Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-27@10:56:34 GMT

واکنش جوکار به تحت تعقیب قرار گرفتن فائزه هاشمی

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۷۲۵۳۰

واکنش جوکار به تحت تعقیب قرار گرفتن فائزه هاشمی

محمدصالح جوکار نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی در واکنش به تحت تعقیب قرار گرفتن فائزه هاشمی از سوی دادستان و تشکیل پرونده برای او در دادسرا گفت: موضوع این است که بعضی‌ها همچون فائزه هاشمی برای کسب منافع شخصی خود هویت‌شان را زیر پا گذاشته و منافع ملی را می‌فروشند.

وی افزود: هویت هر فرد به فرهنگ کشوری است که در آن زندگی می‌کند و هر فرد وطن‌دوست و دارای هویت به آب و خاکی که در آن زندگی می‌کند علاقه‌مند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس اظهار داشت: جداً مایه تأسف است که بعضی‌ها برای کسب منافع شخصی بخواهند هویت‌شان را زیر پا بگذارند و به منافع ملی و کشورشان پشت پا بزنند.

جوکار خاطرنشان کرد: این عده حتی ارزش اینکه اسم آنها را هم مطرح کنیم ندارد چرا که این افراد اینقدر کوچک و کم ارزش هستند که طرح اسم آنها و واکنش مستقیم به حرف‌هایشان موجب بزرگ‌تر شدنشان می‌شود.

وی افزود: هر انسان با هویت و با فرهنگ و وطن‌دوستی منافع شخصی خود را در ذیل منافع ملی و عزت ملی خود می‌بیند نه اینکه خودش را جدا از ملت و کشورش بداند.

گفتنی است  سخنگوی قوه قضاییه صبح امروز تاکید کرد که دادستان به‌عنوان مدعی‌العموم فائزه هاشمی را تحت تعقیب قرار داده و پرونده‌ای در دادسرا تشکیل شده است.

به گزارش فارس، بیش از ۵۰ هزار نفر با ثبت پویشی در سامانه فارس‌من خواستار برخورد قضایی با فائزه هاشمی شده بودند/فارس

منبع: فردا

کلیدواژه: فائزه هاشمی محمدصالح جوکار فائزه هاشمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۲۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عربده کشی نتانیاهو برای دادگاه لاهه

بنیامین نتانیاهو، در واکنش به گمانه زنی های مطرح شده در رسانه های بین المللی در مورد احتمال صدور قرار تعقیب بین المللی دیوان لاهه علیه مقامات سیاسی و فرماندهان و نظامیان اسرائیلی به اتهام جنایات جنگی در نوار غزه، این نهاد بین المللی را نیز تهدید کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی همزمان با افزایش گمانه زنی ها در مورد تحت تعقیب قرار گرفتن مقامات سیاسی و نظامی ارشد رژیم صهیونیستی توسط دیوان بین المللی دادگستری (لاهه)، این نهاد بین المللی را نیز تهدید کرد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی اظهار داشت اسرائیل تحت رهبری من با هرگونه تلاش از سوی دادگاه لاهه به منظور تضییع حقوق این رژیم در دفاع از خود مقابله خواهد کرد.

وی افزود: ما در برابر تهدیدات علیه نظامیان و مسئولین کابینه خود از سوی دادگاه لاهه سر خم نخواهیم کرد.

رسانه های صهیونیستی در روزهای اخیر به کرات از جلسات مقامات ارشد حقوقی و سیاسی رژیم صهیونیستی با نتانیاهو به دلیل احتمال صدور قرار تعقیب دادگاه لاهه علیه مقامات ارشد نظامی و سیاسی اسرائیلی به اتهام ارتکاب نسل کشی و جنایات جنگی در نوار غزه پرده برداشته اند.

تدابیر جدید دیوان لاهه در رابطه با جنگ در غزه

 

گفته می شود نتانیاهو با تشکیل کارگروهی ویژه متشکل از وکلا و مقامات ارشد حقوقی این رژیم همچون یاریو لوین، وزیر دادگسترس در تلاش اند تا مانع از هرگونه صدور تعقیب بین المللی مقامات سیاسی و فرماندهان و نظامیان اسرائیلی از سوی دادگاه بین المللی لاهه شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ببینید | تصاویری از عملیات تعقیب و گریز پلیس با قاچاقیان چوب در تبریز
  • لحظه تعقیب و گریز قاچاقچیان چوب | ویدئو
  • فیلم| عملیات تعقیب و گریز برای کشف محموله‌های قاچاق چوب در آذربایجان‌شرقی
  • واکنش مورایس به ازدواجش در ایران و روی آوردن به اسلام
  • خلیج فارس جزو هویت ملی ایران
  • عربده کشی نتانیاهو برای دادگاه لاهه
  • لزوم کنترل سرعت خودرو‌ها در بزرگراه خلیج فارس و آیت الله هاشمی رفسنجانی بم
  • فیلم| آهنگ معروفی که سیدجواد هاشمی ساخته/واکنش هاشمی به فیلم آهنگ خواندنش
  • واکنش ایران به بیانیه کویت و اردن درباره میدان آرش
  • واکنش ایران به ادعای کویت درباره میدان آرش | به کویت توصیه می‌کنیم ...