Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بامداد چهارشنبه ایرنا، "سلمان اسماعیلی" شامگاه سه‌شنبه در نخستین جلسه مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها در شهرستان ملایر اظهار داشت: حرکت امروز کشور به ویژه در حوزه اقتصادی رو به جلو است.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم به دنبال اصلاح و بهبود معشیت مردم است، تاکید کرد: توزیع عادلانه یارانه‌ها و اصلاح ارز ترجیحی یک انتخاب نیست، بلکه یک ضرورت است و همه در این زمینه مسئول هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ویژه ملایر ادامه داد: در حال حاضر تمامی انبارهای کالا در استان همدان پُر است و هیچ مشکلی در تامین و تولید کالاهای اساسی نداریم.

اسماعیلی با تاکید بر اینکه در روند توزیع کالاهای اساسی، اجرای طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها، احتکار و گران‌فروشی با اخلال‌گران به شدت برخورد می‌شود، افزود: نمی‌توانیم بپذیریم که به واسطه عده‌ای متخلف، مردم در رنج و سختی باشند.

وی گفت: اتحادیه‌ها و اتاق اصناف به جدیت اصناف و بازار را مدیریت کنند و همانند دوران شیوع ویروس کرونا و دیگر عرصه‌های نظام با آبرومندی پای کار بودند، در این عرصه مهم نیز پای کار بیایند.

معاون استاندار همدان یکی از ملاک‌های ارزیابی مدیران این شهرستان را نحوه عملکرد آنها در اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها دانست و بیان کرد: باید در انجام این ماموریت مهم اراده کنیم تا با سربلندی و موفقیت اجرا شود.

اسماعیلی همچنین اقناع‌گری را بزرگترین و مهمترین الزامات موفقیت در این طرح عنوان کرد و گفت: همه ما در تبیین این رسالت خطیر مسئولیت داریم و باید از فواید و اثرات مثبت این طرح با مردم صحبت کنیم.

وی با بیان اینکه هرگونه اقدامی در راستای ناامید کردن با برخورد جدی مواجه خواهد شد، بیان کرد: رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما موظف به امیدآفرینی هستند و در این زمینه باید رفتار حرفه‌ای داشته باشند.

فرماندار ویژه ملایر همچنین با اشاره به برگزاری جلسات منظم تنظیم بازار و تشدید نظارت‌های روزانه از بازار، تاکید کرد: از ابتدای هفته جاری با استفاده از ظرفیت مردمی و بسیج، ناظران و بازرسان بازار را تا ۲۰ برابر افزایش دادیم.

اسماعیلی تسهیل و روان‌سازی خدمت‌رسانی به مردم را نیز مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: با همه تمهیدات و مدیریت لازم، باید آینده‌نگری داشته باشیم.

وی با بیان اینکه امروز وظیفه اجرایی، قانونی و سیاسی داریم، یادآور شد: نظام جمهوری اسلامی ۴۳ سال ماموریت‌های بزرگی را با موفقیت پشت سر گذاشته و در اجرای طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها نیز سربلند بیرون خواهد آمد و شاهد تحقق حداکثری عدالت خواهیم بود.

برچسب‌ها ملایر یارانه معیشتی ارز ترجیحی سازمان هدفمندسازی یارانه ها دولت سیزدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ملایر یارانه معیشتی ارز ترجیحی ملایر یارانه معیشتی ارز ترجیحی سازمان هدفمندسازی یارانه ها دولت سیزدهم اجرای طرح مردمی سازی سازی یارانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۴۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهه هشتادی‌ها نسل پیشران تمدن‌ساز هستند

ایسنا/کرمان دستیار ویژه رئیس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت گفت: دشمن برای دهه هشتادی‌ها خواب‌هایی دیده بود و فکر می‌کرد شکافی بین جوانان و آرمان‌ها می‌افتد، اما غیر از این بود. آرمان‌های انقلاب اسلامی آرمان‌های بشری است و امروز دهه هشتادی‌ها نسل پیشران تمدن‌ساز هستند.

سیداحمد عبودتیان عصر امروز، ۹ اردیبهشت‌ماه در آیین رونمایی از الگوی حکمرانی مردمی و مدیریت مشارکتی شهرداری رفسنجان ضمن تمجید از اقدام شهرداری در میدان دادن به جوانان اظهار کرد: جمهوری اسلامی تنها حکومتی‌ست در اعصار گذشته که به حرف و آرمان تحقق وعده الهی احترام می‌گذارد.

