Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- باشگاه منچستر سیتی، خرید ارلینگ هالند از بروسیا دورتموند را تایید کرد.
به گزارش آریا، روز گذشته، رسانه‌های معتبر از قطعی شدن انتقال هالند به منچستر سیتی خبر داده بودند. باشگاه منچستر سیتی با انتشار بیانیه‌ای رسمی، خرید ارلینگ برات هالند را تایید کرد. منچستر سیتی در این بیانیه از توافق با بروسیا دورتموند برای انتقال هالند خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنها مرحله باقی‌مانده از انجام کامل انتقال، ثبت برخی جزئیات نهایی در قرارداد بازیکن است. ارلینگ هالند از ابتدای فصل 23-2022 بازیکن منچستر سیتی خواهد بود. 
بر خلاف اخبار قبلی، بند فسخ موجود در قرارداد مهاجم نروژی ارزشی 60 میلیون یورویی داشته که توسط منچستر سیتی پرداخت شد. طبق گزارشات فابریتزیو رومانو، ارلینگ هالند قراردادی پنج ساله با منچستر سیتی امضا می‌کند و حقوق دریافتی او در هفته، 375 هزار پوند در نظر گرفته شده است. به این ترتیب هالند در کنار کوین دی بروین، پردرآمدترین بازیکن سیتیزن‌ها خواهد بود.
باشگاه منچسترسیتی اعلام کرد با دورتموند برای انتقال ارلینگ هالند به توافق دست یافته، اما هنوز توافق با خود این بازیکن باقی مانده است. ارلینگ هالند در دو سال اخیر و در ترکیب دورتموند عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته و به یکی از پرهواداراترین بازیکنان جهان تبدیل شده بود. در این مدت از باشگاه‌هایی مانند رئال مادرید، بارسلونا، بایرن مونیخ، یونایتد، پاری‌سن ژرمن، چلسی و ... تقریبا همه تیم‌های بزرگ اروپایی به‌عنوان مشتریان ارلینگ هالند نام برده شده بود، اما او در نهایت تصمیم گرفت به پیشنهاد سیتیزن‌ها پاسخ مثبت داده و راهی لیگ برتر و استادیوم اتحاد شود.
در بیانیه باشگاه منچسترسیتی آمده است: "ما می‌توانیم تایید کنیم که با باشگاه دورتموند برای انتقال مهاجم این تیم یعنی ارلینگ هالند به منچسترسیتی در تاریخ اول ژوئن 2022 به توافق رسیده‌ایم. این انتقال منوط به نهایی شدن شرایط توافق باشگاه با خود بازیکن خواهد بود." باشگاه منچسترسیتی هنوز در مورد مدت زمان قرارداد و توافق خود با ارلینگ هالند به‌صورت رسمی چیزی را اعلام نکرده، اما اخبار حاکی از قرارداد پنج سال این ستاره نروژی تا سال 2027 و البته بدون بند فسخ است. همچنین به نظر می‌رسد او ماهانه 375 هزار پوند دستمزد دریافت کرده و در کنار کوین دی بروین به پردرآمدترین ستاره منچسترسیتی تبدیل خواهد شد.
سیتیزن‌ها در فصل جاری به جز گابریل ژسوس از فقدان یک مهاجم نوک تخصصی و گلزن رنج می‌بردند و حالا ارلینگ هالند از فصل بعد در این تیم بازی خواهد کرد. باشگاه پولدار انگلیسی فصل گذشته تا آستانه توافق با هری کین پیش رفت، اما تاتنهام اجازه نهایی جدایی ستاره باتجربه خود را نداد و هری کین در نهایت در لندن ماندنی شد. علی‌رغم خریدهای فراوان و هنگفت، سیتی در سال‌های اخیر موفق به فتح لیگ قهرمانان نشده و پپ گواردیولا امیدوار است با جذب ارلینگ هالند، این اتفاق بالاخره فصل بعد رخ دهد.
نشریه اتلتیک امروز اعلام کرد که قرارداد ارلینگ هالند با جدایی از دورتموند به زودی با منچسترسیتی نهایی می شود و مهاجم نروژی از فصل آینده در بین شاگردان پپ گواردیولا حضور خواهد داشت. جانلوکا دی مارتزیو، خبرنگار مطرح ایتالیایی در همین رابطه اعلام کرد هالند قراردادی 5 ساله به ارزش 75 میلیون یورو با سیتیزن‌ها امضا خواهد کرد و حقوق سالیانه وی نیز 30 میلیون یورو خواهد بود.
خبر انتقال ارلینگ هالند بالاخره امروز عصر رسمی شد و پپ گواردیولا می تواند از فصل آینده یک مهاجم واقعی در ترکیب خود داشته باشد. در واکنش به پست منچسترسیتی برای اعلام رسمی انتقال ارلینگ هالند، آیمریک لاپورت در صفحه توئیترش نوشت: خوشحالم که قرار نیست سال های آینده به دنبال این پسر بدوم. خوش آمدی ارلینگ!
نشریه مارکا دلایل سران رئال مادرید برای جذب نکردن مهاجم نروژی دورتموند را اعلام کردند. مارکا بر این باور است که رئالی ها ام باپه را به هالند ترجیح داده اند. به نقل از مارکا، نام ارلینگ هالند، مهاجم نروژی باشگاه دورتموند ماه ها بود که به یکی از داغ ترین موضوعات دنیای فوتبال تبدیل شده بود و بسیاری منتظر بودند نام تیم آینده این بازیکن مشخص شود. در یک سال اخیر بارها صحبت از علاقه رئال مادرید به این مهاجم به گوش رسید و بارها گفته می شد سران رئال مادرید به دقت شرایط این مهاجم را زیر نظر دارند و مدیران باشگاه رئال هیچوقت علاقه به جذب این مهاجم را رد نکردند. با این وجود، رئال مادرید هیچوقت پیشنهادی رسمی برای جذب هالند ارائه نداد.
این در حالی است که رئالی ها از زمان حضور این مهاجم در مولده، هالند را زیر نظر داشتند و در عین حال به دنبال جذب کیلیان ام باپه بودند اما به نظر می رسد مدیران رئال ماه ها است که اولویت خود را به جذب مهاجم پاری سن ژرمن اختصاص داده اند و اعتقاد دارند این مهاجم باید به جای هالند ستاره آینده تیم مادریدی باشد.
یکی از دلایلی که مدیران رئال برای جذب هالند اقدام نکردند این بود که نمی خواستند نظم و هارمونی رختکن تیم را بر هم بزنند. در حال حاضر هیچ یک از بازیکنان رئال بر این باور نیستند که از دیگری مهم ترند و جذب ام باپه این نظم را بر هم می زند و اضافه شدن هالند نیز می توانست اوضاع رختکن را بیش از حد آشفته کند.
ضمن این که مدیران رئال مادرید بر این باورند که کریم بنزما هنوز می تواند دستکم دو فصل دیگر در اوج بازی کند و کیلیان ام باپه می تواند در صورت غیبت یا مصدومیت بنزما جای او را پر کند و دیگر نیازی به هالند نیست. شرایط اقتصادی رئال مادرید نیز بدون شک در تلاش نکردن مدیران رئال برای جذب مهاجم دورتموند تاثیر داشته است. با در نظر گرفتن تمام هزینه ها نظیر دستمزد، رضایت نامه، کمیسیون ها و... جذب هالند چیزی در حدود 350 میلیون یورو خرج داشت که این میزان از نظر مدیران رئال مادرید خیلی زیاد بود و حتی جدایی بازیکنانی نظیر بیل، مارسلو و ایسکو نیز باعث نمی شد سران مادرید پول کافی برای جذب همزمان هالند و ام باپه به دست بیاورند.
یکی دیگر از موارد نگرانی رئالی ها، میزان مصدومیت های هالند بود. هالند در فصل جاری بارها دچار مصدومیت های عضلانی شد و این اتفاق زنگ خطر را برای مدیران مادرید به صدا در آورد. تمام این مسائل باعث شد تا پیشنهادی از سوی سران مادرید به دست هالند نرسد و این مهاجم تصمیم بگیرد به منچسترسیتی برود و حال سران رئال مادرید قصد دارند با بنزما، رودریگو، وینیسوس و البته ام باپه خط حمله خود در سال های آینده را تشکیل بدهند.


