Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-28@14:04:12 GMT

استقلال در آستانه شکستن دو رکورد بزرگ

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۷۲۱۰۵

استقلال در آستانه شکستن دو رکورد بزرگ

تداوم عملکرد درخشان استقلال در لیگ بیست‌ویکم، به حسرت ۹ ساله آبی‌ها در قهرمانی لیگ برتر فوتبال پایان می‌دهد و چهارمین جام آنها را در این رقابت‌ها رقم می‌زند.

استقلال در فاصله چهار دیدار تا پایان لیگ برتر، ۶۰ امتیاز به دست آورده و میانگین ۲.۳ امتیاز را در هر مسابقه کسب کرده است. در صورتی که آبی‌ها همین میانگین امتیاز را در چهار بازی باقیمانده حفظ کنند، بیشترین امتیاز و میانگین امتیاز را در تاریخ لیگ برتر به نام خود ثبت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلالی‌ها با کسب ۹ امتیاز از چهار هفته پایانی، میانگین ۲.۳ امتیاز به ازای هر مسابقه را به نام خود می‌زنند و بهترین عملکرد یک تیم در تاریخ مسابقات را به خود اختصاص می‌دهند. پرسپولیسِ یحیی گل‌محمدی در نوزدهمین و بیستمین دوره لیگ برتر فوتبال، به‌صورت میانگین ۲.۲۳ امتیاز در هر دیدار گرفته بود و از این لحاظ همچنان رکورددار است.

سپاهان در لیگ‌های نهم و یازدهم، استقلال در لیگ دوازدهم و پرسپولیس در لیگ‌های نوزدهم و بیستم، موفق به کسب ۶۷ امتیاز شدند که بیشترین امتیاز یک تیم در تاریخ لیگ برتر به شمار می‌رود. با این حال اگر استقلال به صورت میانگین ۲.۳ امتیاز از هر مسابقه یا بیشتر از آن بگیرد (کسب حداقل ۹ امتیاز)، ۶۹ امتیازی می‌شود و رکورد بیشترین امتیاز یک تیم در لیگ برتر را می‌شکند.

آبی‌های پایتخت که ۲۶ هفته شکست‌ناپذیر را در لیگ برتر پشت سر گذاشته‌اند، تاکنون تنها ۹ گل خورده‌اند و در صورتی که در چهار مسابقه باقیمانده بیشتر از سه گل دریافت نکنند، رکورد بهترین خط دفاع خود را در لیگ هفدهم خواهند شکست. نباختن در چهار بازی پایانی نیز رکوردی فوق‌العاده و جاودانه از استقلال بر جای خواهد گذاشت.

بیشتر بخوانید:

کریم باقری داد می‌زند و 4 میلیارد می‌گیرد!/یحیی تیم دسته‌گل برانکو را به این روز انداخت لیونل مسی سفیر عربستانی‌ها شد/عکس مورد مشترک علی کریمی و فرهاد مجیدی؛ محبوب‌های بامعرفت!/عکس

۲۵۸ ۲۵۸

کد خبر 1629834

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه استقلال میانگین ۲ لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۲۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ NBA| لیکرز در آستانه حذف

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، تیم بسکتبال دنور ناگتس در بازی سوم از سری پلی‌آف یک چهارم نهایی کنفرانس غرب لیگ NBA به سومین پیروزی خود مقابل لس‌آنجلس لیکرز دست پیدا کرد و لیکرز را در آستانه حذف قرار داد. این یازدهمین پیروزی متوالی دنور مقابل لیکرز بود.

نیکولا یوکیچ 24 امتیاز،‌ 15 ریباند و 9 پاس گل برای دنور و آنتونی دیویس 33 امتیاز و 15 ریباند برای لیکرز کسب کردند.

نکته قابل توجه در مورد لیکرز این است که در هر 3 بازی پلی‌آف از حریف با اختلاف بیش از 10 امتیاز پیش بود اما در نهایت شکست خورد. کارشناسان معتقدند دلیل شکست‌‌های لیکرز این است که به جز لبران جیمز، آنتونی دیویس و آستین ریوز، هیچ بازیکنی قادر به کسب امتیاز در حد قابل قبول نیست. دی‌آنجلو راسل نیز در بازی صبح امروز 24 دقیقه بازی کرد اما امتیازی به دست نیاورد.

فیلادلفیا سونی سیکسرز با 50 امتیاز و 8 ریباند از جوول امبید از سد نیویورک نیکس گذشت. جیلین برانسون 39 امتیاز و 13 پاس گل برای نیکس به دست آورد.

نتایج دیدارهای صبح امروز، جمعه به شرح زیر است:

کلیولند 83 - اورلاندو 121 (2 بر یک به سود کلیولند)
نیویورک 114 - فیلادلفیا 125 (2 بر یک به سود نیویورک)
دنور 112 - لیکرز 105 (3 بر صفر به سود دنور)

دیگر خبرها

  • برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • شاهکار کین؛ شاهزاده هری در آستانه شکستن رکورد بمب‌افکن در بایرن مونیخ
  • نیازمندی های نکونام برای جاودانه شدن در فوتبال ایران؛ برد، برد و برد!
  • حمله به رکورد ۳ مربی بزرگ قرمز و آبی | او می خواهد بهترین مربی تاریخ باشگاه استقلال شود!
  • نیازمندی‌های نکونام برای جاودانه‌شدن در فوتبال ایران
  • جانشین بیرانوند بالا و پایین فوتبال را دید/ ۴ بازی گل نخورد، یک بازی ۴ تا خورد!
  • ببینید | لحظه شکستن رکورد سنگین‌ترین مشت جهان
  • پرویز مظلومی: با واگذاری سرخابی‌ها راه آسیا باز شد/ به عنوان هوادار در خدمت تیم هستم
  • کارلتو یک جام تا بلعیدن رکورد زیدان
  • لیگ NBA| لیکرز در آستانه حذف