Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@07:10:09 GMT

پنچر گیری بد موقع خیبرخرم آباد از ماشین سازی تبریز

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۷۴۳۱۰

پنچر گیری بد موقع خیبرخرم آباد از ماشین سازی تبریز

در هفته بیست و نهم لیگ دسته اول فوتبال ایران تیم خیبر خرم آباد در ورزشگاه بنیاد دیزل تبریزتیم نگون بخت وقدیمی ماشین سازی تبریز را با سه گل شکست داد.

به   گزارش  خبرگزاری    برنا   از   لرستان  ؛  خیبر پس از پیروزی سخت و نفسگیر در دربی غرب کشور پر برابر شهرداری همدان در برابر تیم قدیمی، با اصالت ولی بحران زاده ماشین سازی تبریز با سه گل به برتری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیبر برای ماندن کور سوی امید روی کاغذ بازی به بازی برای کسب حداکثر امتیاز در چهار دیدار آتی به میدان خواهد رفت.

شاگردان فراز کمالوند در این دیدار بارها فرصت گلزنی ودو رقمی کردن ماشین سازی را با درخشش دروازبان ماشین وکم دقتی مهاجمان خود از دست داد.

خیبری‌ها در این دیدار در دقایق 13، 62 و 94 توسط شهرام سالاری، حسین شهابی و محمود یگانه به گل رسیدند. البته شاگردان فراز کمالوند در این دیدار موقعیت‌های بسیار زیادی برای باز کردن دروازه حریف داشتند که با بدشانسی وارد چارچوب نشد. خیبر با این برد جمع امتیازات خود را به 49 رساند.

خیبر خرم آباد: صادق نادرپور، علی مغنمیان، احسان جودکی، حمید دیوسالار، حسین فاضلی، رحیم آلبوغبیش(وحید امانی

چگ)، مهرداد قنبری(احمد بهاروندی)، محسن طرحانی، شهرم سالاری، محمد علی صفیا(محمو.بیرانود یگانه)، میلاد غریبی(حسین شهابی) سرمربی: فراز کمالوند

ماشین سازی تبریز: علیرضا جعفرپور، فردین سیفی پور، فردین عابدینی، آرمان رحمانی، سینا عبداللهی، اکبر خداداده، علی جلیل زاده، متین پارسا، علیرضا ندیمی، بابک علیزاده، امیر شهیم

انتهای پیام

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فوتبال خیبر خرم آباد ماشین سازی تبریز ماشین سازی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۴۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکنان تراکتور تا بازی استقلال ممنوع‌ از مصاحبه شدند

 به گزارش تابناک، دیدار تراکتور و استقلال هفته جاری در تبریز برگزار خواهد شد. این مسابقه برای آبی‌پوشان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و حتی می‌تواند شرایط جدولی دو تیم سرخابی در صدر جدول را دچار تغییر و تحول کند و بر همین اساس چشم پرسپولیسی‌ها هم به نوعی به این دیدار است تا دیگر تیم قرمز لیگ برتر که حمید مطهری را به عنوان یک مربی پرسپولیسی روی نیمکتش می‌بیند، با کشیدن ترمز استقلال در تبریز، کار را برای پرسپولیس راحت‌تر کند.
 

اما این مسابقه برای تراکتوری ها از جهات دیگری حائز اهمیت است. تی‌تی‌ها این فصل در پنج مسابقه‌ای که با استقلال، پرسپولیس و سپاهان داشته‌اند حتی یک بار هم برنده نشده‌اند تا این ناراحتی و غم بزرگ بین طرفداران این تیم وجود داشته باشد و حتی یکی از عمده دلایل انتقادات به پاکو خمز همین موضوع بود و حالا تراکتور در آخرین مسابقه این فصل برابر یک تیم مدعی می‌خواهد این حسرت را به پایان برساند.

در همین راستا باشگاه تراکتور ترجیح داده برای کنترل شرایط پیش از بازی برابر استقلال و عدم ایجاد تنش‌ها و حساسیت‌ها، بازیکنان خود را تا برگزاری بازی با آبی‌ها ممنوع‌المصاحبه کند و از بازیکنان این تیم در تمرین دیروز خواسته شده، تا انجام این بازی مهم گفت‌وگویی با رسانه‌ها نداشته باشند.

دیگر خبرها

  • یک تراکتوری، آخرین گلزن استقلال در تبریز!
  • مسیر سپاهان و تراکتور سخت شد
  • مرد شماره ۲ استقلال عصای دست نکونام در تبریز
  • بازیکنان تراکتور تا بازی استقلال ممنوع‌ از مصاحبه شدند
  • دیدار دانشجویان دانشگاه آزاد یزد با خانواده شهید سرسنگی
  • سفر حسین حسینی به تبریز با وجود محرومیت
  • مدافع مصدوم استقلال به تراکتور می‌رسد
  • عکس| پیام احساسی کاپیتان استقلال به جانشینش در تبریز
  • یادواره شهدای حسین آباد دورود
  • ذخیره‌سازی بیش از ۳ میلیون مترمکعب رواناب در سد‌های خراسان جنوبی