Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار "علی اکبر جاویدان" روز سه‌شنبه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده پادگان مرزبانی شهید رجایی کرمانشاه اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی نظامی ارزشی و ولایی است و بزرگترین افتخار نیروهای مسلح خدمت به این نظام و مردمان با بصیرت و لایتمدار آن است.

وی ادامه داد: این افتخار برای مجموعه انتظامی که وظیفه تامین نظم و امنیت مردم و مجموعه مرزبانی که وظیفه تامین امنیت مرزهای کشور را برعهده دارند مضاعف تر بوده و خداوند را به خاطر این توفیق شاکر و سپاسگذار هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار جاویدان تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس اولین شهدای کشور متعلق به نیروهای مرزبانی بودند که پیش از آغاز رسمی جنگ و در روزهای ابتدایی آن دوران، شهدای زیادی را در راه حفظ کشور تقدیم اسلام و انقلاب کردند.

پلیس مجاهدانه مقابل توطئه‌های دشمنان ایستاده است

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: پس از دوران دفاع مقدس و در سال هایی که دشمنان دسیسه های زیادی برای ایجاد آشوب و ناامنی در داخل کشورمان داشتند نیروهای پلیس مجاهدانه برابر این توطئه ها ایستادند و با تقدیم شهدای زیادی اجازه هرگونه سوء استفاده از دشمنان از یک سو و مجرمان را از سوی دیگر گرفتند.

وی در ادامه، این فرمایش رهبر معظم انقلاب که ماموران انتظامی در راه خدا جهاد می کنند و اینکه معظم له پلیس را استوانه امنیت کشور دانسته اند برای این دستگاه یک افتخار بزرگ دانست و گفت: همین فرمایشات ارزشمند همه ما را در خدمتگزاری بیشتر به مردم و انقلاب دلگرم تر کرده است.

پلیس مقبولیت خوبی میان مردم دارد

سردار جاویدان در ادامه به مقبولیت خوب پلیس در میان مردم اشاره کرد و گفت: این محبوبیت و مقبولیت نتییجه مجاهدت ها و جانفشانی های همکاران انتظامی است که بی هیچ چشمداشتی تنها برای رضای خدا و مردم تلاش می می کنند.

رئیس پلیس استان کرمانشاه با بیان اینکه در همه سال های پس از انقلاب و دوران دفاع مقدس پلیس و مرزبانی در صحنه های خدمت رسانی به مردم پیش قدم بوده اند، گفت: آن ها در زمان وقوع سیل، زلزله، شیوع ویروس کرونا و سایر موارد به عنوان اولین نیروها در صحنه حضور پیدا کرده و خدمات زیادی به مردم به عنوان یک تکلیف ارائه دادند.

وی در عین حال پلیس را ذوالفقار برنده نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در مقابل دشمنان اسلام و انقلاب نامید و گفت: مجموعه انتظامی در کنار سپاه، ارتش، مرزبانی، بسیج آماده است تا آخرین نفس از تمامیت ارضی کشور دفاع کند.

سردار جاویدان تاکید کرد: امروز هماهنگی و اتحاد میان مجموعه نیروهای مسلح در عالیترین سطح خود قرار دارد و همه در کنار هم برای اعتلای اسلام و انقلاب، خدمت به مردم و حراست از دستاوردهای عظیم و پرشمار انقلاب اسلامی تلاش می کنند.

تعامل بسیار خوبی میان پلیس و مرزبانی برقرار است

این مقام عالیرتبه انتظامی در بخش دیگری از سخنانش به تعامل بسیار خوب مرزبانی با انتظامی استان اشاره و اظهار کرد: در سال های اخیر پادگان آموزشی شهید رجایی همواره در کنار مجموعه انتظامی قرار داشته و در راستای اجرای برنامه های پلیس همکاری لازم را به عمل آورده اند.

وی با قدردانی از تلاش های ۳۶ ساله سرهنگ چقازردی فرمانده سابق پادگان شهید رجایی، گفت: وی در حالی به افتخار بازنشستگی نائل آمده است که توانست در همه این سال ها سربازی فداکار برای ولایت و رهبری و فرمانده ای مقتدر و با صلابت در میان کارکنان نیروهای مسلح باشد.

