Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیسیون ملی یونسکو-ایران با انتشارات جدید در سی و سومین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور خواهد داشت.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛  این کمیسیون با بیش از نیم قرن سابقه انتشاراتی، دارای کتاب‌هایی منحصر به فرد در حوزه‌های مختلف کاری یونسکو است و این آثار شامل کتاب‌های نفیس در قالب ترجمه، تالیف و گردآوری در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غرفه کمیسیون ملی یونسکو با هدایت کتابخانه و مرکز اسناد این کمیسیون که به تازگی در مجموعه جندی شاپور بازگشایی شده است آماده خدمت رسانی به محققان، دانشجویان و سایر مراجعه‌کنندگان نمایشگاه خواهد بود.

همچنین در این غرفه جدیدترین آثار منتشر شده از سوی انتشارات کمیسیون ملی یونسکو-ایران در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.  

این غرفه در سی و سومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در مصلی امام خمینی (ره) شبستان اصلی، طبقه فوقانی بخش ‌الملل آماده ارائه خدمات به علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی است.

همچنین نشست‌های علمی با محور کتاب، سواد و کتابخوانی از منظر یونسکو در روزهای نمایشگاه با حضور صاحبنظران این حوزه برگزار خواهد شد و در ادامه زمان برپایی این نشست‌ها و میهمانان به اطلاع علاقه‌مندان می‌رسد.

نمایشگاه کتاب از ساعت ۱۰ صبح تا هشت شب، از چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت تا شنبه ۳۱ اردیبهشت در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود، همچنین این رویداد در فضای مجازی به صورت ۲۴ ساعت در سامانه ketab.ir در این روزها فعال خواهد بود.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امام خمینی ایران نمایشگاه بین المللی کتاب نمایشگاه کتاب یونسکو کمیسیون ملی یونسکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۲۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشی‌های یازدهم اردیبهشت ماه در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مجموعه خبری "اخبار ورزشی"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز ورزشی استان سمنان است که در بخش مشروح خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
علاقه‌مندان به دنیای ورزش می‌توانند این بخش ورزشی را در بخش‌های خبری ۲۰ و ۲۳ سیما مرکز سمنان ببینند.
مجموعه ورزشی خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر و ورزش می‌توانند این اخبار نشاط آور ورزشی استان سمنان را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۳ رمان نوجوان تألیفی پیشنهاد خرید هادی خورشاهیان از نمایشگاه
  • نشر صاد با ۱۹۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • ورزشی‌های یازدهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • انتشارات جمکران با ۵۰۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • چگونه نوجوانان امروز را به خواندن کتاب‌های ایرانی علاقه‌مند کنیم؟/ ادبیات نوجوان در سایه غلبه ترجمه
  • یک شام خوشمزه و آسان برای علاقه‌مندان به بادمجان
  • نشر پویانما با «نخستینه های چاپ ایران؛ کتاب‌های چاپ سربی دوره اول» در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳
  • ورزشی‌های دهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • به‌نشر با دست پر به نمایشگاه کتاب تهران می‌ رود / ارائه ۶۰۰ اثر پر فروش و جدید در نمایشگاه کتاب
  • ورزشی‌های نهم اردیبهشت ماه در استان سمنان