Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@06:56:47 GMT

جزئیات جلسه کمیسیون امنیت ملی مجلس با امیر آشتیانی

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۷۲۸۸۰

جزئیات جلسه کمیسیون امنیت ملی مجلس با امیر آشتیانی

محمود عباس‌زاده مشکینی در گفتگو با خبرنگار مهر در تشریح جلسه مشترک امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با وزیر دفاع و معاونانش اظهار کرد: امیر آشتیانی در این جلسه گزارش کاملی از برنامه‌های آتی وزارتخانه متبوعش ارائه کرد.

وی بیان کرد: طبق مباحث مطرح شده در جلسه، در خصوص نحوه تأمین بودجه دفاعی کشور برنامه‌ریزی‌های خوبی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمایت فناورانه از محصولات دو منظوره نظامی و غیرنظامی با همکاری بخش خصوصی از جمله اولویت‌های وزارت دفاع است.

نماینده مردم مشکین‌شهر در مجلس با اشاره به برنامه وزارت دفاع برای حمایت معیشتی از خانواده کارکنان و بازنشستگان این وزارتخانه، گفت: طبق مطالبی که مطرح شد، تقویت خدمات معیشتی توسط سازمان اتکا و پرداخت یارانه به بازنشستگان از طریق طرح حکمت دو تا سه برابر افزایش خواهد یافت.

عباس‌زاده مشکینی تأکید کرد: موضوع مین‌زدایی و توسعه فعالیت‌های ایمن‌سازی نیز از برنامه‌های امسال وزارت دفاع است که قرار است به بیش از دو برابر سال‌های گذشته برسد. دستیابی به فناوری‌های نوین با توجه به تغییر تهدیدات هم جزو اولویت‌های مهم وزارت دفاع است.

وی تصریح کرد: طبق مطالب مطرح شده در این جلسه، قرار است امسال ۶ هزار میلیارد تومان از بدهی‌های وزارت دفاع به بخش خصوصی پرداخت شود.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی هم در این جلسه تأکید کردند که مجلس برای تقویت بنیه دفاعی کشور به ویژه در حوزه‌های موشکی، پدافند هوایی و ناوگان دریایی در کنار وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح است.

کد خبر 5486828 زهرا علیدادی

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح مهر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح وزارت دفاع مجلس شورای اسلامی صحن مجلس هیئت دولت سیدابراهیم رئیسی ارز ترجیحی ایران جمهوری اسلامی ایران رئیس جمهور یارانه محمد باقر قالیباف تهران دولت سیزدهم حسین امیرعبداللهیان ارتش جمهوری اسلامی ایران وزارت دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۲۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۰ هزار میلیارد تومان برای قانون رتبه‌بندی معلمان هزینه شد

نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی گفت: ۶۰ هزار میلیارد تومان برای قانون رتبه‌بندی معلمان هزینه شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، محمد وحیدی امروز در آیین تجلیل از معلمان نمونه استان خراسان شمالی، اظهار داشت: اجرای رتبه‌بندی معلمان، 60 هزار میلیارد تومان اعتبارات آموزش و پرورش را افزایش داد.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی با اشاره به اینکه کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی به عنوان کمیسیون برتر مجلس یازدهم انتخاب شده است، افزود: اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان علی‌رغم کاستی‌هایی که داشت، 60 همت اعتبارات آموزش و پرورش را افزایش داد.

وی ادامه داد: قانون  جهش تولید دانش‌بنیان با پشتیبانی از 10 هزار شرکت  دانش‌بنیان نیز یکی دیگر از قوانین مهم مجلس یازدهم بوده است که 50 همت در بودجه سالانه به سمت شرکت‌های دانش‌‌بنیان سوق پیدا می‌کند.

نایب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با تأکید براینکه آموزش و پرورش باید به دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی توجه داشته باشد، افزود: در 3 سال 300 درصد رشد پذیرش دانشجو در این دو دانشگاه اتقاق افتاده است.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر ترویج نگاه الگوسازی در مدارس، گفت: در حال حاضر 107 میلیارد تومان پروژه از محل اعتبارات سفر رهبری اجرا می‌شود که در 4 سال این عدد به 230 میلیارد تومان رسیده است.

انتهای پیام/311/

دیگر خبرها

  • حق مسکن کارگران ۲ برابر می‌شود؟
  • فرصت ۲ ماهه دستگاه‌ها برای تهیه برنامه عملیاتی امنیت غذایی
  • وظیفه دستگاه اجرایی برای تامین امنیت غذایی مردم
  • ۶۰ هزار میلیارد تومان برای قانون رتبه‌بندی معلمان هزینه شد
  • شورای امنیت درباره غزه تشکیل جلسه می‌دهد
  • سورپرایز وزیر کار برای کارگران ؛ افزایش ۲برابری حق مسکن
  • پیشنهاد افزایش ۲ برابری حق مسکن از سوی وزیر کار
  • شورای امنیت درباره گور‌های دسته‌جمعی در غزه تشکیل جلسه می‌دهد
  • تشکیل جلسه شورای امنیت برای گور‌های جمعی غزه
  • شورای امنیت درباره گورهای جمعی غزه تشکیل جلسه می‌دهد