Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن فرانسوی سابق تیم فوتبال منچستریونایتد از سرمربی من‌سیتی ایراد گرفت و یکی از نقاط ضعف تیم او را عدم جذب بازیکنان دارای قدرت رهبری دانست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پاتریس اورا با انتقاد از پپ گواردیولا او را مقصر اصلی ناکامی اخیر منچسترسیتی در صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا و شکست برابر رئال مادرید دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکن سابق تیم‌های مارسی، نیس، موناکو، منچستریونایتد، یوونتوس و وستهام به شبکه پرایم ویدئو گفت: منچسترسیتی در تیمش به رهبر نیاز دارد اما گواردیولا نمی‌خواهد تیمش رهبر داشته باشد. او نمی‌خواهد تیمش شخصیت داشته باشد. او خودش را تنها رهبر تیم می‌داند. به همین دلیل گاهی اوقات به مشکل می‌خورند از هیچ کسی نظر نمی‌پرسد و در واقع در تیمش کسی نیست که به آنها کمک کند.

اورا افزود: گواردیولا همه تیم‌هایش را اینگونه می‌چیند. او نمی‌تواند با بازیکنانی که با شخصیت و صاحب‌نظر باشند کار کند. در بارسلونا هم همین کار را کرد و تیمی ساخت که بتواند همه را کنترل کند و هر وقتی که کار گره می‌خورد همیشه فقط او بود که تصمیم  می‌گرفت. سیتی (در اروپا) اشتباه کرد. این یک واقعیت است. آنها شوکه شدند. مرا یاد پاری‌سن‌ژرمن انداختند. این‌ها باشگاه‌هایی هستند که فقط پول دارند. رئال مادرید هم پولدار است اما تاریخچه‌ای غنی دارد. منچسترسیتی فقط پول دارد و بازیکنانی که در این تیم بازی می‌کنند هم فقط به خاطر پول به آنجا رفته‌اند. در واقع دلیل اول یک بازیکن از پیوستن به سیتی درآمد بیشتر است و بعد از آن کسب جام.

هالند تست‌های پزشکی منچسترسیتی را پشت‌ سر گذاشت/ اعلام جزئیات قرارداد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گواردیولا منچسترسیتی گواردیولا منچسترسیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۱۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار مقام قطری درباره پیامدهای حمله اسرائیل به رفح

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه اسپوتنیک، یک مقام ارشد قطری درباره پیامدهای حمله زمینی ارتش رژیم صهیونیستی علیه رفح در جنوب نوار غزه هشدار داد.

این مقام قطری در گفت و گو با هاآرتص تاکید کرد: هر عملیات نظامی در رفح، مانع رسیدن به توافق آتش بس در غزه و همچنین توافق در زمینه تبادل اسرا خواهد شد.

وی افزود: در صورتی که اسرائیل حمله زمینی به رفح را آغاز کند در واقع به طور عملی این پیام را به حماس خواهد داد که نیتی برای پایان دادن به جنگ در غزه ندارد.

وی افزود: ما به عنوان میانجی گر با دو شرط قبول کردیم که به روند رایزنی‌ها ادامه دهیم، نخست اینکه دو طرف توافق ما را قبول داشته باشند، دوم اینکه هر دو طرف به اجرای توافق اهتمام داشته باشند، اما هم اکنون به این نتیجه رسیده ایم که نتانیاهو خواهان تحقق توافق در زمینه آتش بس نیست.

کد خبر 6094480 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • دلتنگی پپ گواردیولا از نبود ایلکای گوندوعان در منچسترسیتی
  • هشدار مقام قطری درباره پیامدهای حمله اسرائیل به رفح
  • مدیر بایرن: از رئال هیچ پیشنهادی برای بازیکن ما نیامده
  • دلیل نمایش ضعیف بلینگام برابر بایرن مشخص شد
  • رکوردشکنی جذاب ستاره رئال: بالاتر از پوشکاش!
  • کمیسیون اروپا: حمله اسرائیل به «رفح» غیر قابل قبول است
  • تمایل آرسنال و جورجینیو به ادامه همکاری با یکدیگر
  • بازیکن محبوب اوسمار به بازی بزرگ رسید
  • جدول لیگ برتر انگلیس از زمان ورود پپ گواردیولا به منچسترسیتی / عکس
  • حرف‌های مهم سرمربی استقلال با چپ‌پای آبی‌ها