Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور در پیامی با تبریک فرارسیدن سی‌امین سال برقراری روابط میان ایران و قرقیزستان به رئیس جمهور و مردم این کشور اظهار داشته است: اشتراکات فرهنگی - تمدنی و سنت‌های مشترک ملی و دینی، سرمایه‌های عظیمی است که مبانی روابط فی‌مابین را تشکیل می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری برنا، آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی در پیام تبریک خود به «صادیر جاپاروف» رئیس جمهور قرقیزستان به مناسبت سی‌امین سال برقراری روابط دیپلماتیک آورده است: اعلام استقلال جمهوری قرقیزستان موجب شد مناسبات دیرینه مردم دو کشور که ریشه در تاریخ و فرهنگ کهن این منطقه دارد، وارد مرحله نوینی شده و بیش از هر زمان دیگری به هم نزدیک‌تر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهور با اشاره به اینکه اشتراکات فرهنگی - تمدنی و سنت‌های مشترک ملی و دینی، سرمایه‌های عظیمی است که مبانی روابط فی‌مابین را تشکیل می‌دهد، تصریح کرده است: جمهوری اسلامی ایران در طول سی سال روابط دیپلماتیک، اهتمام جدی در جهت گسترش مناسبات میان دو کشور داشته و روابط میان دو کشور و دو ملت، طیف وسیعی از موضوعات را در برمی‌گیرد که حاصل آن، امضای بیش از حدود ۱۲۰ سند همکاری در سطوح مختلف کشوری، استانی، بین نهادی، دولتی و خصوصی است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: قرقیزستان روابط دیپلماتیک رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۱۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدواری برای توسعه روزافزون روابط دوجانبه ایران و آفریقای جنوبی

رئیس جمهور در پیامی فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را به دولت و ملت این کشور تبریک گفت.

به گزارش ایسنا، سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تبریک فرا رسیدن روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی به «سیریل رامافوزا» رئیس جمهور و مردم این کشور ابراز امیداوری کرد با مساعی و تلاش‌های مجدانه مقامات عالی‌رتبه آفریقای جنوبی و جمهوری اسلامی ایران، دو کشور و دو ملت شاهد توسعه و تقویت روزافزون روابط دوجانبه و اشتراک نظر در عرصه‌های بین‌المللی باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ایران تحریم‌ناپذیر است
  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • رئیسی: ایران تحریم‌ناپذیر است
  • رئیس جمهور روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • رئیسی روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • امیدواری برای توسعه روزافزون روابط دوجانبه ایران و آفریقای جنوبی
  • اسرائیل در باتلاق غزه/ ایران در حال توسعه‌ روابط دیپلماتیک با آسیا
  • اسلام‌آباد: سفر رئیس جمهور ایران فرصتی برای تعمیق همکاری‌ها بود
  • رئیسی: اراده ایران و آفریقا در جهت توسعه روابط است
  • رئیس‌جمهور: ایران می‌تواند به فرآوری معادن در آفریقا کمک کند