Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در دیدار مردمی با مردم شریف خیابان پیک دیدار فردیس اظهار کرد: حکومت اسلامی با مردم و برای مردم است، حضرت آیت الله فاضل لنکرانی می‌فرمودند نمازهای واجب را که به جا آوردید، به تعقیبات نپردازید، کار مردم را پیگیری کنید.

وی بیان کرد: این از دستورات دین ماست، الحمدلله همه مسئولین شهر همدل برای خدمت شده اند، هر کس بخواهد به مردم خیانت کند، پرونده او را هویدا خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه فردیس تصریح کرد: هزینه خیانت کردن به مردم در شهرستان باید بالا رود تا کسی جرأت خیانت پیدا نکند.

وی خاطرنشان کرد: مهم‌ترین اولویت شهرستان تکمیل بیمارستان فردیس است، اگر پیمانکار بیمارستان فردیس بیش از این تعلل کند از مقامات قضائی خواهم خواست اعلام جرم کنند.

در این دیدار مردمی، معضلات مردم در حوزه کمبود سطل‌های مکانیزه زباله، نبود آرامستان در شهر فردیس، کمبود روشنایی معابر خیابان پیک، کمبود سرانه فضای سبز، نبود مرکز بهداشت و درمان و کمبود اتوبوس و… توسط بخشداری مرکزی فردیس صورتجلسه و مقرر شد مسئولین مربوطه ظرف مدت دو هفته نسبت به رفع این موارد اقدام کنند و گزارش آن به مردم ارائه شود.

کد خبر 5486909

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه فردیس سيد ابراهيم حسيني ساخت بیمارستان بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا خطبه های نماز جمعه آمار کرونا گروههای جهادی بسیج سازندگی احتکار خراسان رضوی ایلام مشهد اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز گردشگری نانوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۳۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی سفر گروسی به ایران را تایید کرد

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به یک خبرگزاری روسی اعلام کرد که مدیرکل این نهاد بین‌المللی طی هفته آتی به ایران سفر می‌کند.

به گزارش ایسنا، آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت که «رافائل گروسی» مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ایران از ۶ تا ۷ ماه مه(۱۷ تا ۱۸ اردیبهشت) برای دیدار با مقامات بلندپایه ایرانی به ایران سفر می‌کند.

خبرگزاری اسپوتنیک در این باره گزارش داد که این نهاد بین‌المللی به این خبرگزاری گفت: ما تایید می‌کنیم که رافائل گروسی، مدیرکل از ۶ تا ۷ مه برای دیدار با مقامات رسمی ارشد ایران به این کشور سفر می‌کند.

پیش از این «بهروز کمالوندی» سخنگو و معاون امور بین‌الملل، حقوقی و مجلس سازمان انرژی اتمی اعلام کرده بود، در سفر گروسی، مقامات آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و سازمان انرژی اتمی ایران درباره موضوعات فی مابین مذاکره می‌کنند.

به گفته وی،مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای شرکت در اولین کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای ایران که ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت در اصفهان برگزار می‌شود به ایران می‌آید.

گروسی علاوه بر شرکت در این کنفرانس با مقامات کشورمان در تهران و اصفهان نیز دیدار می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • زنگ خطر کمبود «آب» در شاهرود/ اهمیت بیش از پیش حفظ «شاهوار»
  • آژانس بین‌المللی انرژی اتمی سفر گروسی به ایران را تایید کرد
  • برنامه ریزی برای تولید سوخت حاصل از زباله در شهر تبریز
  • خرده‌فروشی مواد مخدر معضلی جدی در کنارک
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • کونته کاری می‌کند که در زمین پرواز کنید
  • وال استریت ژورنال: شمار کشته‌ها در غزه از دست مقامات در رفته است
  • یا اضافه کاری یا اخراج، پاسخ بیمارستان به اعتراض پرستاران
  • مرحله دوم انتخابات در البرز به صورت نیمه الکترونیک برگزار می‌شود