وی با اشاره به تبدیل تهدید به فرصت، عنوان کرد: دشمن برای دهه هشتادی‌ها خواب‌هایی دیده بود و فکر می‌کرد شکافی بین جوانان و آرمان‌ها می‌افتد، اما غیر از این بود. آرمان‌های انقلاب اسلامی آرمان‌های بشری است و امروز دهه هشتادی‌ها نسل پیشران تمدن‌ساز هستند.

عبودتیان با اشاره به اینکه دشمن با راه انداختن داعش می‌خواست تفکر انقلاب اسلامی را از میدان حذف کند، گفت: اما امروز جمهوری اسلامی سردمدار فرهنگی منطقه شده و نشان دادیم اگر به حرف رهبر گوش بدهیم، تهدید به فرصت تبدیل می‌شود.

دستیار ویژه رئیس جمهور در امر مردمی سازی دولت خطاب به شهرداران دهه هشتادی محلات رفسنجان گفت: تا زمانی در این الگو رشد می‌کنیم که بخاطر خدا کار کنیم و برای همین است که این الگو با محوریت مساجد اجرا می‌شود.

عبودتیان تصریح کرد: این‌که در این طرح نگاه ظریف و زیبای بانوان را در حکمرانی داریم، یک امتیاز است. این‌که تجربه بزرگترها در رأس است، جوان‌محور و نوجوان‌محور بودن و مسجدمحوری از امتیازات دیگر این طرح است.

به گزارش ایسنا، عصر ۹ اردیبهشت ماه با حضور دستیار رئیس جمهور در امر مردمی سازی دولت، استاندار کرمان، مدیرکل راه و شهرسازی استان و فرماندار رفسنجان، عملیات آماده سازی سایت نهضت ملی مسکن به میزان ۲۷۸ هکتار در رفسنجان آغاز شد.

استاندار کرمان در این مراسم اظهار کرد: در همه شهرستان‌های استان، به جز شهر کرمان قرار است در سایت‌های نهضت ملی مسکن خانه‌ها به صورت ویلایی ساخته و تحویل متقاضیان شود.

محمدمهدی فداکار بیان کرد: در رفسنجان به غیر از ۲۷۸ هکتاری که امروز طرح آماده‌سازی آن کلنگ زنی شد، مقرر شد ۶۰۰ هکتار دیگر به شهر الحاق شود تا زمینه خانه دار شدن ۱۰ هزار نفر فراهم و مشکل مردم تا ۲۰ سال آینده حل شود.

به گفته وی، پس از آماده‌سازی سایت ۲۷۸ هکتاری نهضت ملی مسکن در رفسنجان یعنی حدود دو ماه آینده، قرعه کشی واگذاری قطعات به متقاضیان انجام خواهد شد.

استاندار کرمان از نام‌گذاری سایت حاضر به نام فاتحان اروند خبر داد و با اشاره به اینکه قرعه‌کشی واگذاری اراضی به متقاضیان به‌زودی برگزار و اعلام خواهد شد، افزود: طراحی قطعات انجام شده و امیدواریم تا یکی دو ماه آینده با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی، زیرساخت‌ها تأمین شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هشدار رئیس مجلس نسبت به ابهامات موجود در مورد یارانه دارو/ مبلغ 74 همت نمی‌تواند باعث کنترل قیمت و بازار دارو شود/ دولت برای کنترل قیمت بازار دارو 180 همت در نظر بگیرد
  • دوگانگی مدیریتی در منطقه آزاد اروند سبب ناهماهنگی در اجرای امور کارگری
  • دغدغه رهبر انقلاب پیرامون فرزندآوری و ازدواج مجرّدان
  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند
  • شتاب اجرای طرح ملی نهضت مسکن در خوی با مشارکت انبوه سازان 
  • پیگیری ۱۸۴ درخواست در ملاقات مردمی با فرماندار مشهد
  • فعالیت های حفظ و احیای منابع طبیعی درجنوب کرمان مردمی سازی می شود
  • وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده است
  • دهه هشتادی‌ها نسل پیشران تمدن‌ساز هستند
  • راهکار توسعه اقتصادی و تقویت منابع ارزی؛ تولید زیر تیغ واردات یارانه‌ای!