Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-09@08:07:16 GMT

پوگبا پیشنهاد منچسترسیتی را رد کرد

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۷۱۸۰۵

پوگبا پیشنهاد منچسترسیتی را رد کرد


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، نشریه میرر انگلیس مدعی شد که پل پوگبا هافبک فرانسوی تیم فوتبال منچستریونایتد پیشنهاد باشگاه منچسترسیتی را رد کرده و ظاهراً برنامه‌ای برای ماندن در لیگ برتر انگلیس هم ندارد.

پوگبا که سال 2016 یوونتوس را ترک کرد و به منچستریونایتد برگشت، تنها تا پایان فصل جاری با این تیم قرارداد دارد و تصمیم خودش را هم برای جدایی از جمع شیاطین سرخ گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به همین موضوع منچسترسیتی به این بازیکن 29 ساله پیشنهاد داده اما گویا او نمی‌خواهد که با پیوستن به رقیب همشهری، هواداران یونایتد را آزرده خاطر کند.

طبق گزارش میرر؛ با رد شدن پیشنهاد منچسترسیتی، اکنون سه گزینه برای پوگبا باقی می‌ماند که شامل پاری‌سن‌ژرمن، یوونتوس و رئال مادرید می‌شود که ظاهراً در میان این سه تیم هم PSG‌ بیشترین شانس را برای جذب او دارد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: رتبه بندی معلمان آزمون دستیاری یارانه ارز 4200 تومانی وام ودیعه مسکن 1401 منچسترسیتی پوگبا رتبه بندی معلمان آزمون دستیاری یارانه ارز 4200 تومانی وام ودیعه مسکن 1401

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۱۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی کریستال پالاس و منچستریونایتد + فیلم

دیدار تیم‌های کریستال پالاس و منچستریونایتد در چارچوب هفته سی‌وششم لیگ‌برتر انگلیس با برتری کریستال‌پالاس به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های کریستال پالاس و منچستریونایتد شامگاه _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌وششم لیگ‌برتر انگلیس از ساعت ۲۲:۳۰ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد کریستال‌پالاس به‌پایان رسید.

میشل اولیسه در دقایق ۱۲ و ۶۶، ژان فیلیپه ماتتا در دقیقه ۴۰ و تایریک میچل در دقیقه ۵۸ برای کریستال پالاس گلزنی کردند.

خلاصه بازی کریستال پالاس و منچستریونایتد کد خبر 751298

دیگر خبرها

  • پپ گواردیولا و رسیدن به رکورد 300 بازی بر روی نیمکت منچسترسیتی در رقابت های لیگ برتر انگلیس (زیرنویس فارسی)
  • ساوت‌گیت جانشین تن‌هاخ می‌شود؟
  • قهرمانی آرسنال در لیگ برتر انگلیس با برتری مقابل منچستریونایتد (8 می، 2002) / فیلم
  • ستاره سابق سیتی در برزیل دستگیر شد
  • لیست داوران لیگ برتر؛ پل تیرنی قاضی دیدار منچستریونایتد - آرسنال
  • عکس لو رفته از پیراهن دوم منچسترسیتی در فصل 25-2024
  • هشدار به منچستریونایتد: تن هاخ را اخراج نکنید، مقابل منچسترسیتی و آرسنال تحقیر می‌شوید!
  • خلاصه بازی کریستال پالاس و منچستریونایتد + فیلم
  • خلاصه بازی کریستال پالاس 4-0 منچستریونایتد (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)
  • پیروزی منچسترسیتی مقابل لسترسیتی با گل دیدنی وینسنت کمپانی (لیگ برتر انگلیس - 6 می، 2019) / فیلم