Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-01@23:37:57 GMT

تشریح اقدامات کانون بازنشستگان دانشگاه تبریز

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۷۱۰۴۱

تشریح اقدامات کانون بازنشستگان دانشگاه تبریز

رئیس کانون بازنشستگان دانشگاه تبریز برخی از برنامه‌ها و اقدامات کانون بازنشستگان دانشگاه را تشریح کرد.

صفائیل یوسف‌زاده، رئیس کانون بازنشستگان دانشگاه تبریز در گفتگو با خبرنگار استان‌های خبرگزاری دانشجو، گفت: با همّت و همکاری بازنشستگان عضو کانون و همچنین با حمایت‌های مسولان واحد‌های مختلف دانشگاه توانسته ایم جهت رفاه حال اعضاء خدمات جدید ارائه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یوسف‌زاده با اشاره به اهم اقدامات صورت گرفته بیان کرد: کسب موافقت هیئت رئیسه دانشگاه در مورد انجام بیمه تکمیلی توسط بیمه تعاون برای بازنشستگان عضو کانون همانند همکاران شاغل، استفاده بازنشستگان عضو کانون از مسجد و مرکز بهداشت بطور رایگان، ویزیت رایگان بیماران در روز‌های یکشنبه توسط پزشک دانشگاه، استفاده بازنشستگان عضو از غذاخوری دانشگاه با تخفیف ویژه، اخذ تخفیف ۵۰% از هزینه استخر دانشگاه برای بازنشستگان عضو کانون از مهمترین اقدامات بوده است.


رئیس کانون بازنشستگان دانشگاه تبریز خاطرنشان کرد: راه اندازی صندوق قرض الحسنه، توسعه نقدینگی صندوق، پرداخت وام قرض الحسنه برای متقاضیان وام در دو مرحله با همیاری خیرین و دوستان را از دیگر فعالیت‌های کانون در سال‌های اخیر صورت گرفته است.


وی افزود: در این راستا با موافقت هیئت امنای دانشگاه مبلغ سه میلیارد ریال بودجه برای پرداخت وام ضروری برای همکاران بازنشسته عضو کانون اختصاص داده شده است و همچنین مبلغ ۱۲۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال بودجه سالانه برای هزینه‌های کانون توسط مدیریت بودجه و تشکیلات با موافقت هیئت رئیسه دانشگاه تصویب شده است.


طرح مسائل بازنشستگان با مسئولان استانی و کشوری از دیگر برنامه‌های کانون بازنستگان در سال گذشته بود که در این راستا می‌توان به دعوت قبلی هیئت مدیره کانون از متفکر آزاد عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی اشاره کرد. در این جلسه مسائل بازنشستگان مخصوصا مسئله همسان سازی حقوق بازنشستگان مطرح و نامه‌ای از طرف هیئت مدیره کانون تهیه و با هماهنگی سایر کانون‌های استان به ریاست جمهوری اسلامی ارسال شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه تبریز صندوق بازنشستگان بازنشستگان عضو کانون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۱۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات جایزه ملی جوانی جمعیت تشریح شد؛ ضرورت افزایش ظرفیت دکتری جمعیت شناسی در دانشگاه‌ها

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

دیگر خبرها

  • تشریح اقدامات سال ۱۴۰۲ بسیج سازندگی استان مرکزی
  • افتتاح نخستین کانون بازنشستگان ثبت اسناد و املاک کشور در مشهد
  • افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در دولت تصویب شد/ حداقل بگیران ۳۵ درصد
  • حداقل حقوق بازنشستگان 35 درصد افزایش یافت
  • جزئیات جایزه ملی جوانی جمعیت تشریح شد؛ ضرورت افزایش ظرفیت دکتری جمعیت شناسی در دانشگاه‌ها
  • تصویب افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • بهادری جهرمی: حقوق حداقل بگیران بازنشستگان تأمین اجتماعی ۳۵ درصد افزایش یافت
  • موافقت با افزایش حق‌الزحمه ساعت اضافه تدریس معلمان
  • تشریح روند انتخاب استادان نمونه کشوری
  • شهرستان اردکان یزد فرمانداری ویژه شد