Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، جلسه مجازی تبیین رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی عصر امروز در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور محمد مهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و  روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی و با حضور اعضای باشگاه پژوهشگران جوان و دبیران برنامه های علمی واحدهای مختلف دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
دهقانی فیروزآبادی در این جلسه خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد توانمندی های بی نظیری دارد. بنده باور دارم، به قدری استعداد در دانشگاه آزاد اسلامی موجود است که می تواند سکان آموزش عالی کشور را تغییر دهد. ۳۰ هزار استاد توانمند، یک میلیون دانشجوی آشنا و درگیر با فضای کسب و کار، تجهیزات و سخت افزارهای منحصر به فرد ، ساختار یکپارچه و گستردگی اقلیمی در سراسر کشور، آشنایی با مسائل و  مشکلات مردم و اشراف کامل بر نیازهای جامع بخشی از ظرفیت‌های دانشگاه آزاد است.
معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه در روزگاری هستیم که فناوری و نوآوری تعریفی شیک برای مردم پیدا کرده تصریح کرد: مردم باید تاثیر نوآوری و فناوری بومی را در زندگی و معیشت شان احساس کنند. معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری تلاش می کند تا در رویداد ملی گام دوم، مردم دانشگاه آزاد را به عنوان پدید ای یکپارچه بشناسند. برای اولین بار در رویداد تلاش می‌کنیم ظرفیت علمی، فناورانه و نوآورانه را در عرصه علمی به نمایش بگذاریم. صنایع مختلف، بخش‌های مختلف حاکمیت، شتابدهنده‌ها، دانشگاه‌های دولتی، وزارت علوم، صاحبان کسب و کار و دانشمندان عظمت دانشگاه را در رویداد ملی گام دوم رویت می‌کند. بر این اساس تفاهم‌نامه‌های جذب سرمایه تا هزار میلیارد تومان با صندوق های مختلف به امضا رسیده است.
وی ادامه داد: در این رویداد تلاش می شود خانواد بزرگ دانشگاه آزاد با ظرفیت های خود آشنا شوند و واحدهای مختلف از وضعیت یکدیگر آگاهی پیدا کنند. 
دهقانی فیروزآبادی از سه هزار برگزیده برتر از میان ۸۵۰۰ شرکت، زیرساخت و ایده متقاضی برای حضور در رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد و گفت: قرار است شرکت های برتر برای تبلیغ محصولات و برن د شرکت خود در برنامه تلویزیونی "میدون" حضور پیدا کنند. 
وی با بیان اینکه بنده ۲۳ سال در دانشگاه شریف کار فناورانه می کنم و حداقل با ۳۰۰ صنعت کار کرده ام تاکید کرد: شهادت می دهم توان عموم اساتید دانشگاه آزاد در حوزه فناوری و نوآوری از متوسط کشوری جلوتر است.
رئیس رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد از برگزاری همه ساله این رویداد خبر داد و افزود: این رویداد صرفا یک نمایش نخواهد بود. تاکنون ۵۴۷ عنوان رویداد فناورانه و نوآورانه برگزار شده است و هزار شرکت و هزار آزمایشگاه ما شناسنامه دار شده اند. رویداد ملی گام دوم رویدادی جریان ساز خواهد بود و دانشگاه را همه ساله به سوی اهداف خود سوق می دهد.
معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی در پایان تصریح کرد: دانشگاه آزاد در رویداد ملی گام دوم قرار است سه هزار محتوای فاخر خود را عرضه کند. تمام افراد خانواده دانشگاه آزاد از جمله باشگاه پژوهشگران جوان باید تلاش کند تا این رویداد به خوبی دیده شود. این رویداد به مثابه رونمایی از عظمت دانشگاه آزاد است تا بستری برای دمیدن روح امید به جوانان فراهم کند. من معتقدم اگر قرار هست دانشگاه نسل فناور در کشور شکل بگیرد این مهم به دست دانشگاه آزاد محقق خواهد شد. 
لازم به ذکر است در این جلسه آقامیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، وحید ضرغامی قائم مقام معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری، قباد بهزادی پور مدیرکل سراهای نوآوری، عبداله محمدی مدیرکل شبکه پژوهشی و آزمایشگاهی، محمد علی اکبری سرپرست باشگاه پژوهشگران جوان، جواد صدری مهر رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد،  لاله ملک نیا مدیر ارتباط دانشگاه با صنعت، علی قجری مشاور مدیریت اجتماعی و رسانه معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری و مدیرعامل خبرگزاری آنا،  داداندیش رئیس واحد تهران غرب، سید امیر محجوب، مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد، امیر جعفری مدیر رسانه و میثم آخوندی مسئول ارتباطات معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی حضور داشتند.

