Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-02@22:52:11 GMT

کشف ۴۸ تن روغن خوراکی احتکار شده در خوزستان

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۷۲۶۵۳

کشف ۴۸ تن روغن خوراکی احتکار شده در خوزستان

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان از کشف حدود ۴۸ تن روغن خوراکی و ۹ تن آرد و ۱۰ تن ماکارونی احتکار شده در این استان خبر داد.

صادق جعفری چگنی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان در گفت وگو با خبرنگار  تسنیم در اهواز اظهار کرد: در راستای مقابله با فساد و با همکاری اطلاعات سپاه و دادسراهای عمومی و انقلاب شهرستان‌های اهواز، دزفول، باغملک، ایذه و آبادان، طی سه روز گذشته 48 تن روغن خوراکی، 10 تن ماکارونی و 9 تن آرد که توسط افراد سودجو احتکار شده بود، کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اهمیت نظارت بر حقوق عامه و توزیع متناسب کالاهای اساسی، ادامه داد: 9 تن از این روغن‌ها در اهواز، 14 تن در آبادان، 10 تن در باغملک، هشت تن در ایذه و هفت تن در دزفول و همچنین 10 تن ماکارونی در باغملک و 9 تن آرد نیز در بهبهان کشف شده است و پرونده‌های آن برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

جعفری چگنی گفت: ضمن برخورد قانونی توسط مرجع ذی‌صلاح و تقاضای اشد مجازات برای متهمان، تمامی اقلام خوراکی کشف شده جهت توزیع عادلانه در اختیار اداره صمت استان قرار گرفت.

وی تاکید کرد: مقابله با محتکران، گرانفروشان و افرادی که سعی دارند با اقدامات غیرقانونی و اخلال در بازار، منافع نامشروع کسب کنند، ادامه دارد و دستگاه قضایی استان با این متخلفان و همچنین مسئولانی که با عدم انجام وظایف قانونی خود، در این خصوص مرتکب ترک فعل شوند، با اشد مجازات برخورد می‌کند./تسنیم

منبع: فردا

کلیدواژه: روغن خوراکی احتکار شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۲۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش صداوسیما درباره نکوهش قرآنی ذخیره طلا و دلار در خانه که دوباره وایرال شد + فیلم | به جای احتکار خانگی طلا و ارز چه کنیم؟

به گزارش همشهری آنلاین، در این گزارش صدا و سیما تاکید شده است که «ذخیره طلا و دلار در خانه و انفاق نکردن آن در قرآن نکوهش شده است و مردم باید حساب سپرده ارزی باز کنند.».

در این گزارش علاوه بر آیات قرآن و توضیحات مفسران، صحبت هایی از حجت الاسلام قرائتی و نیز دیگر کارشناسان مذهبی و نمایندگان مجلس مطرح شده است.

کد خبر 848562 برچسب‌ها ارز - بازار داخلی خبر مهم قیمت طلا و فلزات گرانبها - ایران سکه - قیمت تلویزیون - صدا و سیما

دیگر خبرها

  • انبار احتکار لوازم خانگی در محمودآباد لو رفت
  • زبان از بیان خدمات آیت الله جزایری برای انقلاب قاصر است
  • نانوایی متخلف در یزد شناسایی شد
  • کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در لرستان
  • رهاسازی مصدومان دو حادثه سقوط خودرو به دره در باغملک و دزفول
  • قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۱۲ اردیبشهت ۱۴۰۳
  • گزارش صداوسیما درباره نکوهش قرآنی ذخیره طلا و دلار در خانه که دوباره وایرال شد + فیلم | به جای احتکار خانگی طلا و ارز چه کنیم؟
  • کشف انبار احتکار برنج در خراسان جنوبی
  • کشف ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • (ویدیو) آموزش تصویری غذای مورد علاقه بچه در مهمونی