Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون بین المللی وزنه‌برداری در تمجید از هنرنمایی جوان ایرانی در آتن نوشت: یوسفی با رکوردشکنی، پایان شگفت‌انگیزی در مسابقات جهانی رقم زد.

به گزارش مشرق، «علیرضا یوسفی» نماینده ایران در دسته فوق سنگین مسابقات قهرمانی جوانان جهان با مهار ۱۷۷ کیلوگرم در یک‌ضرب، ۲۳۹ کیلوگرم در دوضرب و رکورد مجموع ۴۱۶ کیلوگرم ضمن کسب عنوان قهرمانی جوانان جهان توانست رکورد دوضرب این دسته را نیز به میزان یک کیلوگرم در دوضرب ارتقا دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رکورد پیشین دسته به اضافه ۱۰۹ کیلوگرم با ۲۳۸ کیلوگرم در اختیار یوسفی بود.

ملی‌پوش مازندرانی تیم وزنه برداری ایران که مدال طلای المپیک جوانان جهان را در کارنامه دارد، با این قهرمانی برای رقیبان داخلی و خارجی خود در دسته فوق سنگین خط و نشان کشید. وی هم اکنون ۱۹ سال داشته و می‌تواند در آینده گام در مسیر بزرگانی همچون حسین رضازاده، بهداد سلیمی، سعید علی حسینی، بهادر مولایی و علی داودی بگذارد.

هنرنمایی تالاخادزه ایران در یونان با واکنش‌های جهانی روبرو شد و سایت فدراسیون بین‌المللی وزنه‌برداری به تمجید از نابغه وزنه‌برداری ایران پرداخت. پیام این فدراسیون در فضای مجاز و پیج‌های مرتبط با IWF منتشر شده است.

در این پیام آمده است: روز شگفت‌انگیزی در وزنه‌برداری بود و ما نمی‌توانستیم پایانی بهتر از این برای مسابقات یونان متصور شویم.  علیرضا یوسفی از ایران ضمن شکستن رکورد جهانی دسته فوق سنگین روز خارق العاده‌ای رقم زد و نظاره این رکورد شکنی برای همه لذت‌بخش بود.  

علیرضا یوسفی و یکتا جمالی نمایندگان ایران در مسابقات قهرمانی جوانان ۲۰۲۲ جهان بودند که موفق به کسب سه مدال طلا و یک نقره شدند. یوسفی با کسب سه مدال طلا قوی‌ترین جوان وزنه‌برداری جهان لقب گرفت و جمالی با کسب نقره یک‌ضرب به تاریخ‌سازی‌های خود ادامه داد.

منبع: ایرنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت یکتا جمالی بهداد سلیمی حسین رضازاده علیرضا یوسفی سعید علی حسینی خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۳۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط موفقیت تیم ملی فوتسال در جام‌جهانی/ جلسه با تاج برای ماندن

به گزارش خبرنگار مهر، وحید شمسایی در بازگشت کاروان تیم ملی فوتسال از تایلند اظهار داشت: خدا را صد هزار مرتبه شکر که توانستیم قهرمان شویم. ما دو سال قبل در مصاف با ژاپن بازی را واگذار کردیم و نایب قهرمان شدیم و اینکه چرا نتوانستم در آن سال جام قهرمانی را تقدیم مردم کنم بسیار ناراحت شدم و از مردم ایران بابت اینکه من را در این مدت تحمل کردند، بسیار تشکر می کنم.

او ادامه داد: از مسوولان فدراسیون و کمیته فوتسال که در این مدت کمک های زیادی به ما کردند، تشکر می کنم. سیزدهمین قهرمانی تیم ملی به نیت سیزدهم ماه رجب اتفاق بسیار خوبی بود و این قهرمانی هدیه ای از سمت من و بازیکنان فوتسال به مردم عزیز ایران بود.

او افزود: ما همه یک تیم بودیم و هر شخص وظیفه خودش را انجام می دهد و خدا را شکر در این مدت مسیر خوبی را طی کردیم.

شمسایی در رابطه با تمدید قرارداد خود با فدراسیون فوتبال و همچنین جام جهانی فوتسال گفت: پدیده های نوظهوری مانند فرانسه، هلند، تاجیکستان و افغانستان به این دوره از جام جهانی راه یافته اند و تیم های جدید را امسال در مسابقات شاهد خواهیم بود و باید برای همه مسابقات برنامه ریزی کرد.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران افزود: در رابطه با قرارداد با فدراسیون باید بگویم من پیش از جام ملت های آسیا هم می توانستم قرادادم را تمدید کنم اما دوست داشتم این اتفاق پس از کسب عنوان قهرمانی رقم می خورد. در همین حال باید با رییس فدراسیون و رییس کمیته فوتسال جلسه ای برگزار کنیم تا به جمع بندی نهایی دست یابیم. ما زمانی که بهترین شویم می توانیم دست به کارهای بزرگتری بزنیم.

او در پایان خاطر نشان کرد: همه تیم ها برای موفقیت در جام جهانی تلاش می کنند و کار راحتی نخواهیم داشت. ژاپنی که در دوره گذشته قهرمان آسیا شده بود در این دوره در مرحله گروهی حذف شد و این نشان می دهد که همه کشورها برای تقویت فوتسال خود برنامه ریزی کرده اند. در حال حاضر اکثر مربیان با کیفیت دنیا در فوتسال در آسیا حضور دارند.

کد خبر 6092373 مهدی مرتضویان

دیگر خبرها

  • نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد
  • سلب میزبانی ایران از مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ | واکنش فوری و متقابل ؛ ایران مسابقات را تحریم کرد
  • جوان مازندرانی عضو هیأت رئیسه فدراسیون وزنه‌برداری شد
  • مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا/ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • همدان، میزبان برگزاری مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری کشور
  • ۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند
  • شرط موفقیت تیم ملی فوتسال در جام‌جهانی/ جلسه با تاج برای ماندن
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد
  • تالاخادزه ایران کجاست؟
  • رکوردشکنی سامیار عبدلی در شنا