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ارلینگ هالند منچسترسیتی ارلینگ هالند باشگاه منچستر مدیران رئال رئال مادرید منچستر سیتی مهاجم نروژی سیتیزن ها برای جذب ام باپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۳۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال سوسیداد - رئال مادرید؛ ترکیب رسمی

رئال سوسیداد میزبان رئال مادرید است.

طرفداری دو تیم رئال سوسیداد و رئال مادرید در چارچوب مسابقات هفته سی‌وسوم لالیگا به مصاف هم می‌روند.

اطلاعات بازی رئال سوسیداد و رئال مادرید بستر مسابقه: هفته سی و سوم لالیگا، فصل 24-2023  تاریخ: جمعه، 7 اردیبهشت 1403 (26 آوریل 2024) ساعت: 22:30 به وقت تهران مکان: ورزشگاه آنوئتا (سوسیداد) داور: خوزه لوئیس مونوئرا مونترو ترکیب ابتدایی رئال سوسیداد و رئال مادرید

رئال سوسیداد: اعلام می شود

رئال مادرید (2-1-3-4): کپا | کارواخال، میلیتائو، ناچو، گارسیا | شوامنی، مودریچ، سبایوس | گولر | براهیم و خوسلو

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • بایرن داغ رئال مادرید را تازه کرد! (عکس)
  • گارد افتخار رئالی‌ها برای ستاره سابق اسپانیا (عکس)
  • ببینید | رئال سوسیداد - رئال مادرید
  • فیلم/ خلاصه بازی رئال سوسیداد ۰ - رئال مادرید ۱
  • خلاصه بازی رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید (لالیگا - 2023/24)
  • گل آردا گولر به رئال سوسیداد (رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید)
  • هالند هیولا است، منتظر لروی سانه هستم!‏
  • رئال سوسیداد - رئال مادرید؛ ترکیب رسمی
  • طرح لو رفته از پیراهن سوم رئال مادرید در فصل 25-2024 / عکس
  • کری توییتر بایرن مونیخ برای رئال مادرید: حدس بزنید بعدش چی شد؟ + عکس