انتهای پیام/ 

زهرا سلیمانی کد خبر: 1139950 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی روح الله دهقانی فیروزآبادی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی رویداد ملی گام دوم دانشگاه رویداد ملی گام دوم دهقانی فیروزآبادی معاونت تحقیقات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۱۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد استارتاپی شتاب در قم به کار خود پایان داد

خیرالله رهسپار فرد،رئیس پارک علم و فناوری استان قم امروز در آیین اختتامیه رویداد استارتاپی شتاب که در سالن همایش‌های پارک علم و فناوری استان قم برگزار شد، اظهار کرد: پارک علم و فناوری استان قم در بخش‌های مختلفی درحال انجام وظیفه است.

وی اضافه کرد: ازجمله فعالیت‌های پارک علم و فناوری استان قم می‌توان به فعالیت در حوزه‌های علوم انسانی و اسلامی، فنی و مهندسی، فناوری اطلاعات، گیاهان دارویی و صنایع شیمیایی اشاره کرد.

رئیس پارک علم و فناوری استان قم با اشاره به اینکه رویداد شتاب در راستای شعار مهار تورم و رشد تولید آغاز شد، مطرح کرد: هدف نخست این رویداد تقویت ایده‌های دانش پایه است.

وی با بیان اینکه در این رویداد ارتباط پارک و دانشگاه‌ها تقویت شد، عنوان کرد: رکن اصلی و بازیگران اصلی این رویداد در آینده دانشجویان هستند درنتیجه افراد فعال‌تر جذب و حمایت می‌شوند تا با آموزش‌های لازم در ادامه خدمتی را ارائه دهند.

رهسپار فرد با اشاره به اینکه رویداد شتاب از آذرماه سال گذشته آغاز به کار کرد، خاطرنشان کرد: در طول برگزاری رویداد ۱۳۸ ایده به دبیرخانه ارسال، ۱۵ ایده به مرحله نهایی و ۱۴ ایده مورد داوری قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه این ایده‌ها در حوزه‌های مختلف هستند، تصریح کرد: فراخوان اولیه رویداد شتاب با موضوع صنایع خلاق و فناوری اطلاعات بود.

رئیس پارک علم و فناوری استان قم با اشاره به اینکه دو کارگاه برای متقاضیان گذاشته شده است، یادآور شد: یک دوره آموزشی پیوسته به مدت سه روز نیز برای صاحبان ایده برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه از ظرفیت اساتید دانشگاه و فعالین پارک برای داوری استفاده شده است، بیان کرد: افرادی که در مرحله داوری از امتیاز لازم برخوردار شوند به عنوان ایده‌های برگزیده شناخته شده و به صورت مستقیم می‌توانند وارد پارک شوند.

رهسپار فرد اظهار داشت: اگر دانشجوی ایده‌دار جذب شود می‌تواند تیم‌سازی را انجام داده و هدف اصلی که مشارکت حداکثری دانشگاه‌ها است را محقق کند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • رویداد صدرا با حضور ۳۱ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد دزفول گشایش یافت
  • مرکز پژوهش فناوری و نوآوری شبکه‌های کوانتومی افتتاح شد
  • جهش در اقتصاد کشور نیازمند نوآوری و فناوری‌های جدید است
  • رویداد استارتاپی شتاب در قم به کار خود پایان داد
  • طرح استفاده از انرژی خورشیدی در دانشگاه آزاد شهرقدس عملیاتی می‌شود
  • تحول بی‌واسطه با مردم
  • رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد
  • انتصاب رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی
  • انتصاب رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی
  • تحصیل در دانشگاه آزاد ممسنی با کمترین هزینه/ تعامل با شهرداری نورآباد براساس رویکرد فناوری