Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@22:58:09 GMT

آسمان خوزستان امشب گرد و خاکی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۷۱۰۵۰

آسمان خوزستان امشب گرد و خاکی می‌شود

محمد سبزه زاری به خبرنگار مهر بیان کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی در این ایام روند جزئی افزایش دما و وزش بادهای متوسط تا نسبتاً شدید بویژه در ساعات بعد از ظهر در خوزستان پیش بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان خبر داد: از اواخر وقت امشب با توجه به تأثیر گرد و خاک انتقالی از کشورهای همسایه شاهد افت کیفیت هوا و کاهش دید افقی خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تأثیر توده گرد و خاک عراقی ابتدا بر مناطق نیمه غربی، مرکزی و سپس سایر مناطق استان تا بعد از ظهر فردا چهارشنبه سبب کاهش دید افقی و کیفیت هوا خواهد شد.

سبزه زاری گفت: در شبانه روز گذشته آبادان با ۳۵.۵ و ایذه با ۹.۹ سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط در خوزستان گزارش شده‌اند؛ همچنین در همین مدت نیز حداکثر دمای اهواز به ۳۴.۸ و حداقل به ۱۷.۶ درجه سانتی گراد رسیده است.

کد خبر 5486621

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد سبزه زاری هواشناسی خوزستان گرد و غبار گرد و خاک بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا خطبه های نماز جمعه آمار کرونا گروههای جهادی بسیج سازندگی احتکار خراسان رضوی ایلام مشهد گردشگری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز نانوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۱۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رگبارهای بهاری از امروز دوباره آسمان فارس را در برمی‌گیرد

مسعود حقیقت از صدور هشدار زرد هواشناسی در استان فارس خبر داد و گفت: سامانه بارشی رگبار‌های بهاری از بعدازظهر امروز از مناطق غربی وارد استان فارس خواهد شد.

او افزود: این سامانه همراه با رگبار باران، رعد و برق، گاهی وزش باد شدید، لغزندگی جاده‌ها، روان آب خواهد شد لذا به عموم مردم توصیه می‌کنیم از تردد در حاشیه رودخانه‌ها پرهیز کرده و در جاده‌ها احتیاط لازم را به عمل آورند.

حقیقت اظهار کرد: سامانه مذکور از امروز در مناطق مرکزی و نیمه غربی استان به ویژه شهرستان‌های سپیدان، رستم، نورآباد ممسنی، کوه‌چنار و کازرون فعالیت خواهد داشت و برای روز سه‌شنبه، ۱۸ اردیبهشت هم همین وضعیت برای مناطق مرکزی و نیمه غربی برقرار خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی فارس تصریح کرد: در روز چهارشنبه، ۱۹ اردیبهشت‌ماه هم مناطق مذکور و هم مناطق شرقی دارای بارش‌های رگباری، صاعقه، وزش باد شدید و خطر پرتاب اجسام، روان آب و... خواهند بود.

او در پایان گرم‌ترین نقطه استان فارس را لامرد با ۳۱ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و سردترین را خسروشیرین آباده با دمای هوای ۳ درجه بالای صفر اعلام کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • عکسی عجیب از آسمان امشب تهران
  • وزش باد برای خوزستان پیش بینی می‌شود
  • بازگشت دلار به کانال ۵۹هزار
  • رگبارهای بهاری از امروز دوباره آسمان فارس را در برمی‌گیرد
  • بازگشت دلار به کانال ۵۹/دلار تلگرامی خریدار ندارد
  • بارش باران از امشب در لرستان
  • سامانه بارشی جدید امشب وارد خوزستان می‌شود
  • آغاز مجدد بارش‌ها در خوزستان از امشب
  • ورود سامانه بارشی جدید به خوزستان از روز دوشنبه
  • آسمان کرمان دوباره آبی شد