکشویی شامل چیست؟

اولین محصولات خشکشویی بنزین، روغن ، نفت سفید و بنزن بود . از آن زمان تاکنون روند فناوری به طور قابل توجهی بهبود یافته و در حال حاضر خشکشویی ها از حلال های ایمن تر و موثرتر استفاده می کنند پرکلرواتیلن به عنوان یک حلال استاندارد در نظر گرفته می‌شود که به طور موثر پارچه را بدون آسیب رساندن به آن تمیز می کند و استفاده از آن بی خطر و غیر قابل اشتعال است . در حین فرایند ، اغلب مواد شوینده ای به حلال ها اضافه می شوند که به آنها تمیز کننده می‌گویند تا به عمق پارچه نفوذ نموده و کثیفی را از بین ببرند.

 

مزایای دریافت خدمات از خشکشویی آنلاین حباب چیست؟

1- اولین مزیت استفاده از خدمات خشکشویی آنلاین حباب در غرب تهران این است که می ‌توانید سفارشات خود را در هر کجا از غرب تهران که زندگی می کنید و در زمان دلخواه مدیریت کنید و در زمانی که تایم و وقت اضافه دارید سفارشات خود را برنامه ریزی کنید تا نیروهای خشکشویی برای تحویل کالا به مکان مورد نظر شما مراجعه کنند.

2- در خشکشویی حباب خدمات گسترده‌ای ارائه می‌ شود و شما می ‌توانید بر حسب نیاز خود موردی را که به کارتان می آید انتخاب کنید . به عنوان مثال ، می ‌توانید شستشوی لباس ها با آب ، تمیز کردن توسط فرایند خشکشویی ،اتوکشی لباس ها ، تمیز کردن پرده ها ، شستشوی لباس های خاص، انجام فرایند لکه گیری توسط محلول های خاص و غیره را انتخاب کنید.

3- نیروهای خشکشویی حباب پس از مراجعه به آدرس مورد نظر شما لباس هایی که قرار است به اتوشویی فرستاده شوند را تحویل گرفته و آنها را درون کیسه های مخصوصی قرار می دهند تا با بیشترین دقت حمل شوند . همچنین مجبور به جدا کردن لباس های رنگی از سفید نیستید زیرا نیروهای خشکشویی این کار را برای شما انجام خواهند داد.

4- تیم تخصصی خشکشویی حباب با سال ها تجربه در این امر و استفاده از بهترین ماشین آلات و محصولات ویژه خشکشویی ، تمیز کردن لباس ها، پرده ها و موارد دیگر را برای شما انجام می دهند.

4- نیروهای این مرکز بسیار وقت شناس بوده و راس ساعت مقرر در محل موردنظر حاضر شده و لباس‌ها را تحویل گرفته و در موعد مقرر نیز آنها را تحویل مشتری می دهند.

6- یکی دیگر از مزایای استفاده از خدمات خشکشویی آنلاین حباب در غرب تهران توجه به جزئیات توسط این مرکز است . به طوری که آنها پس از فرایند خشکشویی تا کردن و اتو کردن لباس را نیز انجام می دهند و پس از تحویل تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که آنها را در کمد آویزان کنید.

حباب ، خشکشویی در غرب تهران ، در منطقه 22 تهران واقع شده و در کل منطقه بصورت آنلاین از طریق تلفن ، سایت و اپلیکیشن در حال دریافت و انجام سفارشات خشکشویی است. 

تلفن ویژه :   91092732 - 021  

www.hobabb.com

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استاندارد بنزین پول رنگ آمیزی فناوری کردن لباس ها شستشوی لباس غرب تهران تمیز کردن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۰۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نساجی با رنگ قرمز برای بقا می‌جنگد

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران پس از چند بازی استفاده از پیراهن سفید رنگ حتی در بازی‌های خانگی در نیم فصل دوم، دوباره از رنگ اصلی خود در بازی‌های اخیر استفاده می‌کند.

سفید پوشیدن نساجی باعث ایجاد حواشی و سوال برای هواداران شده بود و حالا شاگردان ساکت با لباس قرمز خود مقابل رقیبان قرار می‌گیرند.

بنابراین در جلسه هماهنگی دیدار نساجی مازندران و ذوب‌آهن به میزبانی اصفهانی‌ها مقرر شد نساجی با لباس یک دست قرمز پا به زمین مسابقه بگذارد.

آنها در بازی برابر سپاهان و تراکتور نیز با لباس اصلی خود ۴ امتیاز کسب کردند و به نظر می‌رسد دیگر تا میزبانی قرمزپوش مقابل‌شان نباشد این پیراهن را عوض نمی‌کنند.

دیگر خبرها

  • ستاره پرسپولیس مقابل تیم سابق اما با لباس شخصی
  • شستشوی مخزن زمینی ۱۰۰ مترمکعبی روستای عسگرآباد ارومیه
  • رفع مشکل کمبود آب شرب روستای میرآباد مازول نیشابور
  • لباس خواننده چینی باعث مرگش شد
  • کاهش ۶۰ درصدی مصرف ازن با بهره‌گیری از سامانه نانو حباب در فرایند تصفیه آب
  • ترامپ: دانشجویان را «شستشوی مغزی» دادند
  • خاطرات مهندس جعفر شریف امامی از کار در راه آهن
  • بهترین تبلیغات برای لباس فروشی (8 روش رایگان و زود بازده)
  • نشست «سواد بصری در مد و لباس» برگزار می‌شود
  • نساجی با رنگ قرمز برای بقا می‌جنگد