Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا علیرضا قاسمی‌فرزاد روز سه شنبه در جلسه «مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها» بیان کرد: ذخایر گوشت منجمد این استان در حد قابل قبولی است.

وی افزود: در زمینه تامین مرغ مورد نیاز استان نگرانی و محدودیتی وجود ندارد چراکه میزان جوجه ریزی در استان نسبت به گذشته افزایش یافته است.

 استاندار همدان اضافه کرد: نهاده های دامی و خوراک مرغ تا سه ماه آینده تامین شده و همه محدودیت ها در این حوزه رفع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاسمی فرزاد ادامه داد: با وجود اینکه همدان از مزیت نسبی در زمینه روغن برخوردار است، سهمیه استانی روغن تخصیص یافته است.

وی اظهار داشت: طبق ارزیابی های صورت گرفته همدان یکی از موفق ترین استان های کشور در زمینه تامین اقلام اساسی بوده است.

استاندار همدان افزود: ذخیره سازی کافی گندم، شکر و برنج در استان صورت گرفته است همچنین هم اینک کمبودی در قفسه فروشگاه ها در زمینه کالای اساسی مردم وجود ندارد 

قاسمی فرزاد از مدیران دستگاه‌های اجرایی از جمله جهاد کشاورزی، سازمان صمت و دیگر دستگاه‌های مرتبط با حوزه معیشت مردم خواست گزارش های روزانه و مستمر از عملکرد خود ارائه و در اختیار مردم قرار  دهند.

وی اضافه کرد: شدت تبلیغات و سیاه‌نمایی دشمنان بر روی طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها نشان از اثربخشی و فایده این طرح در اقتصاد کشور دارد.

وی تاکید کرد: امنیت خاطر مردم از اهمیت بالایی برای دولت برخوردار بوده و برای این کار همه همت و توان خود را به کار می گیرد.

برچسب‌ها بازار محصولات استانداری همدان علیرضا قاسمی فرزاد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بازار محصولات استانداری همدان علیرضا قاسمی فرزاد بازار محصولات استانداری همدان علیرضا قاسمی فرزاد قاسمی فرزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۳۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران و کارفرمایان دو بال سخت‌کوش تولید هستند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در نشست با تشکل‌ها و فعالان عرصه کارگری افزود: انقلاب‌اسلامی، انقلاب مستضعفان و کوخ نشینان بود و از بدو پیروزی انقلاب‌اسلامی رویکرد احقاق حقوق کارگران در دستور کار قرار گرفت.

او با بیان اینکه اکنون مراکز تولیدی و کارخانجات نیازمند کارگران و نیرو‌های متخصص است تصریح کرد: اگر سرمایه‌گذاران بدون زمینه کار و فعالیت کارگری و اگر کارگران بدون کارفرما شوند، تولید محقق نمی‌شود.

استاندار همدان گفت: عرصه جهانی به دلیل زیاده‌خواهی مستکبران با چالش روبه‌رو شده و این موضوع فقط در ایران اسلامی نیست.

علیرضا قاسمی‌فرزاد گفت: سیاه‌نمایی و تخریب روانی ملت فهیم ایران از اهداف اصلی دشمنان است از همین رو تبیین اقدامات و دستاورد‌های نظام مقدس‌جمهوری‌اسلامی در دستور کار قرار گیرد.

در پایان تعدادی از نمایندگان کارگری و کارفرمایی به نگرانی‌ها و دغدغه‌های خود و مطالبات حوزه خود پرداختند که استاندار و معاون اقتصادی استاندار برای پیگیری مطالبات آنها اعلام آمادگی کردند.

در پایان این مراسم از آقای قیطاسی قوی‌ترین مرد ایران که خود را قوی‌ترین مرد کارگر ایران عنوان کرد، تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • صادرات اقلام فروشگاهی به کوبا/ نوسازی ۱۶۰ کارخانه نیشکر در کوبا
  • کارگران و کارفرمایان دو بال سخت‌کوش تولید هستند
  • تخصص بدون تعهد و تعهد بدون تخصص زمینه‌های فساد را ایجاد می‌کند
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز دوشنبه دهم اردیبهشت
  • مصرف برق همدان در بخش‌های مختلف انضباط یابد
  • رضایت شهروندان از قرار دادن حفاظ برای کانال آب در جاده اراک - سلفچگان + تصاویر
  • تکریم و معارفه فرمانده پایگاه هوایی شهید نوژه+ تصویر
  • استاندار همدان: هدف اصلی دشمنان جوانان هستند
  • نقش‌آفرینی دانش‌بنیان‌ها در زمینه جهش تولید و رفع نیاز اساسی کشور
  • موضوع شوراها، مهمترین رکن قانون اساسی است