Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-01@14:58:09 GMT

آخرین بار که جام گرفتیم فرهاد کاپیتان تیم من بود!

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۷۲۴۲۳

آخرین بار که جام گرفتیم فرهاد کاپیتان تیم من بود!

علی فتح‌الله ‌زاده امروز در حاشیه نشست مدیران سابق ۲ باشگاه پرسپولیس و استقلال درباره روش خصوصی‌سازی این باشگاه‌ها و مسائل دیگر توضیحات زیر را ارائه داد:

*هدفمان این است که خصوصی‌سازی بر اساس هوادار محوری باشد. برند این ۲ باشگاه برای هواداران است. آنها در سرما و گرما از تیم‌هایشان حمایت کرده‌اند. اینطور نباشد که آنها زحمت بکشند و افرادی سر سفره‌ حاضر بیایند و تصمیمات نادرست اتخاذ کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*آخرین قهرمانی استقلال در لیگ برتر، فرهاد مجیدی در کنار من کاپیتان تیم بود. الان هم بعد از ۱۰ سال می‌خواهد جام را به وریا غفوری بدهد. بعد از ۱۰ سال می‌روم به استادیوم تا بازهم جام قهرمانی را ببینم. وقتی هوادار می‌آید استادیوم جلوه‌ی دیگری پیدا می‌کند. استقلال و پرسپولیس بدون هواداران هیچ چیز نیستند.

*متاسفم که بعد از چندین سال سابقه فوتبالی هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال اینقدر کوچک بسته می‌شود. چند ماه دیگر باید به بزرگترین رویداد فوتبالی برویم. چند نفر از اعضای هیئت‌رئیسه دوستان و شاگردهای ما هستند. باید بزرگوارانه و از موضع بالاتر به قضیه نگاه شود. باید آبروی فوتبال ایران در نظر گرفته شود و تکروی‌ها و منیت‌ها کنار بروند. علمای موجود بیایند و تیم ملی را بدرقه کنیم تا با آرامش خاطر به مصاف بزرگان جهان برویم.

251 251

کد خبر 1629850

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: علی فتح الله زاده باشگاه استقلال لیگ برتر بیست و یکم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۲۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، امروز محمود فکری کاپیتان و سرمربی سابق استقلال در کمپ زنده یاد ناصر حجازی حاضر شد و با جواد نکونام سرمربی استقلال دیداری یکساعته داشت که طرفین با یکدیگر درباره مسایل مختلف به گفت‌گو نشستند. سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال نیز در این نشست دوستانه و صمیمی حضور داشت. فکری در پایان ضمن حمایت از نکونام و استقلال، برای تیم آرزوی موفقیت کرد‌.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ملاقات کاپیتان استقلال با بازیگر مشهور استقلالی + عکس
  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند
  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند (عکس)
  • حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام
  • داوران هفته بیست و پنجم لیگ برتر مشخص شد
  • داور بازی‌های حساس استقلال و پرسپولیس مشخص شد
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • دو برادر در بازی‌های سرنوشت‌ساز استقلال و پرسپولیس
  • برادران حیدری داوران حساس ترین بازی های هفته بیست و پنجم لیگ برتر
  • «حیدری»‌ها داوران دیدارهای حساس پرسپولیس و استقلال شدند!