سردار جاویدان در پایان از سرهنگ محمدی فرمانده جدید پادگان نیز به نیکی یاد کرد و گفت: وی هم از جمله فرماندهان خوشفکر مجموعه مرزبانی است و قطعا با اهتمامی که نسبت به امور و اقتداری که دارد می تواند راه فرمانده سابق پادگان شهید رجایی را به خوبی ادامه دهد.

در این مراسم با تقدیر از تلاش ها و زحمات سرهنگ "بهرام چقازردی" فرمانده سابق، سرهنگ "مهدی محمدی" به عنوان فرمانده جدید پادگان آموزشی مرزبانی شهید رجایی کرمانشاه معرفی شد.

برچسب‌ها انقلاب اسلامی ایران فرماندهی نیروی انتظامی کرمانشاه امنیت کرمانشاه جمهوری اسلامی مرزبانی سازمان بسیج مستضعفان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران فرماندهی نیروی انتظامی کرمانشاه امنیت انقلاب اسلامی ایران فرماندهی نیروی انتظامی کرمانشاه امنیت کرمانشاه جمهوری اسلامی مرزبانی سازمان بسیج مستضعفان مجموعه انتظامی سردار جاویدان نیروهای مسلح شهید رجایی سال ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۲۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان‌های مسئول باید در مقابله با جرایم کمک کار پلیس باشند


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، حجت الاسلام والمسلمین "طهماسبی" در دیدار فرمانده انتظامی استان یزد با تاکید بر مبارزه با سرقت گفت: از اقدامات ماموران پلیس در خصوص مقابله با جرایم و کاهش آسیب‌های اجتماعی تشکر می‌کنم.


وی ضمن تاکید بر مقابله با جرایم، خاطرنشان کرد: دیگر سازمان‌های مسئول باید در خصوص مبارزه با سرقت و موادمخدر کمک کار پلیس باشند.
وی با تاکید بر ارتقای انگیزه کارکنان پلیس در خصوص ماموریت‌های محوله افزود: پایش تصویری استان یزد باید تکمیل و به روز شود تا نتایج بهتری را به دست آوریم.

رئیس کل دادگستری استان یزد افزود: نهاد‌های امنیتی باید تلاش کنند تا در خصوص ارتقای امنیت و احساس امنیت شهروندان اقدامات موثری را انجام دهند.


همچنین در این دیدار سردار "عباسعلی بهدانی فرد" فرمانده انتظامی استان یزد ضمن تبریک انتصاب حجت الاسلام والمسلمین طهماسبی گفت: در بحث سرقت‌ها که دغدغه مردم هست روند کاهشی را شاهد هستیم البته موضوعات مختلفی در سرقت نقش دارد.


وی بحث اعتیاد را نیز از عوامل مهم بروز سرقت‌های خرد دانست و افزود: پلیس یزد جمع آوری معتادان متجاهر را در دستور کار قرار داده و در هر مقطعی که معتادان ولگرد جمع آوری شدند شاهد کاهش سرقت نیز بوده ایم.


وی خواستار افزایش ظرفیت کمپ‌های ماده ۱۶ برای نگهداری معتادان متجاهر شد و گفت: طرح پابند الکتریکی از دیگر موارد مثبتی بوده که در استان اجرا شده و نتایج خوبی را در پی داشته است.


فرمانده انتظامی استان یزد گفت: پلیس راه استان یزد در ۲ سال متوالی کاهش جانباختگان حوادث رانندگی در محور‌های مواصلاتی را داشته و رتبه برتر کشور در این خصوص را کسب کرده است.


سردار بهدانی فرد یادآور شد: از همکاری خوب مسئولان دستگاه قضایی با پلیس استان یزد تشکر می‌کنم؛ چراکه این موضوع باعث ایجاد امنیت مطلوب در استان شده است.

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل چاقوکشی در ایلام
  • برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت ۱۰۳ گرملاجات
  • سازمان‌های مسئول باید در مقابله با جرایم کمک کار پلیس باشند
  • سارق احشام در دام پلیس نکا
  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در هندیجان
  • واکنش فرمانده انتظامی کردستان به شهادت نیروی مرزبانی
  • تجلیل ساوجی‌ها از اجرای طرح نور توسط پلیس
  • شمش‌های مسی قاچاق در ساری توقیف شد
  • فرمانده انتظامی کردستان شهادت مرزبان هنگ مرزی بانه را تسلیت گفت
  • توقیف شمش‌های مسی قاچاق در ساری