Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@21:39:57 GMT

واکسن دام و طیور و داروهای دامپزشکی در کرمانشاه گران نمی شود

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۷۴۰۷۵

واکسن دام و طیور و داروهای دامپزشکی در کرمانشاه گران نمی شود

حسین حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به سخنان امروز رئیس سازمان دامپزشکی کشور در مورد عدم تأثیر اصلاح ارز ۴۲۰۰ تومانی در قیمت دارو، واکسن و مواد بیولوژیک صنعت دام و طیور به دلیل سیاست گذاری جدید سازمان دامپزشکی کشور برای دستیابی به هدف دولت از محل حذف ارز ترجیحی این سازمان در تلاش است تا برخی محصولات دارویی نسبت به سنوات گذشته نه تنها گران نمی‌شود بلکه کاهش قیمت نیز داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی در بحث تأمین کالاهایی همچون دارو و واکسن دام و طیور تأثیری ندارد و با کنترل بازار در خصوص این اقلام خدمات رسانی دامپزشکی در استان کرمانشاه در بخش‌های دولتی و خصوصی همچنان طبق برنامه‌های پیش بینی شده، انجام می‌شود.

مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: اکنون به اندازه کافی واکسن و دارو تولیدی دامپزشکی در استان کرمانشاه موجود است و تغییری در قیمت‌های داروها و واکسن‌های دامپزشکی صورت نگرفته است.

حیدری خاطرنشان کرد: تمامی برنامه واکسیناسیون استراتژیک و غیر استراتژیک دام و طیور طبق برنامه پیش بینی شده به مانند سال‌های گذشته در استان کرمانشاه انجام خواهد شد.

کد خبر 5486974

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه دامپزشکی کرمانشاه دام و طیور دامپروری دامپزشکی بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا خطبه های نماز جمعه آمار کرونا گروههای جهادی بسیج سازندگی احتکار ایلام خراسان رضوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز مشهد نانوایی لیگ برتر فوتبال ایران استان کرمانشاه دام و طیور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۴۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصبانیت کیهان از ارسال کمک های مردمی به حساب مولانا عبدالحمید /یکی از افراد نزدیک به او و خانواده اش در هتل های گران‌قیمت تهران اقامت داشتند

به گزارش خبرگزارش خبرآنلاین، روزنامه کیهان نوشت:

درحالی‌که این روزها یکی از افراد نزدیک به عبدالحمید همراه با خانواده خود در یکی از هتل‌های گران‌قیمت تهران اقامت داشته و علاوه‌بر استفاده از امکانات لاکچری در مراکز خرید سوپر لوکس پرسه می‌زند ارسال کمک‌های مردمی به‌حساب مولوی پرحاشیه شهر زاهدان غیرقابل‌قبول بوده و نشان از بی‌درایتی مسئولان برگزاری مسابقه(گلریزان) و متولیان آن است.

۲۷۳۰۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902893

دیگر خبرها

  • مجازات متصدی دارو خانه دامپزشکی متقلب در اشنویه
  • قیمت محصولات سایپا یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ هاچ‌بک جدید سایپا گران شد
  • کمبود دارو و واکسن دامی در لرستان نداریم
  • تسهیل تأمین دارو و واکسن مورد نیاز دامداران و مرغداران لرستانی
  • ارسال کمک های مردمی به حساب مولانا عبدالحمید کیهان را شاکی کرد /یکی از افراد نزدیک به او و خانواده اش در هتل های گران‌قیمت تهران اقامت داشتند
  • عصبانیت کیهان از ارسال کمک های مردمی به حساب مولانا عبدالحمید /یکی از افراد نزدیک به او و خانواده اش در هتل های گران‌قیمت تهران اقامت داشتند
  • جلوگیری از واردات واکسن‌های دامی دارای مشابه داخلی
  • تجویز داروی خارج از این فهرست ممنوع است
  • ارائه خدمات رایگان دامپزشکی طیور روستائیان وعشایر در جرقویه
  • تجویز داروی خارج از فهرست کشوری ممنوع است