Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@08:18:52 GMT

صدور سند منوط به رفع تداخلات اراضی کشاورزی است

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۷۰۸۸۵

خبرگزاری آریا- معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه عنوان کرد: مادامی‌که کمیسیون رفع تداخلات در استان‌ها کار خود را به درستی انجام ندهند و تداخلات اراضی کشاورزی همچنان باقی بماند صدور سند متوقف خواهد ماند.
به گزارش خبرگزاری آریا،اصغر جهانگیر دیروز در جلسه شورای عالی قوه قضائیه با اشاره به زمین‌های کشاورزی فاقد سند یا دارای سندهای مشاعی یا دارای اراضی اختلافی را یکی از کانون‌های هدف زمین‌خواران عنوان کرد و با اشاره به مساحت 18میلیون و 700 هزار هکتاری اراضی کشاورزی در کشور گفت: طبق آمار سازمان امور اراضی تا پایان فروردین امسال از مجموع 53 هزار و 518 پلاک دارای تداخل، تنها برای 3هزار و 201 پلاک رفع تداخل صورت گرفته است و مادامی‌که کمیسیون رفع تداخلات در استان‌ها کار خود را به درستی انجام ندهند و تداخلات اراضی کشاورزی همچنان باقی بماند، امور مربوط به نقشه‌برداری و صدور سند متوقف خواهد ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اصغر جهانگیر معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم اراضی کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۰۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۳۳ مورد سه قلوزایی در لرستان

به گزارش قدس آنلاین، فریبا ولی‌پور در خصوص تامین مسکن طرح جوانی جمعیت، اظهار کرد: یکی از سیاست‌های دولت در بحث طرح جوانی جمعیت، اهدای مسکن به خانواده‌های دارای سه قلو و چندقلوست.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری لرستان گفت: در آخرین جلسه قرارگاه جمعیت و با تاکید استاندار وقت واگذاری زمین با اولویت‌ خانواده‌های دارای سه قلو بود و در این خصوص راه و شهرسازی لرستان این مهم را نیز در اولویت قرار داد.

ولی‌پور بیان کرد: با توجه به شرایط جغرافیایی و توپوگرافی در برخی از شهرهای استان با کمبود زمین مواجه هستیم و در این راستا راه‌ وشهرسازی لرستان قول داد که در بهار امسال این مشکل تامین زمین برای طرح جوانی جمعیت محقق شود.

وی اظهار کرد: برخی از دستگاه‌ها اجرایی دارای زمین‌هایی هستند که نیازمند تغییر کاربری بوده و چنانچه این مهم محقق شود بخشی از مشکلات تامین مسکن برای جوانی جمعیت برطرف خواهد شد.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری لرستان، تصریح کرد: با توجه به شرایط توپوگرافی لرستان، ایجاد شهرک و یا شهرک جدید ضروری است و امیدواریم با همکاری استاندار لرستان و راه و شهرسازی استان مشکل تامین زمین برای این خانواده‌ها مرتفع شود.

وی در خصوص طرح نفس و حمایت از مادران باردار، گفت: در لرستان ۱۳۲ نفر از مادران باردار از انجام سقط انصراف دادند و تعداد تولدهای تحت عنوان "نفس" در استان هفت مورد گزارش شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ۵۵۰ هزارهکتار اراضی زراعی آذربایجان غربی دارای سند تک برگ شده اند
  • رفع موانع تحقق حداکثری حدنگاری کرمان با همکاری فرمانداران
  • صدور سند تک برگ برای ۵۵۰ هزار هکتار از اراضی زراعی آذربایجان‌غربی
  • اجرای مدیریت تلفیقی در ۳۰۰۰ هکتار زمین کشاورزی مازندران
  • شناسایی ۳۳ مورد سه قلوزایی در لرستان
  • واگذاری ۱۹ هزار هکتار از اراضی ملی برای اجرای طرح‌های کشاورزی
  • صدور مصوبه کارگروه امور زیربنایی برای ۵۷ شهرک مسکونی
  • ۲۰۰۰ هکتار زمین برای شهرهای مولد کشاورزی استان بوشهر مصوب شد
  • ۸۴۲ هکتار از اراضی ملی به شهرک‌های صنعتی و کشاورزی واگذار شد
  • تضمین امنیت سرمایه گذاری و غذایی از اثرات بارز رفع تداخلات است