Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهرام صیدی ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در ساوه در تشریح جزئیات حادثه واژگونی یک دستگاه اتوبوس ساوه ـ همدان گفت: امروز 20 اردیبهشت ماه در ساعت 8:56 دقیقه صبح طی تماس مردمی یک مورد حادثه ترافیکی در کیلومتر 78 آزادراه ساوه-همدان که برخورد تیوولی و اتوبوس بود به واحد ارتباطات و هدایت عملیات این مرکز گزارش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بلافاصله‌ پنج تیم عملیاتی اورژانس کیلومتر 84 این آزادراه، غرق آباد، سیلیجرد، تجرک و یک تیم پشتیبان از مرکز اورژانس ساوه و تیم‌های امداد و نجات هلال احمر تجرک و آتش نشانی ساوه به محل حادثه اعزام شدند.

سرپرست مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس ساوه با بیان اینکه تیم‌های عملیاتی اورژانس بلافاصله پس از حضور در صحنه حادثه تریاژ مصدومان را انجام دادند، گفت: 8 تن از سرنشینان اتوبوس بعد از دریافت اقدامات اولیه درمان پیش بیمارستانی جهت ادامه درمان به بیمارستان شهید مدرس ساوه منتقل و دو تن نیز در محل حادثه با درمان سرپایی مرخص شدند.

صیدی خاطرنشان کرد: درمان پیش بیمارستانی راننده محصور در خودروی تیوولی نیز از همان لحظه‌های اولیه با کنترل خونریزی و مایع درمانی در داخل خودرو تصادفی شروع شد و بعد از رهاسازی توسط نیروهای امدادی و انجام اقدامات اولیه درمان پیش بیمارستانی جهت ادامه درمان به بیمارستان شهید مدرس ساوه منتقل شد.

پلیس راه استان علت وقوع حادثه را خستگی و خواب آلودگی راننده اتوبوس اعلام شده است.

خوشبختانه این حادثه هیچگونه تلفات جانی نداشته است.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: اتوبوس واژگوني اتوبوس بيمارستان مصدوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۱۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط خودروی دنا در قزوین یک‌کشته و دو مصدوم داشت

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی استان قزوین از سقوط خودروی دنا در آزادراه قزوین -رشت خبر داد که منجر به کشته شدن یک‌نفر و مصدومیت 2 نفر شد.

حسن اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از سقوط خودروی دنا به دره در کیلومتر ۴۰ آزادراه قزوین- رشت خبر داد و اظهار کرد: در این حادثه که در باند شمالی آزادراه مذبور رخ داده بود، ۲ نفر مصدوم و یک‌نفر هم کشته شدند.

وی زمان این رویداد را حدود ساعت ۴:۳۰ بامداد بیان کرد و گفت: در این حادثه بعد از ارزیابی میزان حادثه بلافاصله عملیات رهاسازی حادثه‌دیده‌ها و مصدومان با کمک عوامل امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر صورت گرفت.

رئیس مدیریت حوادث دانشگاه علوم‌پزشکی قزوین اضافه کرد: مصدومان این حادثه با آمبولانس و توسط نیروهای اورژانس پیش‌بیمارستانی به بیمارستان انتقال پیدا کردند.

کد خبر 750061

دیگر خبرها

  • واژگونی رانا در شهرستان اردل با پنج مصدوم
  • ۷ نفر بر اثر واژگونی خودروی سواری در محور نیشابور- کاشمر مصدوم شدند
  • یک کشته و دو مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در محور مهاباد به ارومیه
  • واژگونی مینی‌بوس در محور سوادکوه ۱۰ مصدوم برجا گذاشت
  • واژگونی مینی‌بوس در محور سوادکوه ۱۳ مصدوم برجا گذاشت
  • ۳ کشته و ۲ مصدوم در تصادف محور یاسوج به بابامیدان
  • واژگونی مینی بوس در محور سوادکوه ۱۰ مصدوم داشت
  • واژگونی تیبا در محور مورچه‌خورت ۴ مصدوم و یک فوتی داشت
  • واژگونی تیبا در محور مورچه خورت با ۵ فوتی و مصدوم
  • سقوط خودروی دنا در قزوین یک‌کشته و دو مصدوم داشت