Web Analytics Made Easy - Statcounter

ادن هازارد در اولین جلسه تمرینی گروهی رئال مادرید بعد از شکست 1-0 مقابل اتلتیکو مادرید حاضر شد.

ادن هازارد، وینگر بلژیکی رئال مادرید روز 29 مارس مچ پای خود را به تیغ جراحی سپرد تا پلاتین هایی که از دسامبر 2019 کار گذاشته شد بود را خارج کنند. حالا هازارد مشتاق است تا در مقطع پایانی فصل در کنار هم تیمی های خود حضور داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرفداری | به نقل از مارکا، این قطعاً خبر خوبی برای کادر فنی محسوب می شود و حالا هازارد کار گروهی را از سر گرفته، اما بعید است که نقش زیادی در بازی های باقی مانده فصل جاری ایفا کند و بیشتر تمرکز او روی شروع فصل آینده است.

این بازیکن تمایلی به جدایی از رئال مادرید ندارد، هرچند که جدایی او هم برای باشگاه ضرری نخواهد داشت. تابستان پیش رو برای این بازیکن 31 ساله بسیار حساس خواهد بود، چرا که برای حضور در جام جهانی 2022 قطر، او باید در تیمی باشد که فرصت بازی کسب کند.

بازیکن سابق چلسی احتمالاً در دو دیدار پایانی لیگ مقابل کادیز و رئال بتیس فرصت بازی پیدا خواهد کرد، اما برای بازی روز پنجشنبه مقابل لوانته آماده نخواهد بود؛ از طرفی هم حضور او در فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل لیورپول بسیار بعید به نظر می رسد.

 

اخبار داغ 

رکنا برگشت رضا امانی فوتسالیست ایرانی درگذشت اسماعیل حلالی: رضاییان همین کارها را کرد که از پرسپولیس اخراج شد تکذیب علاقه‌مندی بایرن مونیخ به جذب سادیو مانه / کریستین فالک باد معده، دلیل اخراج مدافع برزیلی از باشگاه لیون!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۳۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بی‌میلی رایان خرافنبرخ به جدایی از لیورپول

شایعات پیرامون خرافنبرخ حقیقت ندارند. او در لیورپول می‌ماند

طرفداری | به گزارش فلوریان پلتنبرگ، رایان خرافنبرخ تمایلی به ترک لیورپول ندارد و می‌خواهد خودش را به سرمربی جدید این تیم در فصل آینده، ثابت کند. هرچند خرافنبرخ در هفته‌های اخیر با پیشنهادهایی از لیگ ترکیه مواجه شده، اما او در آنفیلد احساس راحتی می‌کند و می‌خواهد به بازی برای لیورپول ادامه دهد.

خرافنبرخ ۲۱ ساله تا ۲۰۲۸ با لیورپول قرارداد دارد و در فصل جاری طی 34 بازی برای این تیم، آمار 4 گل و ۲ پاس گل را به ثبت رسانده‌است. این هافبک هلندی در سپتامبر ۲۰۲۳ با قراردادی به ارزش ۴۰ میلیون یورو، از بایرن مونیخ به لیورپول منتقل شده بود.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • بازگشت مصدومان بایرن مونیخ در آستانه دیدار با رئال مادرید / عکس
  • کیمیش: کامبک‌های رئال شانسی نیست
  • برناردو سیلوا: رئال مادرید تیم عجیبیه!
  • واکنش جالب توییتر وولفسبورگ به بازگشت‌های لحظه آخری بایرلورکوزن / عکس
  • هری کین: بلینگام فصل فوق‌العاده‌ای داشته است؛ امیدوارم مقابل رئال مادرید گلزنی کنم
  • تاکه فوسا کوبو: رئال مادرید مقابل ما خوش شانس بود
  • بازگشت ایوان اندیکا به تمرینات گروهی رم
  • بی‌میلی رایان خرافنبرخ به جدایی از لیورپول
  • آردا گولر: رئال مادرید بهترین تیم دنیاست و گل‌زدن برای آن، حس فوق‌العاده‌ای دارد
  • حمله شدید بازیکن ژاپنی به داور بازی سوسیداد - رئال مادرید