Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران گفت: در تهران سامانه‌ای داریم که بالغ بر ۱۲۰ هزار خانواده محروم ثبت شده اند و کمک‌های معیشتی به صورت محله محور و پایگاه محور صورت می گیرد و بزرگ‌ترین شبکه توزیع محلی را در تهران بزرگ شاهد هستیم.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، امروز رزمایش جهادگران فاطمی با حضور سردار حسین سلامی؛ فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سردار حسن حسن زاده؛ فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای این مراسم حسن حسن زاده با اشاره به اینکه مجموعه همایش‌های بزرگ جهادگران فاطمی با ابلاغ سردار سلیمانی؛ ریاست سازمان بسیج در سراسر کشور در حال برگزاری است، گفت: سپاه حضرت محمد رسول الله در حال حاضر بالغ بر ۳ هزار گروه جهاد ثبت شده دارد و گروه‌های جهادی در موضوعات و تخصص‌های مختلف مشغول کارند. امروز گروه جهادی حقوقدان، عمرانی، درمانی، بهداشتی، فرهنگی و پزشکی داریم و بسیج مداحان، گروه‌های جهادی را سازماندهی کرده تا در مناطق مختلف خدمات دهند.

گروه‌های جهادی در ۲۷ استان مشغولند

وی ادامه داد: گردان‌های بسیج پایه در تهران بزرگ با عنوان بیت المقدس، امام علی، امام حسین، فاتحین و کوثر دارای گروه‌های جهادی هستند. گروه‌های جهادی در ۲۷ استان مشغول خدماتتد. در ابتدای شروع کرونا تا به امروز نزدیک به ۳ میلیون بسته معیشتی در تهران بزرگ به صورت هدفمند توزیع شده است و در طول این ۲ سال بالغ بر ۳ هزار و ۵۰۰ جهیزیه در تهران و سایر استان‌های محروم توزیع شد.


۱۲۰ هزار خانواده محروم ثبت شده اند

فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران در پایان سخنان اظهار داشت: در ۲ روز گذشته چهارمین عملیات بزرگ جهادی متمرکز آغاز شده که با همکاری دستگاه‌های اجرایی و بسیج سازندگی هماهنگ شده است. در تهران سامانه‌ای داریم که بالغ بر ۱۲۰ هزار خانواده محروم ثبت شده اند و کمک‌های معیشتی به صورت محله محور و پایگاه محور صورت میگیرد و بزرگ‌ترین شبکه توزیع محلی را در تهران بزرگ شاهد هستیم.

در ادامه مراسم، سردار حسین سلامی؛ فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به حاضرین بیان کرد: اگر اندکی از شما با همین احساس و حرارت و انگیزه در ۱۹ رمضان در مسجد کوفه بودید، امام مسلمین ضربت نمی‌خورد. اگر این اندازه از جمعیت در نبرد با معاویه در کنار امان حسن بودید، صحنه جور دیگری رقم می‌خورد. اگر در عاشورا بودید، هرگز امام تنها نمی‌ماند.


نشانه‌ای از نزول ملائک

وی افزود: خداوند در نبرد‌ها برای نصرت مومنان گاهی هزار، ۳هزار، ۵ هزار فرشته به یاری مسلمانان می‌فرستاد. امروز شما مصداق نزول نصرت الهی هستید، نشانه‌ای از نزول ملائک که موجب آرامش قلب مومنان و، ولی امرمان می‌شوید. داستان مواجهه انقلاب ما با مستکبران، مواجهه حق و باطل است. اگر اندکی از شما با همین احساس و حرارت و انگیزه در ۱۹ رمضان در مسجد کوفه بودید، امام مسلمین ضربت نمیخورد. اگر شما نبودید، پیروزی ممکن نبود.


دشمن از ما عقب افتاده است

حسین سلامی گفت: شما از، ولی امر دفاع کردید و او را همانند نگین انگشتری در باور خود قرار دادید و مثل صدر اسلام اجازه ندادید امام در خطوط مقدم بجنگد. شما از نبرد شکوهمند دفاع مقدس تا ناامید کردن دشمن در تهاجم سخت فرهنگی حضور داشتید. دشمن به دنبال تسلیم و نا امید کردن مردم ما بود، اما بسیار دیر شده است و عقب افتاده است.


آرامش در جامعه جان گرفت

فرمانده کل سپاه پاسداران در پایان سخنان خود مطرح کرد: این مردم در بزرگ‌ترین مقطع تاریخی توانستند تمام امید و سیاست‌های دشمن را محو کنند و دشمن را منجمد کنند. دشمن در جنگ مستقیم و نیابتی شکست خورده است. بسیج در همه میادین درخشید و در میدان عمل کرد و سختی‌ها را آسان کرد. آرامش در جامعه جان گرفت و کورسوی امید‌های دشمن محو شد. امروز مشکلات مربوط به ملت ما نیست و دشمنان ما در سختی بیشتری هستند. فرق ما با آن‌ها این است که ما بسیج داریم، ولی آن‌ها ندارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: گروه های جهادی عملیات بزرگ جهادی کمک های معیشتی گروه های جهادی محمد رسول الله تهران بزرگ ثبت شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۱۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام نخست طرح عهد خدمت از آن گروه‌های جهادی خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ شرکت ۵۰ گروه جهادی خوزستان در طرح عهد خدمت موجب شد این استان از نظر تعداد گروه‌های شرکت کننده مقام نخست را در سطح کشور کسب کند.
طرح عهد خدمت با هدف آبادانی و رسیدگی به مناطق کم برخوردار کشور با حضور ۱۷ هزار دانشجوی جهادگر برگزار شد. در استان خوزستان ۵۰ گروه جهادی بسیج دانشجویی در مناطق محروم نقش آفرینی کردند که در کشور مقام اول را کسب کردند.
در این گروه‌های جهادی خوزستان، هزار و ۱۹۲ دانشجو حضور داشتند که از نظر تعداد پس از استان تهران رتبه دوم را کسب کردند. خدمت رسانی گروه‌های جهادی خوزستان در حوزه‌های عمرانی، آموزشی، بهداشتی درمانی، فرهنگی و تربیتی و مشاوره و روانشناسی، سبک زندگی اسلامی، اقتصاد مقاومتی صورت گرفت. توزیع بسته‌های معیشتی، پخت غذای گرم، توزیع نان، لوازم التحریر، کیف و کفش و پوشاک از دیگر خدمات این گروه‌ها بود.

دیگر خبرها

  • مقام نخست طرح عهد خدمت از آن گروه‌های جهادی خوزستان
  • دلنوشته فرمانده اسبق سپاه امیرالمومنین (ع) همزمان با تفحص پیکر شهید «محمدشفیع فیضی‌زاده»
  • امیرسرتیپ بختیاری: مرتضی رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست
  • محسن رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست /گروه‌های چپ به ارتشی‌ها تهمت‌های ناموسی زدند
  • امیر سرتیپ بختیاری: محسن رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست /گروه‌های چپ به ارتشی‌ها تهمت‌های ناموسی زدند
  • دشوارترین عملیات نظامی در دوران جنگ با عراق /کدام فرمانده سپاه به در روز اول به شهادت رسید؟
  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید
  • فراخوان چهارمین گروه هنرمندان واجد شرایط مسکن هنرمندان ساکن استان تهران
  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
  • ترافیک شهر تهران آغاز شده است