Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار قزوین گفت: فعالان اقتصادی باید در خدمت‌رسانی به اتباع خارجی کمک‌ حال دولت باشند و به مسئولیت‌های اجتماعی خود عمل کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین عصر امروز در دفتر کاری خود در استانداری قزوین با جمعی از فعالان اقتصادی افغانستانی از استان‌های مختلف کشور دیدار کرد که در این دیدار فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذارهای افغانستانی نظرات و دیدگاه‌های خود را برای سرمایه‌گذاری در استان قزوین تشریح کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعلایی در این دیدار با اشاره به اشتراکات دینی، مذهبی و اعتقادی که بین مردم ایران و افغانستان اظهار داشت: جمعیت زیادی از مهاجران افغانستانی در استان قزوین اقامت دارند که دولت خدمت‌های مختلفی را به آنها عرضه می‌کند.

وی اضافه کرد: مجموعه مدیران استان قزوین از سرمایه‌گذاری فعالان اقتصادی افغانستانی‌ها در این استان استقبال می‌کنند و امیدواریم که فعالان اقتصادی دارایی‌های خود را در استان قزوین سرمایه‌گذاری کنند البته برای نیل به این مقصود باید وحدت رویه‌ای بین فعالان اقتصادی افغانستانی ایجاد شود تا آنها بتوانند در بخش‌هایی مثل گردشگری و صنعت سرمایه‌گذاری پربازده و ماندگاری داشته باشند.

استاندار مازندران: زمینه ورود فعالان اقتصادی خارجی را به مازندران ‌فراهم خواهیم کردحمایت اصناف و بازاریان و فعالان اقتصادی از اصلاح یارانه‌ها225 میلیارد تومان تسهیلات به فعالان اقتصادی استان فارس پرداخت شد

اعلایی از تشکیل یک کمیته سرمایه‌گذاری در استانداری قزوین برای افزایش تعامل با فعالان اقتصادی افغانستانی خبر داد و گفت: با تشکیل این کمیته در معاونت اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری نحوه ایجاد همکاری‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری بین دولت و سرمایه‌گذاران افغانستانی ارزیابی شده و سازوکارهای اجرایی آن تعریف می‌شود.

استاندار قزوین با اشاره به نقش فعالان اقتصادی استان در این حوزه ادامه داد: فعالان اقتصادی باید در خدمت‌رسانی به اتباع خارجی کمک‌ حال دولت باشند و به مسئولیت‌های اجتماعی خود عمل کنند.

اعلایی یادآور شد: با این همه آمادگی کامل برای پذیرش سرمایه‌گذاران افغانستانی از همه استان‌ها را داریم و این اراده در ما وجود دارد که با تعامل دوسویه موانع احتمالی موجود در این بخش را از سر راه برداریم.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای اسلامی قزوین استانداری قزوین شورای اسلامی قزوین استانداری قزوین استاندار قزوین سرمایه گذاری استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۳۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۷۲۳ فرصت سرمایه گذاری در مازندران

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌سید اسماعیل هاشمی در نمایشگاه بین المللی ایران اکسپو ۲۰۲۴ با بیان اینکه ۷۲۳ فرصت سرمایه گذاری با ۹ هزار میلیارد دلار برای مازندران شناسایی شده است، گفت: در همین راستا در سال ۱۴۰۲ حدود ۱۰ مجوز سرمایه گذاری خارجی در بخش‌های مختلف در استان صادر شده است که ارزش اقتصادی آنها ۱۶۵ میلیون دلار بوده است.

او افزود: شناسایی فرصت‌های سرمایه گذاری در مذاکرات و ایجاد قرارداد‌های مشترک همکاری اقتصادی و تولیدی موثر خواهد بود

هاشمی با اشاره به اینکه رویداد‌های بزرگ اقتصادی به ویژه نمایشگاه‌های بین المللی می‌تواند در ایجاد مراودات اقتصادی و منطقه‌ای نقش بسیار زیادی ایفا می‌کند، گفت: مازندران در سال‌های اخیر در بحث اجرای همایش‌های سرمایه گذاری موفق بوده و هفت همایش سرمایه گذاری برای مازندران اجرایی شده است.

او به نقش سرمایه گذاری خارجی در توسعه استان اشاره کرد و افزود: در سال‌های اخیر نمایشگاه‌ها و نشست‌هایی در سطوح بین المللی و مذاکرات با فعالین اقتصادی روسیه و عمان باعث افزایش قرارداد‌های تجاری خارجی در مازندران شده است.

دیگر خبرها

  • شناسایی ۷۲۳ فرصت سرمایه گذاری در مازندران
  • معرفی ۱۲۴ بسته سرمایه‌گذاری منطقه آزادچابهار به فعالان اقتصادی؛ چابهار بهشت سرمایه گذاری
  • ۶ قرارداد برای صادرات محصولات تولیدی همدان در نمایشگاه ایران اکسپو امضاء شد
  • قرارداد رهن و اجاره برای افغانستانی‌ها در این استان سفت و سخت می‌شود
  • برات الکترونیک چیست؟ | روش جدید برای تامین مالی فعالان اقتصادی
  • دعوت معاون استاندار فارس از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی
  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی چهارمحال و بختیاری با استاندار
  • استاندار هرمزگان: از فعالان اقتصادی واقعی حمایت می‌شود
  • دیدار رئیسی با بیماران اتباع
  • دیدار رئیس جمهور ایران با بیماران اتباع