Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@00:11:55 GMT

بازگشت ملوان به صدر در روز توقف مس کرمان

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۷۳۹۳۱

بازگشت ملوان به صدر در روز توقف مس کرمان

تیم فوتبال ملوان با برتری برابر سایپا به صدر جدول لیگ یک بازگشت.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ هفته بیست‌ و نهم لیگ یک فوتبال ایران با ۹ دیدار در شهرهای مختلف پیگیری شد که ملوان بندرانزلی با برتری ۲ بر صفر برابر سایپا، دوباره به صدر جدول بازگشت. محمدصادق بارانی و مهران احمدی برای ملوان در این دیدار گلزنی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشه طلایی ساوه در بوشهر مهمان شاهین شهرداری بود که با نتیجه ۳ بر ۲ به برتری رسید تا روند خوب خود را حفظ کند. سلمان وحدانی، وحید خشتان و پیمان‌ پورصادقی برای خوشه طلایی گلزنی کردند و مصطفی احمدی و علیرضا صفایی‌نژاد گل‌های میزبان را به ثمر رساندند. خیبر خرم‌آباد با ۳ گل بهمن سالاری، حسین شهابی و بهمن یگانه، برابر ماشین‌سازی سقوط کرده به برتری رسید.

در حساس‌ترین بازی هفته، آرمان گهر رده سومی میزبان پارس جنوبی رده پنجمی بود و با نتیجه ۲ بر یک به برتری رسید. علی وزیری‌پناه دو بار برای میزبان گلزنی کرد و حمیدرضا نادری تک‌گل پارس جنوبی را به ثمر رساند. شهرداری همدان با تک‌گل امیرمحمد سنایی استقلال خوزستان را مغلوب کرد و مس کرمان در بابل مقابل رایکا با نتیجه بدون گل متوقف شد. قشقایی شیراز با گل مهدی داغر، مس شهر بابک را با یک گل شکست داد. ویستا توربین هم با همین نتیجه و گلزنی حجت اسلامی برابر شهرداری آستارا پیروز شد.

همچنین استقلال ملاثانی و شمس‌آذر قزوین به تساوی صفر- صفر رسیدند.

در جدول رده‌بندی، ملوان با ۶۱ امتیاز صدرنشین است و مس کرمان با ۵۹ امتیاز در رده دوم است. آرمان گهر نیز با ۵۳ امتیاز در رده سوم قرار گرفته است. در انتهای جدول نیز ماشین‌سازی و شاهین شهرداری بوشهر سقوط‌شان مسجل شده و رایکا با ۳۲ امتیاز در رده شانزدهم قرار دارد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: لیگ یک فوتبال تیم سایپا تیم ملوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۳۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام حذفی فوتبال| تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان

قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی فوتبال برگزار شد و تیم‌ها حریفان خود را شناختند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات سی‌وهشتمین دوره جام حذفی امروز (دوشنبه) در محل سازمان لیگ برگزار شد و تیم‌ها به شرح زیر رقبای خود را شناختند. (نام تیم‌های میزبان ابتدا آمده است)

برگزاری فینال جام حذفی در کرمان با یک شرط

بازی شماره 1: تراکتور تبریز - مس رفسنجان

بازی شماره 2: چادرملو اردکان - آلومینیوم اراک

بازی شماره 3: گل‌گهر سیرجان - هوادار تهران

بازی شماره 4: سپاهان اصفهان - ملوان انزلی

در مرحله نیمه نهایی برنده بازی شماره یک با برنده بازی شماره دو دیدار می‌کند و برنده‌ دیدار شماره 3 رودرروی برنده مسابقه شماره 4 می‌رود.

برگزاری فینال جام حذفی در کرمان با یک شرط

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خوش‌آمد پورموسوی به ملوان و امیدواری به پیروزی
  • شجاعی در برابر شهری که او را بزرگ کرد!
  • برتری نیروی زمینی و گیتی پسند در روز جشن قهرمانی زود هنگام مسی‌ها
  • توقف صادرات مقاطع طویل لوله و پروفیل فولادی با الزام برگشت ارز
  • جام حذفی فوتبال| تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی | سپاهان - ملوان، مس رفسنجان - تراکتور
  • نساجی گلزنی به ذوب آهن را تمرین کرد (عکس)
  • منچسترسیتی همچنان در تعقیب آرسنال
  • با اشتباه مرگبار رایا: تاتنهام شاید برگردد! (عکس)‏
  • ثبت دو رکورد جدید گلزنی به نام لیونل مسی در MLS