Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@15:07:32 GMT

تهدیدات دشمن در مورد «خانواده» و «عرق ملی» جدی‌تر شد

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۷۲۱۴۶

تهدیدات دشمن در مورد «خانواده» و «عرق ملی» جدی‌تر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار قاسم رضایی ظهر امروز سه شنبه در جمع دانشجویان دوره فرماندهی و ستاد در محل یادمان شهدای سلمانه شهرستان شادگان گفت: شناخت بیشتر و الگوسازی صحیح از شهدای دفاع مقدس در جامعه اسلامی، تبیین هرچه بهتر نقش تعیین کننده شهدا برای نسل جوان و لزوم معرفی خدمات این افراد از عمده وظایف ما در قبال از خود گذشتگی و ایثار شهدا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور ادامه داد: شهدا حق بزرگی بر گردن مردم، مجموعه انتظامی و مسئولان دارند چرا که آرامش و آسایش کشور به خاطر رشادت‌های آنهاست.

وی با بیان اینکه روح حاکم در این منطقه عاشورایی است، افزود: این ۴ شهید گرانقدر از ارتش و بسیج بودند که در راه دفاع از حق و امر به معروف جان خود را نثار کردند.

سردار رضایی با بیان اینکه سال ۱۳۷۸ این بنا نهاده شده و قرار است که مرمت و بازسازی و احیا شود، گفت: محل شهادت برادران «سلمان»، «علیرضا امامی»، «سید جعفر موسوی» و ۲ تن دیگر در عملیات آزاد سازی «پل مارد» که در تصرف دشمن بعثی بود برای دفاع از اسلام و امام خمینی (ره) در شب جمعه ۱۲ دی ماه ۱۳۵۹ به درجه رفیع شهادت نائل شدند، این مکان مقدس جبهه واقعی بوده و مردم اینجا پوزه استکبار را به خاک مالیدند.

این مقام ارشد انتظامی در کشور در ادامه امنیت و آرامش امروز جامعه را مدیون شهدا دانست و گفت: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا عزت می‌آورد و حضور در این یادمان‌ها به زندگی برکت می‌بخشد.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با تاکید بر اینکه تجدید عهد و پیمان با پروردگار متعال در اینجا انجام می‌شود، عنوان کرد: شهیدان زنده‌اند چرا که عملکرد آنها امنیت و آسایش امروز ما را به ارمغان آورده و باید با پاسداری از راه آنان قدردان آنان باشیم.

این مقام ارشد انتظامی کشور تصریح کرد: نباید اجازه دهیم به حقوق و ارزش‌های دینی و مذهبی تعدی شود آنها (شهدا) در آن روزها می‌گفتند لبیک یا خمینی امروز ما می‌گوئیم لبیک یا خامنه‌ای که همان روحیه عاشورایی است و به شما توصیه می‌کنم از لحظه لحظه حضور در این مکان مقدس استفاده کنید.

سردار رضایی افزود: دشمن درصدد است ما را از فضای معنوی و روحیه انقلابی دور کند و این فضا می‌تواند ما را در برابر دسیسه‌های دشمن کمک کند تا بایستیم چرا که شهدا مسیری را طی کردند که پیامبر اعظم و اهل بیت علیهم السلام بر اساس دین مبین اسلام بر آن تاکید داشتند و به قیام عاشورا لبیک گفتند تا آرامش را برقرار کنند.

وی بیان کرد: شهدا در راه امر به معروف و نهی از منکر تا پای جان ایستادند و امروز نیز مجموعه انتظامی شهدای گرانقدری را در راه امر به معروف و نهی از منکر از مرز تا مرکز شهرها تقدیم می‌کند.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه حضور در یادمان شهدا و این منطقه توفیق الهی می‌خواهد و روح حاکم در منطقه انس و مودت و درس ایثار و از خودگذشتگی است، گفت: اگر پروردگار متعال چشم بصیرت دهد، این منطقه (یادمان ۴ شهید دوران دفاع مقدس) را سرخ از خون شهدا می‌دیدیم.

سردار قاسم رضایی اظهار کرد: حضور در خط مقدم جبهه مقاومت و ایثار توفیق الهی می‌خواهد که خداوند متعال این سعادت را نصیب شما کرده که ان‌شاء الله از لحظه لحظه حضور در این مکان بهره کافی را ببرید.

سردار رضایی تصریح کرد: این پیام معنوی در جای‌جای سازمان انتظامی قابل پیاده شدن است به این دلیل که تهدیدات دشمن در خصوص خانواده و عرق ملی جدی‌تر شده و با حرکت در مسیر شهدا جایگاه خانواده، انس با همسایه و حلال و حرام حفظ شود.

کد خبر 5486753

منبع: مهر

کلیدواژه: سردار قاسم رضایی نیروی انتظامی یادواره شهدا بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا خطبه های نماز جمعه آمار کرونا گروههای جهادی بسیج سازندگی احتکار ایلام خراسان رضوی مشهد گردشگری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز نانوایی انتظامی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۲۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار رادان: حجاب هیچگاه مسئله امنیتی نیست

سردار احمد رضا رادان عصر پنجشنبه در اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا و مجریان طرح نور (عفاف و حجاب) در صحن امام رضا (ع) حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) اظهار داشت: رئیس جمهور در حمایت از عفاف و حجاب ایستاده است تا حیا، دین و عفت در جامعه جاری و ساری شود.

