Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل؛ در نخستین دوره این رقابت‌ها ۱۷۶ کشتی گیر از کشورهای ارمنستان وتاجیکستان به همراه سه تیم در قالب تیم ملی ایران در سنی نوجوانان تا عصر چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت در سالن ورزشی پیامبر اعظم آمل با هم رقابت می‌کنند.

کشورهای آذربایجان و ازبکستان که پیش از این برای شرکت در این رقابت‌ها اعلام آمادگی کردند، انصراف دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رقابت‌ها در ۱۰ وزن رده سنی نوجوانان برگزار می‌شود. مراسم افتتاحیه نخستین دوره این مسابقات نیز با حضور مسئولان فدراسیون کشتی، اداره کل ورزش وجوانان مازندران و شهرستان آمل با رژه تیم‌های شرکت کننده از مقابل جایگاه در سالن ورزشی پیامبر اعظم (ص) برگزار شد.

در روز نخست این مسابقات کشتی گیر در پنج وزن ۴۵ - ۵۱- ۶۰_ ۷۱ و ۹۲ به روی تشک رفتند. رقابتهای ۵ وزن دوم ۴۸_ ۵۵ ۶۵ ۸۵ و ۱۱۰ این رقابت‌ها صبح وعصر چهارشنبه برگزار می‌شود.

* قدردانی دارنده 6 مدال طلای المپیک و جهان از فدراسیون کشتی

عبداله موحد دارنده 6 مدال طلای المپیک و جهان در کشتی آزاد از نامگذاری مسابقات بین المللی نوجوانان به نام خود توسط فدراسیون کشتی، قدردانی کرد.
نخستین دوره رقابت های بین المللی کشتی آزاد نوجوانان از صبح امروز در شهر آمل استان مازندران در حال برگزاری است و فردا با مشخص شدن نفرات و تیم های برتر به پایان می رسد.
عبداله موحد دارنده مدال طلای المپیک 1968 مکزیکوسیتی و 5 مدال طلای قهرمانی جهان در سال های 1965، 1966، 1967، 1969 و 1970 طی نامه ای از فدراسیون کشتی و مردم کشتی دوست ایران قدردانی کرد.

 


متن پیام اسطوره کشتی آزاد ایران به شرح زیر است:
با سلام به هموطنان عزیز و مردم ورزش دوست و قهرمان پرور استان مازندران خصوصا در کشتی، برای من افتخاری است بزرگ در مسابقاتی که به نام اینجانب برگزار می شود حضور داشته باشم، اما در حال حاضر انجام این کار برایم امکان پذیر نمی باشد.
لازم می دانم از فدراسیون کشتی سپاسگزاری کنم که مسابقات بین المللی کشتی را به نام قهرمانانی که هنوز در قید حیات هستند برگزار می کند.
این کار پر ارزشی است که در پیشرفت و شناخت بیشتر این ورزش باستانی در جوامع کنونی موثر خواهد بود.

ارادتمند
عبداله موحد

انتهای پیام/ 86059
 

منبع: فارس

کلیدواژه: شهرستان آمل فدراسیون کشتی رقابت ها نخستین دوره عبداله موحد مدال طلای کشتی آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۱۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، بیست و هفتمین دوره رقابت‌های شنای قهرمانی کشور و پانزدهمین دوره مسابقات با نظارت مستقیم IPC برگزار می‌شود.

این دوره از رقابت ها طی روزهای سیزدهم وچهاردهم اردیبهشت ماه و در تهران  برگزار و شاهو محمدی از شهرستان مهاباد به همراه تیم استان در مسابقات حضور خواهد داشت.

گفتنی است نتایج بدست آمده توسط شرکت کنندگان در جدول رنکنیگ IPC به ثبت خواهد رسید.

 

 

دیگر خبرها

  • معتبرترین مسابقات ریاضی دانشجویی جهان در دانشگاه تبریز آغاز شد
  • نوجوان دشتستانی مدال طلای مسابقات جهانی اختراعات ترکیه را کسب کرد
  • با 11 مدال طلای کشتی، توقع یک طلا از تیم ملی، واقعا بی‌انصافی است
  • نایب‌ قهرمانی ‌خوزستان‌ در کشتی فرنگی نونهالان ایران
  • دعوت از اکبر فلاح به کمیته فنی مسابقات کشتی نونهالان
  • شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد
  • تغییر زمان و مکان کشتی آزاد جام تختی
  • نخستین مدال ایران قطعی شد
  • نخستین مدال ایران قطعی شد/ شعبان از دور رقابتها کنار رفت
  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد