Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، منصور مرادلو، رئیس شورای اسلامی شهر زنجان در جلسه رسمی و علنی شورای شهر زنجان اظهار کرد: شهرداری زنجان در ماه رمضان اقدامات بسیاری انجام داد که از جمله آن برگزاری مراسم افطاری برای کارگران بود.
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه یک میلیون و ۳۰۰ هزار متر مربع زمین رها شده در زنجان داریم، گفت از این میزان 374 هزار متر مربع  آموزشی 224 هزار متر مربع آموزشی 166 هزار متر مربع فضای سبز 85 هزار متر مربع تجاری و خدماتی، 166 هزار فضای سبز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: مشکلی که بعضا در شهرک‌هاست این است که علوم پزشکی در اینجا زمین دارد، ولی رها شده است، اگر هر ارگانی توانایی ساخت ندارد، پس باید رها کند، برای مثال الان در گلشهر و پونک ما کمبود امکانات داریم.
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه در کوی فرهنگ زمینی داریم که ۳۴ سال است رها شده و کاری در آن انجام نشده است، گفت: یک موضوع دیگر مشکل روشنایی در شهر است که باید فکری برای آن اندیشیده شود.
مرادلو با بیان اینکه در بحث بازار نیز در امر روشنایی و همچنین ساماندهی باید اقدام شود، گفت: ضعف روشنایی برق مشکلی است که باید برطرف شود، هر چند سال قبل بهانه این موضوع ارز دیجیتال بود، اما امسال باید این مشکل حل شود.

در ادامه نیز عضو شورای اسلامی شهر زنجان گفت: یک سری املاک آموزشی هستند که باید 18 ماهه تعیین تکلیف شوند و اگر  تعیین تکلیف نشود  به کمیسیون می‌رود.

مهدی طالب با اشاره به خطر ریزش برخی از بناها و مشکلاتی که ایجاد می‌کند نیز گفت: طرح پیشنهادی وجود دارد که از سال 70 وجود دارد و مشکلی را حل نمی‌کند.

وی گفت: درباره نیز میراث درباره وظیفه خود اقدامی نکرده است و این کارهایی که در بازار انجام می‌شود در واقع شهرداری به جای میراث انجام داده است.

عضو شورای شهر زنجان نیز درباره بحث اجراییات گفت: برخوردهای متناقضی از سوی اجراییات شاهد هستیم در حالی که اینها بیت‌المال است.

حجت‌الاسلام اسحاق اسماعیلی گفت: انبار شهرداری پر از اموال مردم است و این برای من سوال است که چه موقع این انبار تخلیه خواهد شد، در قانون توقف و ضبط اموال آخرین راه است اما شهرداری آن را به عنوان اولین راه انتخاب کرده است.

وی درباره خط ویژه تاکسی‌ها نیز گفت: رضایت لازم از این امر وجود دارد اما گاها موجب جریمه هم شده است که باید حل شود.

انتهای پیام/73005

منبع: فارس

کلیدواژه: زنجان کمیسیون املاک آموزشی پیشنهادی شورای اسلامی شهر زنجان هزار متر مربع رها شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۰۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان زنجانی برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی اعتراضات ضدصهیونیستی در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا، دانشگاهیان استان زنجان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و خیزش ضد صهیونیستیِ دانشجویانِ دانشگاه‌های ِآمریکا تجمع خواهند کرد.

دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های زنجان در حمایت از مردم فلسطین و همچنین محکومیت دستگیری دانشجویان و اساتید آزادی‌خواه حامی فلسطین تجمع خواهند کرد.

این تجمع روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ساعت ۱۰و ۳۰ دقیقه در دانشگاه زنجان، روبروی کتابخانه مرکزی برگزار خواهد شد.

همچنین امروز تجمع اعتراضی دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان برگزار شد.

کد خبر 6091016

دیگر خبرها

  • زمین و تسهیلات از دولت ساخت با مردم/ به جز چند کلانشهر دولت مشکلی برای تامین زمین ندارد
  • پارکینگ طبقاتی توفیق زنجان افتتاح شد
  • رفع تصرف ۸۰۰۰ متر مربع از اراضی ملی در رحیم آباد رودسر
  • تجمع دانشجویان زنجانی برگزار می شود
  • فلاحت پیشه: نه‌تنها از منابع فروش نفت نفعی برای مردم حاصل نشد؛ بلکه دولت دست در جیب مردم کرده است
  • شوراها به جایگاه واقعی خود نرسیده‌اند
  • موزه مردم شناسی رختشویخانه - زنجان
  • رفع تصرف ۱۲۰۰ متر مربع از اراضی ملی در رضوانشهر
  • مخالفان اعتبازدایی از اسناد عادی از افشای اموالشان می‌ترسند
  • تجلیل از شورا‌های برتر شهر و روستا در قم