Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ باقر پسنده در آیین توزیع ۶۰ بسته کمک آموزشی، ورزشی و فرهنگی در بین مدارس کم برخوردار گچساران گفت: از این تعداد بسته های توزیع شده ۱۷ هزارو ۵۰۰ بسته معیشتی شامل مواد غذایی در قالب کمک های مومنانه در این شهرستان تاکنون بین نیازمندان توزیع شده است.

او ارزش ریالی هر بسته را پنج  میلیون ریال اعلام کرد و می گوید: این بسته های معیشتی شامل ۱۰ کیلو برنج، مرغ، روغن، رب گوجه فرنگی، ماکارونی و حبوبات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته پسنده، همچنین در این مدت بیش از ۶ هزار بسته کمک آموزشی شامل شامل نوشت افزار، کیف، دفتر ، مداد رنگی، وسایل ورزشی بین دانش اموزان مناطق کم برخوردار شهرستان توزیع شد.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران گفت: ارزش این بسته های توزیع شده پنج تا ۱۰ میلیون ریال بوده که بین دانش آموزان و مدارس مناطق کم برخوردار شهرستان توزیع شد.

او می گوید: به مناسبت هفته بسیج سازندگی ۶۰ بسته آموزشی، فرهنگی و ورزشی به ارزش یک میلیاردو ۲۰۰ میلیون ریال بین مدارس کم برخوردار مناطق شهری و روستایی توزیع شد.

پسنده گفت: هشت سیستم صوتی به ارزش چهار میلیارد ریال همچنین بین مدارس شهرستان از سوی بسیج سازندگی سپاه توزیع شد.

او می گوید: امید است توزیع بسته های حمایتی بتواند گامی گره گشا برای کاهش مشکلات معیشتی نیازمندان در دوران انتشار ویروس کرونا باشد.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران گفت:  طرح کمک مومنانه به منظور کمک به اقشار آسیب‌پذیر اقتصادی ناشی از ویروس کرونا و نیازمندان این شهرستان با محوریت ناحیه مقاومت بسیج گچساران از نیمه شعبان ۹۹ در این شهرستان آغاز و همچنان ادامه دارد.

به گفته پسنده، امید است با همدلی و همیاری بین مردم و رعایت مسائل بهداشتی، بیماری کرونا بطور کامل ریشه کن شود و مشکلات را پشت سر بگذاریم.

شهرستان ۱۵۶ هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه وبویراحمد قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد بسته معیشتی اقشار آسیب پذیر کم برخوردار توزیع شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۱۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گامی دیگر برای ثبت جهانی قلعه فلک الافلاک خرم آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، عطا حسن پور با اشاره به آخرین مرحله از کاوش باستان شناسان از تپه قلعه فلک الافلاک خرم آباد گفت: اولین لایه نگاری به روش نوین، علمی و هدفمند در تپه قلعه انجام شد و در آخرین کاوش‌ها به این نتیجه رسیدیم که سکونت انسان در این تپه به دوران قبل از عصر مفرغ یعنی مس و سنگ و حدود پنج هزار و ۴۰۰ سال پیش برمی گردد.

وی اظهارداشت: در اجرای فصل جدید کاوش باستان شناسان از تپه قلعه فلک الافلاک، عرصه‌ای به طول ۲۵ متر و عرض دو متر مورد کاوش و بررسی قرار گرفت که بقایای سکونت انسان در چندین دوره تاریخی کشف شد.

به گفته مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان، پرونده قلعه فلک الافلاک و دره خرم آباد سال گذشته برای ثبت در میراث جهانی به عنوان سهمیه ۲۰۲۴ ایران به سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی سازمان ملل متحد، یونسکو، ارسال شده است که این کاوش هدفمند و علمی با شناخت لایه‌های دقیق باستان شناسی برای پیوست تاریخی و علمی پرونده ثبت جهانی بسیار بااهمیت است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • گامی دیگر برای ثبت جهانی قلعه فلک الافلاک خرم آباد
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • علم الهدی : برای حل مشکلات معیشتی کارگران نمی‌توانیم تنها به دنبال افزایش دستمزد باشیم
  • ۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد
  • پای نفت برای صعود قیمت بسته می‌شود
  • شرکت‌های تامین سرمایه بهبود شبکه برق تعریف شود
  • نامگذاری روزی به نام سروستان گامی برای اعتلای این شهر است