Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، گروه‌های مقاومت فلسطین در بیانیه‌ای مشترک به مناسبت سالگرد نبرد «شمشیر قدس» اعلام کردند: تهدیدات دشمن ما را نمی‌هراساند، ارتکاب هرگونه حماقت در حق رهبران مقاومت یا مقدسات فلسطین، درهای جهنم را له روی اشغالگران خواهد گشود.

در این بیانیه آمده است: درودی خالصانه به روح شهدای نبرد شمشیر قدس به ویژه فرمانده شهید باسم عیسی، شهید دانشمند جمال الزبده، فرمانده شهید حسام ابو هربید و دیگر برادران شهیدشان می‌فرستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه عنوان شده است: نبرد شمشیر قدس نقطه تحولی در تاریخ نزاع با دشمن صهیونیستی بود و موازنه بازدارندگی با این رژیم را ایجاد و معادلات تازه‌ای را با آن برقرار کرد.

گروه‌های مقاومت افزودند: تهدیدات دشمن در رابطه با ترور برادران مجاهد یحیی سنوار و صالح العاروری و دیگر رهبران مقاومت، بیانگر سرخوردگی، سردرگمی و شکست امنیتی دشمن است.

این گروه‌ها اعلام کردند: پاسخ مقاومت به هرگونه حماقت دشمن سخت و ویرانگر خواهد بود.

کد خبر 5486675 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: فلسطین رژیم صهیونیستی نبرد شمشیر قدس اوکراین روسیه رژیم صهیونیستی فلسطین جنگ اوکراین حمله روسیه به اوکراین مسکو آخرین اخبار اوکراین ایالات متحده امریکا عراق مسجدالاقصی سوریه کی یف لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۱۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | مقابله به مثل؛ راهبرد حزب الله برای دفاع از مرجعیون و کفرکلا

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

مرجعیون در جریان درگیری های اخیر حزب‌ الله لبنان و رژیم صهیونیستی در معرض بمباران شدید قرار گرفته است. علاوه بر مرجعیون صدها ساختمان در شهر کفرکلا نیز در اثر حملات اسرائیل بطور جزئی یا کامل تخریب شدند.

کفر کلا در امتداد نبرد غزه، پیکر پانزدهمین شهید مقاومت اسلامی لبنان در عملیات «در مسیر قدس» را بر دوش مردم این شهرک تشییع می‌کند. این شهرک از سال ۱۹۴۸ شهدای بسیاری را در نبرد با رژیم اشغالگر تقدیم کرده است.

یکی از ساکنین شهرک کفرکلا به خبرنگار تسنیم می‌گوید: خسارات وارده بسیار زیاد است، ولی همه چیز فدای ناخن های جوانانمان در مقاومت.

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق شمشیر زهرآگین بر قلب دشمن نشست
  • حماس: اگر ارتش اسرائیل وارد رفح شود شکست سختی می‌خورد
  • حمله راکتی مقاومت فلسطین به شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف غزه
  • ببینید | مقابله به مثل؛ راهبرد حزب الله برای دفاع از مرجعیون و کفرکلا
  • داستان فلسطین آنقدر جذاب است که نیازی به تخیل ندارد
  • نقشه پراکندگی نیروهای مقاومت از یمن تا فلسطین
  • نبرد مسلحانه رزمندگان فلسطینی با اشغالگران در کرانه باختری
  • مقاومت فلسطین: تنها در صورت تغییرات اساسی پیشنهاد اسرائیل پذیرفته می‌شود
  • حملات هوایی شدید اسرائیل به جنوب لبنان
  • نشست رهبران گروه‌های مقاومت فلسطین در پرتو تحولات پر شتاب میدانی و سیاسی