Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: یک واحد صنفی فروش پوشاک به علت عرضه کالای قاچاق به پرداخت جریمه یک میلیارد یالی در حق دولت محکوم شد.

غلامرضا سالاری گفت: این واحد صنفی تحت عنوان فروش پوشاک برند، کالا‌های قاچاق را به قیمت گزافی به مشتریان عرضه می‌کرد که با گزارش بازرسان، پرونده تعزیراتی برای واحد صنفی مذکور تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به احضار متصدی این واحد صنفی به تعزیرات حکومتی اشاره و گفت: با انجام تحقیقات و استعلام از مراجع ذیصلاح تخلف این فرد محرز و نهایتا وی به ضبط پوشاک قاچاق مکشوفه و جریمه یک میلیارد ریالی در حق دولت محکوم شد.

ضبط موتور سیکلت قاچاق در لارستان 

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: با کشف یکدستگاه موتور سیکلت خارجی ۵۰۰ سی سی در شهرستان لارستان، پرونده در تعزیرات حکومتی لارستان تشکیل شد.

سالاری گفت: مالک موتور سیکلت به تعزیرات حکومتی احضار و تحقیقاتی پیرامون موضوع انجام و نهایتا مشخص شد که موتور سیکلت مذکور غیرقانونی و بدون پرداخت عوارض گمرکی ورد کشور شده است.

به گفته او، با تکمیل تحقیقات و محرز شدن تخلف، شعبه اول اداره تعزیرات حکومتی شهرستان لارستان حکم به ضبط موتور سیکلت و جریمه یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریالی متهم صادر کرد.

جریمه ۲ میلیاردی برای احتکار مواد شوینده

سالاری همچنین گفت: فردی که مقادیر زیادی مواد شوینده را در یک انبار متروکه واقع در حومه شهر شیراز احتکار کرده بود بازداشت شد.

سالاری به تشکیل پرونده تعزیراتی برای این فرد اشاره و گفت: بر اساس تحقیقات به عمل آمده، متهم به قصد گرانفروشی و اخلال در بازار اقدام به دپوی این اقلام کرده که با گزارشات مردمی انبار مذکور شناسایی و پلمپ شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: نهایتا با محرز شدن تخلف، شعبه رسیدگی کننده حکم به عرضه اقلام مکشوفه در بازار و جریمه ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی متهم صادر کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی فارس فروش کالای قاچاق احتکار مواد شوینده تعزیرات حکومتی موتور سیکلت واحد صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۴۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۶ میلیاردی سزای گرانفروشی سبزی در اردبیل

علی رحیمی آذر گفت: پرونده گرانفروشی فروش سبزی به وزن ۳ هزار کیلوگرم در شعبه ششم بدوی تعزیرات حکومتی اردبیل رسیدگی شد.
او افزود: شعبه با تحقیقات لازم اتهام را محرز و متهم را به پرداخت ۶ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد. 
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: این گزارش را بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل پس از بازرسی از واحد صنفی تهیه و برای رسیدگی به این اداره کل ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • جریمه ۱۶ میلیاردی تبعه عراقی به دلیل قاچاق سوخت
  • محکومیت قاچاقچیان کالا در اردبیل
  • جریمه میلیونی شرکت خدماتی حمل کالا در قزوین 
  • جریمه یک واحد صنفی قصابی به دلیل گرانفروشی
  • موتورسیکلت ۴ میلیاردی قاچاق در اصفهان توقیف شد
  • جریمه ۱۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی قاچاقچیان کالا در شیراز
  • ضبط ۲ دستگاه موتور سیکلت خارجی غیرمجاز
  • محکومیت ۲۳۶ میلیاردی مدیرعامل یک کارخانه آرد
  • جریمه ۶ میلیاردی سزای گرانفروشی سبزی در اردبیل
  • جریمه ۵ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در یاسوج