وی ادامه داد: همچنین وزیر کشور انقلابی، صدا و سیما، اصحاب رسانه و افراد قلم به دستی که در حمایت از عفت عمومی گام برمیدارند تشکر می‌نمایم.

قدردانی فرمانده فراجا از روسای قوای مجریه و قضاییه برای حمایت از طرح نور 

وی بیان کرد: در طرح نور، راه پر فراز و نشیبی داریم که مردم انقلابی این راه را درک کرده اند و در حمایت از پلیس خودشان به میدان آمده اند.

سردار رادان تاکید کرد: دشمن تلاش فروانی دارد که القا کند پلیس در این معرکه تنهاست، اما مردم خط بطلانی بر افکار پلیدشان زدند و نشان دادن همراه با پلیس هستند.

وی گفت: دشمن در معرکه‌های مختلف به این نتیجه رسیده است که نبرد و رویارو با ایران اسلامی به جز شکست چیز دیگری برایش در بر ندارد و هشت سال دفاع مقدس ثابت کرد، دشمنی که تا بن دندان مسلح و دنیا پشتش بود در برابر تقوا، ایمان و اراده رزمندگان اسلام راه به جایی نمی‌برد.

فرمانده کل انتظامی کشور افزود: رژیم جعلی اسرائیل می‌خواهد برای ما ابرقدرتی کند، اما رزمندگان ما تمام دیوار‌های دفاعی دشمن آمریکایی و صهیونیست‌ها را در می‌نوردند و موشک‌ها را به زمین اسرائیل هدایت می‌کنند.

وی با تاکید بر این که دو بال عفت و غیرت نباید از ما گرفته شوند گفت: چشم مردم اگر به بی حیایی عادت کند آرام آرام غیرت از آن‌ها گرفته می‌شود و محیط برای بیننده عادی خواهد شد.

سردار رادان ادامه داد: دختران ما دشمن ما نیستند، اما مورد هدف و هجمه دشمن قرار گرفته اند تا سرباز بی جیره و مواجب آن‌ها باشند، لذا ما در حقیقت از دختران میهن اسلامیمان صیانت می‌کنیم، چرا که آنان مادران آینده این مرز و بوم هستند.

فرمانده کل انتظامی کشور تصریح کرد: حجاب هیچگاه مسئله امنیتی نیست و رسما اعلام می‌کنم موضوع حجاب و عفاف را موضوعی کاملا فرهنگی و اجتماعی می‌بینیم و آن را انتظامی و امنیتی تلقی نمی‌کنیم.

وی با بیان این که در آینده‌ای نزدیک پشت پرده‌های جریان ضد حجاب را معرفی خواهیم کرد گفت: برخی دختران در خارج از کشور به صورت رایگان آموزش دیده اند تا مدل شوند و در جامعه بچرخند و قبح حیا و عفت و غیرت را بگیرند.

وی افزود: در طرح نور به دنبال حجاب و عفاف و صیانت از دختران و خواهران خود هستیم و همینطور نیز بر علیه اراذل و بر هم زنندگان نظم و امنیت جامعه هم تلاش می‌کنیم.

مردم قم در این تجمع با سر دادن شعار‌های نیروی انتظامی تشکر تشکر، مرگ بر آمریکا و انگلیس و اسرائیل، سردار قهرمان تشکر تشکر، پلیس فداکار تشکر تشکر، الله اکبر، نهضت ما جلوه‌ای از کوثر است پیروی از فاطمه اطهر است، حجاب ما مظهر ایمان ماست، حمایت خود از اجرای طرح نور در کشور را اعلام کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم تکریم سردار رادان توسط «مدیران مدارس حوزه علمیه»
  • سردار رادان: دشمن می‌خواهد از خاکریز حجاب بگذرد / اگر موفق شود دیگر چیزی برای ما نخواهد ماند
  • سردار رادان: دشمن می‌خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذرد
  • سردار رادان: دشمن می‌خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذرد | تیرهایی را که به سمت ما رها می شود مبارک می دانیم
  • کم‌کاری و عملکرد بدِ ۳۲ سازمان مسؤل در زمینه حجاب و عفاف
  • دشمن می خواهد از خاکریز حجاب بگذرد ؛ اگر موفق شود دیگر چیزی برای ما نخواهد ماند
  • سردار رادان: دشمن می خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذردY اگر موفق شود دیگر چیزی برای ما نخواهد ماند/ 32 سازمانی که در این نظام مسئول بودند برای ساماندهی حجاب و عفاف نه تنها کار خودشان را نمی کنند بلکه شبهه و شک و تردید در دل مردم نیز می اندازند
  • سردار رادان: دشمن می‌خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذرد؛ اگر موفق شود دیگر چیزی برای ما نخواهد ماند
  • سردار رادان: حجاب هیچگاه مسئله امنیتی نیست
  • سردار رادان: طرح نور اصلا طرح امنیتی و انتظامی نیست