Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@22:45:56 GMT

رفع مشکلات فرهنگی و اجتماعی اردستان در اولویت باشد

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۷۳۶۳۶

رفع مشکلات فرهنگی و اجتماعی اردستان در اولویت باشد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت السلام سید صادق طباطبایی نژاد عصر سه شنبه در مراسم تکریم و معارفه فرماندار اردستان، اظهار داشت: مسئولیت در نظام اسلامی به معنای ریاست و رعیتی نیست به معنای مسئول بودن و ولی نعمتی است.

وی با بیان اینکه از جنس مردم بودن و با مردم بودن از ویژگی‌های مسئولیت در نظام اسلامی است، افزود:،مسئول یعنی کسی که از او سوال شود و یک باری بر دوش دارد که در مقابل مردم مسئولیت دارد و باید در بین مردم زندگی کند و مردم به او دسترسی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم اردستان خاطرنشان کرد: اگر چه مسئولیت سخت است ولی یک نعمت است باید مراقب باشیم اگر کسی از ما درخواستی دارد بدانیم که او فرستاده خداست و اگر بتوانیم در حد مقدور مشکل او را حل کنیم کار بزرگ الهی انجام داده ایم.

طباطبایی نژاد با اشاره به رشد اشتغال در این شهرستان، تصریح کرد: در شهرستان اردستان قبلاً دنبال شغل برای افراد بودیم ولی اکنون کارخانه‌ها به دنبال نیروی کار هستند و گاهاً نیروها از اتباع کشورهای همسایه تأمین می‌شود، در اشتغال رشد داشته ایم و این رشد در حال افزایش است.

وی تاکید کرد: بعد از دو سال وقفه‌ای که به دلیل کرونا ایجاد شده بود، چرخ یکسری مسائل کند شده است و به ویژه در مسائل اجتماعی و فرهنگی که اکنون اولویت این شهرستان است و دشمن نیز در خصوص مسائل اجتماعی و فرهنگی بسیار کار می‌کند باید فعال باشیم.

نماینده مردم اردستان ادامه داد: توجه به مسائل عفاف و حجاب، خانواده، ازدواج و طلاق در اولویت است و بافت سنتی مذهبی در شهرستان نباید از بین برود.

طباطبایی نژاد در خصوص اهمیت راه‌های مواصلاتی شهرستان، تصریح کرد: بحث راه‌های مواصلاتی اردستان مورد اهمیت است، حدود دوهزار کیلومتر راه‌های شهری و روستایی داریم و در مسئله راه شهرستان اردستان با توجه به پراکندگی روستاها و راه‌ها با وجود اینکه به آن‌ها رسیدگی شده ولی باز هم وضعیت خوبی ندارد.

کد خبر 5486808

منبع: مهر

کلیدواژه: مراسم تکریم و معارفه فرمانداری بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا خطبه های نماز جمعه آمار کرونا گروههای جهادی بسیج سازندگی احتکار خراسان رضوی ایلام مشهد اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز گردشگری نانوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۳۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشنایی جامه هدف بهزیستی با معیارهای انقلاب با جهاد تبیین

به گزارش خبرنگار مهر، حامد رضایی صبح چهارشنبه در همایش جهاد تبیین و مسئولیت پذیری اجتماعی ویژه کارشناسان اورژانس اجتماعی ادارات بهزیستی اظهار کرد: هدف از اجرای این همایش آشنایی با معیارهای انقلاب اسلامی پیرامون مسائل و آسیب‌های اجتماعی است

وی گفت: توجیه و آشنایی با معیارهای انقلاب، باورهای فرهنگی، مذهبی و لزوم جهاد و مبارزه با استکبار و مسئولیت پذیری عموم جامعه در قبال آسیب‌های اجتماعی، تهاجم فرهنگی و نفوذ فرهنگی دشمن در باورها و اعتقادات جامعه از جمله نکات و مسائل مهم در سطح جامعه هستند.

مدیرکل بهزیستی استان تصریح کرد: برگزاری چنین دوره‌هایی برای تمامی کارکنان و کارمندان به منظور تبلیغ لزوم رعایت حجاب و عفاف مطابق موازین دینی از طریق آموزش و درونی سازی باورها و اعتقادات زنان موثر است.

وی تاثیر حضور و عملکرد کارکنان اورژانس اجتماعی در زمینه آسیب‌های اجتماعی نظیر طلاق و اعتیاد، کودک آزاری و …را مهم ارزیابی کرد و گفت: اطلاع رسانی به موقع و شفاف سازی اقدامات در زمینه مسائل اجتماعی و خدمات ارائه شده به جامعه هدف مورد تاکید است.

در پایان این همایش از روانشناسان و همکاران فعال با اهدای هدایای مناسب و لوح سپاس تکریم و تجلیل شد.

کد خبر 6094356

دیگر خبرها

  • در زمینه امور فرهنگی نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند
  • اژه‌ای: در زمینه امور فرهنگی نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند
  • باید با روحیه جهادی، پیوسته دغدغه رفع مشکلات مردم را داشته باشیم
  • رسیدگی به پرونده های رفع تداخلات ارضی از اولویت‌های دستگاه قضایی است
  • لزوم واگذاری امور فرهنگی به مردم/ پیری جمعیت دغدغه جدی است
  • وجود ۱۴ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی ارومیه
  • پیگیری مسائل عمومی اولویت کاری دستگاه قضا است
  • آشنایی جامه هدف بهزیستی با معیارهای انقلاب با جهاد تبیین
  • رسالت اصلی و وظایف ذاتی قوه قضاییه در اولویت است
  • وظیفه جدید وقف کمک به حل مسائل جامعه است