Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان انرژی اتمی بر حمایت از اقدام دولت سیزدهم در مردمی سازی و عادلانه سازی یارانه‌ها تأکید کرد.

به گزارش مشرق، محمد اسلامی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی امروز (سه‌شنبه) در حاشیه آیین افتتاح و بهره‌برداری از طرح تولید کیت غربالگری نوزادان، درباره فعالیت‌های اقتصادی دولت سیزدهم گفت: به لطف الهی، صبر مردم و تدابیر مسئولان کشور، با وجود تحریم‌های ظالمانه، ایران اسلامی در مسیر بهبود شاخص‌های اقتصادی قرار دارد و در حال حاضر با تراز مثبت تجاری فعالیت خودش را انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر اقدامات و تمهیدات بایسته برای حفاظت از ارزش پول ملی اتخاذ می‌شد؛ قطعاً با این آسیب‌هایی که گریبانگیر مردم شد، مواجه نمی‌شدیم. با تدابیر و تصمیم قاطع دولت سیزدهم و شخص جناب رئیس‌جمهور، باقیمانده جراحی اقتصادی برای بهبود فضای اقتصادی و کسب‌ و کار بایستی اتفاق می‌افتاد که در این مدت رویکرد جدید و مثبتی را شاهد هستیم.  

وی ادامه داد: گام بسیار مهمی که در این دولت برداشته شد، موضوع تسهیل صدور مجوزهای کسب‌ و کار بود، که تمام دستگاه‌های درگیر باید با الکترونیکی کردن فرآیندها و عدم مراجعه حضوری مجوز کسب‌ و کار را صادر کنند. اکنون در سازمان انرژی اتمی ایران ۴۵ مورد مجوز صادر می‌شود که هر ۴۵ مجوز با همت مدیران و متخصصان، در سازمان الکترونیکی شده‌اند و ما در سازمان انرژی اتمی به درگاه ملی مجوزها وصل شدیم.

معاون رئیس جمهور در خصوص برنامه دولت سیزدهم درباره مردمی‌سازی و عادلانه سازی پرداخت یارانه‌ها بیان کرد: اقدام بزرگ دیگر در دولت بحث مردمی‌سازی و عادلانه سازی یارانه‌ها است که خوشبختانه امروز شاهد اجرای آن هستیم. یارانه‌ها باید هدفمند به دست شخص مصرف‌ کننده می‌رسید؛ اختصاص یارانه به واردکننده در فرآیند و چرخه‌ای که باید به سفره مردم می‌رسید، تأثیرات مثبت و لازم را بر معیشت مردم نداشت و این دو نرخی یا چند نرخی بودن عامل فساد را مهیا می‌کرد. بر همه ما فرض است که با تمام ظرفیت از این اقدام انقلابی دولت که شجاعانه، آگاهانه و با اقتدار در حال انجام است، حمایت کنیم و پای‌کار باشیم تا مردمی‌سازی و عادلانه سازی یارانه‌ها به معنای واقعی کلمه محقق شود.   

وی ادامه داد: لازمه ایجاد قدرت اقتصادی حرکت مؤثر در مسیر علم، فناوری و صنعت است؛ همان‌گونه که شاهد بودید پیشرفت‌های اقتدارآفرین جمهوری اسلامی ایران در صنایع دفاعی، ادبیات دنیا در مواجهه با ایران را تغییر داد.

اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: در سازمان انرژی اتمی با یک جریان فراگیر و با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و استعدادها در اقصی نقاط کشور ارتباط علمی ایجاد می‌کنیم و زمینه‌های همکاری در پیشبرد برنامه‌های توسعه‌ای در حوزه علوم و فناوری را تسریع خواهیم کرد و تأثیرات فوری این اقدامات را بر زندگی مردم فراهم می‌کنیم.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی تحریم دولت سیزدهم سازمان انرژی اتمی ایران خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت سازمان انرژی اتمی دولت سیزدهم یارانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۲۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراقب پیامکهای جعلی یارانه کمک معیشتی باشید

به نظر می رسد در روز های جاری، مجددا شاهد ارسال پیامک های جعلی در خصوص یارانه کمک معیشتی هستیم، که لازم است مردم مراقب این پیامک های جعلی باشند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در روزهای اخیر همزمان با برنامه های تازه دولت در خصوص طرح کالابرگ الکترونیک و یارانه نقدی شاهد ارسال گسترده پیامکهای جعلی در خصوص یارانه از سرشماره های ناشناس هستیم.

به عنوان مثال یکی از این پیامکها  در ادامه قابل مشاهده است.

در پیامک زیر از مخاطب خواسته شده برای مشاهده یارانه معیشتی  از طریق لینکی در داخل پیامک قرار داده شده پیگیری انجام شود. این درحالی است که به وضوح یک لینک مشکوک با ادرسی نا معتبر در این پیامکها  قرار داده شده که احتمالا  هدف ارسال کنندگان ان سود جویی از مردم است.

از سوی دیگر باید به این نکته نیز توجه داشت که بعد از اردیبهشت 1401 و حذف ارز 4200 تومانی، یارانه معیشتی که از سال 1398 برقرا شده بود حذف گردیده و به صورت یکجا یارانه های نقدی 300 و 400 هزار تومانی به حساب یارانه بگیران واریز میشود.

پیشتر از سوی مسئولان نیروی انتظامی درخصوص لینکهای آلوده و  مشکوک که در قالب پیامک ارسال میشود هشدار داده شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سخنگوی دولت: اولویت اساسی کار دولت و مجلس «توجه به معیشت مردم» است
  • اولویت اساسی کار دولت و مجلس «توجه به معیشت مردم» است
  • مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی: مطالبات کلیه داروخانه‌ها پرداخت شد
  • مراقب پیامکهای جعلی یارانه کمک معیشتی باشید
  • مردمی کردن اقتصاد توسعه پایدار کشور را به دنبال دارد
  • اقدام بانک ملی ایران در واگذاری پتروشیمی شازند بسیار ارزشمند است
  • پرداخت ۴۰۰ میلیارد تومان یارانه کالا در استان بوشهر
  • تسویه حساب سهم بیمه سلامت با داروخانه ها/وضعیت بدهی یارانه دارو
  • باور به سوددهی «دلالی» علی‌رغم حمایت فرهنگ عمومی از کار مولد
  • راز عبور شورای شهر قشم از محدودیت منابع