Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@21:35:20 GMT

نظارت بر بازار آرد و نان در اصفهان تشدید می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۷۴۲۰۵

نظارت بر بازار آرد و نان در اصفهان تشدید می‌شود

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، سیدرضا مرتضوی عصر امروز در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان اصفهان اظهار کرد: بیشتر نانوایی‌های استان شریف و مومن هستند اما متاسفانه شاهد برخی گزارشات در خصوص برخی نانوایی‌ها هستیم.

وی با اشاره به رصد و نظارت مستمر بر نانوایی‌ها گفت: براساس تصمیم شورای تنظیم بازار استان با هرگونه تخلف کم فروشی به شدت برخورد می‌شود و با هماهنگی دستگاه‌های قضایی و تعزیرات در صورت تکرار تخلفات در روزهای بعد نیز جریمه تکرار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرتضوی تصریح کرد: سامانه ۱۲۴ تعزیرات استان با ساختاری تازه آماده دریافت گزارشات مردمی نسبت به تعطیلی بی مورد واحد نانوایی، کم فروشی آرد یا چانه خمیر است.

استاندار اصفهان تصریح کرد: اهتمام مجموعه دولت جلوگیری از قاچاق آرد و نان و تامین این ماده اصلی غذایی است و مجموعه مدیریت استان نیز با جدیت در این خصوص پیش‌بینی‌های لازم را داشته است.

وی خاطر نشان کرد: البته در کنار اقدامات سلبی، تمهیدات ایجابی در خصوص تامین گندم و آرد مورد نیاز نانوایی‌ها پیش‌بینی شده است.

مرتضوی تاکید کرد: تلاش مجموعه مدیریت استان جلوگیری از صف خرید برای تمامی اقلام غذایی است‌ و بر همین اساس برنامه‌ریزی برای تامین آرد، برنج، مرغ و گوشت انجام‌شده است.

استاندار اصفهان به برنامه دولت برای مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها اشاره کرد و تصریح کرد: این طرح تورم زدایی، فقرزدایی و رشد اقتصادی را دربر دارد.

وی تاکید کرد: متاسفانه بخشی از مردم اخبار خود را از رسانه‌های بیگانه و غیررسمی دریافت می‌کنند در حالی‌که در این فضای افسارگسیخته انواع اخبار جعلی و غیر واقعی موجب تشویش اذهان عمومی می شود و لذا بسته اطلاع‌رسانی مناسب در خصوص آگاه‌سازی و اقناع‌سازی افکار عمومی برای اجرای این طرح در نظر گرفته شده و در حال اجراست.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

منبع: فارس

کلیدواژه: نظارت آرد و نان اصفهان احتکار گرانفروشی نانوایی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۴۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ درصد نانوایی‌های سمنان دوگانه‌سوز شود

جانشین سازمان‌ پدافند غیرعامل کشور گفت: بر اساس دستورالعمل‌های پدافند غیرعامل، باید ۳۰ درصد نانوایی‌های سطح استان سمنان دوگانه‌سوز شود و برای شهرهای بزرگ، نانوایی سایر پیش‌بینی شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، سردار محسن ساسانی امروز_ سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در نشست مشترک با استاندار سمنان اظهار کرد: با قاطعیت عرض می کنم که امروز هیچ عملیات نظامی قادر نیست در تمام کشور ما در یک لحظه سامانه سوخت‌رسانی ما را قطع کند، اما بحث حملات رایانه‌ای از مواردی است که باید از لحاظ پدافند غیرعامل بیش از پیش مورد توجه باشد.

وی افزود: بر اساس دستورالعمل های پدافند غیرعامل، باید ۳۰ درصد نانوایی های سطح استان سمنان دوگانه‌سوز شود و برای شهرهای بزرگ، نانوایی سایر پیش‌بینی شود.

جانشین سازمان پدافند غیرعامل کشور با تاکید بر اینکه پیش‌بینی و پیشگیری، دو اصل بسیار مهم در حوزه پدافند غیرعامل است، خاطرنشان کرد: طراحی، سازماندهی، تجهیز، آموزش، تمرین و رزمایش ارکان اصلی دستیابی به آمادگی در حوزه پدافند غیرعامل است.

ساسانی تصریح کرد: فرمانده مقابله با شرایط اضطراری و بحران و فرماندهی عملیات در سطح استان، استاندار هر استان است.

وی ادامه داد: یکی از سیاست‌های اصلی ما در بحث پدافند غیرعامل، توجیه و توضیح متقابل در خصوص سیاست‌ها و سازوکار اجرایی پدافند غیرعامل است که این مهم برای آمادگی بیشتر در تمام سطح کشور، در دستور کار ما قرار دارد.

کد خبر 749299

دیگر خبرها

  • امکانات اطفای حریق در مراتع و جنگل‌ها به خصوص در سمیرم تقویت شود
  • ۱۵۰ مدرسه در اصفهان تحت تاثیر فرونشست / حقوق معلمان حق‌التدریس افزایش پیدا می‌کند
  • وجه تسمیه شهر «نائین» چیست؟
  • ۳۰ درصد نانوایی‌های سمنان دوگانه‌سوز شود
  • ممنوعیت ورود موتورسیکلت‌ به بازار اصفهان از ۱۷ اردیبهشت/بودجه مرمت بازار ۵ برابر شد
  • بازار اصفهان نباید در معرض تهدید باشد/ موزه فرهنگ و تاریخ نصف جهان برای دنیا جذاب است
  • تولید نان کامل در ۱۵ واحد نانوایی در استان زنجان
  • کشف بیش از یک تن نان خشک در مشهد
  • نحوه پخت نان‌های محلی ترکیه‌ای در یک نانوایی استانبولی (فیلم)
  • تشدید روند کاهشی نرخ‌ها در بازار/ دلار بدون خریدار؛ سکه به ۴۰ میلیون تومان رسید