Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-02@00:26:58 GMT

افزایش شدید نگرانی معیشتی مردم آمریکا

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۷۲۳۴۷

افزایش شدید نگرانی معیشتی مردم آمریکا


به گزارش تابناک به نقل از راشاتودی، نظرسنجی مؤسسه گالوپ که روز دوشنبه منتشر شد نشان می‌دهد که آمریکایی‌ها به طور قابل‌توجهی نسبت به سال گذشته بیشتر نگان امور مالی شخصی خود هستند، به طوری که بخش قابل‌توجهی گزارش داده‌اند که در حال حاضر "بسیار" یا "به میزان متوسط" نگران تامین هزینه زندگی خود هستند.

بیش از نیمی (۵۲ ٪) از پاسخ دهندگان در این نظرسنجی نگرانی خود را در مورد توانایی حفظ کیفیت زندگی خود ابراز کردند که این رقم نسبت به سال قبل ۷ درصد افزایش نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شدیدترین افزایش در میان کسانی گزارش شد که نگران توانایی پرداخت قبوض ماهانه خود بودند. افرادی که نسبت به این مسئولیت‌ها ابراز نگرانی کردند ۴۰ درصد از پاسخ دهندگان را تشکیل می‌دهند که افزایش هشت درصدی نسبت به سال ۲۰۲۱ نشان می‌دهد.

 

نگرانی‌هایی همچنین در مورد پرداخت‌های اجاره و وام مسکن، صورت‌حساب‌های کارت اعتباری و پس‌انداز‌های بازنشستگی پنج درصد افزایش یافته بود. این نگرانی‌ها فکر به ترتیب ۳۵، ۲۲ و ۶۳ درصد از پاسخ‌دهندگان به نظرسنجی را به خود مشغول کرده است.

بر اساس این گزارش، تنها مسائل مالی که نسبت به سال قبل ثابت مانده بود، مسائل مربوط به قبوض پزشکی و پرداخت هزینه تحصیل فرزندانشان بود.

این نظرسنجی در سه هفته اول آوریل همراه با نظرسنجی دیگری انجام شد که نشان می‌دهد برآورد شخصی آمریکایی‌ها از وضعیت مالی‌شان به همین شکل ناامیدکننده است و نشان می‌دهد که تصویر مالی آن‌ها از خود در بحبوحه نگرانی‌های شدید در مورد تورم و هزینه انرژی در حال نزول است.

با این حال، صورت‌حساب‌های پزشکی و پس‌انداز بازنشستگی همچنان دغدغه اصلی اکثر خانواده‌های آمریکایی است.

شاید جای تعجب نباشد که نگرانی‌های مالی در میان فقرا بیش از ثروتمندان افزایش یافته است. تقریباً از هر چهار بزرگسال کم درآمد سه نفر (۷۳ ٪) نگران حفظ کیفیت زندگی خود هستند که این افزایش ۱۷ درصدی نشان می‌دهد، در حالی که فقط ۳۶ درصد از ثروتمندان این نگرانی را دارند.

اگرچه نگرانی‌های مالی آمریکایی‌ها در سال گذشته کاهش یافت و به نظر می‌رسید بهبودی از رکود ناشی از بحران کرونا در افق پیش رو باشد، اما بیشتر این خوش بینی از بین رفته است، به طوری که بسیاری از ارقام منفی سال ۲۰۲۲ با ارقام گزارش شده در سال ۲۰۲۰ برابر و یا حتی از آن‌ها بدتر هستند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: رتبه بندی معلمان آزمون دستیاری یارانه ارز 4200 تومانی وام ودیعه مسکن 1401 گالوپ نظرسنجی آمریکا رتبه بندی معلمان آزمون دستیاری یارانه ارز 4200 تومانی وام ودیعه مسکن 1401 نشان می دهد نسبت به سال نگرانی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۲۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراقب پیامکهای جعلی یارانه کمک معیشتی باشید

به نظر می رسد در روز های جاری، مجددا شاهد ارسال پیامک های جعلی در خصوص یارانه کمک معیشتی هستیم، که لازم است مردم مراقب این پیامک های جعلی باشند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در روزهای اخیر همزمان با برنامه های تازه دولت در خصوص طرح کالابرگ الکترونیک و یارانه نقدی شاهد ارسال گسترده پیامکهای جعلی در خصوص یارانه از سرشماره های ناشناس هستیم.

به عنوان مثال یکی از این پیامکها  در ادامه قابل مشاهده است.

در پیامک زیر از مخاطب خواسته شده برای مشاهده یارانه معیشتی  از طریق لینکی در داخل پیامک قرار داده شده پیگیری انجام شود. این درحالی است که به وضوح یک لینک مشکوک با ادرسی نا معتبر در این پیامکها  قرار داده شده که احتمالا  هدف ارسال کنندگان ان سود جویی از مردم است.

از سوی دیگر باید به این نکته نیز توجه داشت که بعد از اردیبهشت 1401 و حذف ارز 4200 تومانی، یارانه معیشتی که از سال 1398 برقرا شده بود حذف گردیده و به صورت یکجا یارانه های نقدی 300 و 400 هزار تومانی به حساب یارانه بگیران واریز میشود.

پیشتر از سوی مسئولان نیروی انتظامی درخصوص لینکهای آلوده و  مشکوک که در قالب پیامک ارسال میشود هشدار داده شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رهبر انقلاب: امروز مسئله غزه، مسئله اول دنیاست/ به دانشگاه‌های آمریکا و اروپا نگاه کنید! نشان می‌دهد ملتها به مسئله غزه حساسند/ باید فشار روی رژیم صهیونیستی روزبه‌روز افزایش پیدا کند
  • مراقب پیامک‌های جعلی یارانه کمک‌ معیشتی باشید
  • مراقب پیامکهای جعلی یارانه کمک معیشتی باشید
  • آمریکا: برنامه ای از اسرائیل برای رفع نگرانی ها درباره رفح ندیده ایم
  • نگرانی پنتاگون از «تقویت» روابط روسیه و کره‌شمالی
  • خیزش دانشگاهیان آمریکا یکی از دستاورد‌های طوفان‌الاقصی است
  • ابراز نگرانی سازمان ملل از اقدامات پلیس آمریکا در برخورد با دانشجویان
  • نگرانی گزارشگر سازمان ملل درباره تعلیق دانشجویان معترض در آمریکا
  • نگرانی از بدرفتاری پلیس آمریکا با دانشجویان حامی فلسطین به سازمان ملل رسید
  • مسائل معیشتی، محور اصلی مطالبات مردم است