Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم‌های فوتبال لیورپول و آستون ویلا در چارچوب دیداری معوقه از هفته سی‌و‌سوم لیگ برتر انگلیس مقابل هم قرار گرفتند که این مسابقه در نهایت با نتیجه 2 بر یک به سود لیورپول خاتمه پیدا کرد.

به این ترتیب لیورپول 86 امتیازی و با یک بازی بیشتر، هم امتیاز با منچسترسیتی شد، اما به دلیل تفاضل گل کمتر در رده دوم ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیورپول که برای رسیدن به عنوان قهرمانی این فصل از رقابت‌های لیگ برتر جدال نزدیکی با منچسترسیتی دارد با این پیروزی سخت همچنان برای رسیدن به قهرمانی امیدوار ماند و حالا در انتظار از دست دادن امتیاز از سوی آبی‌های منچستر هستند. شاگردان کلوپ گذشته مقابل تاتنهام متوقف شده بودند.

هدایت استون‌ویلا برعهده استیون جرارد، بازیکن پشین تیم فوتبال لیورپول است. در سال 2014 جرارد در دیدار لیورپول مقابل چلسی تعادل خود را از دست داد و دروازه تیمش باز شد تا قرمزپوشان آنفیلدی نتوانند در آن سال به جام قهرمانی برسند، اما این بار جرارد نتوانست مانعی در مسیر رسیدن به قهرمانی برای لیورپول باشد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لیورپول آستون ویلا لیگ برتر انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۴۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار گواردیولا به سیتی و آرسنال

سرمربی منچسترسیتی به تیم خودش و همچنین به تیم آرسنال در خصوص ادامه لیگ برتر انگلیس هشدار داد.

به گزارش مشرق، پپ گواردیولا به منچسترسیتی و آرسنال هشدار داد که ممکن است مانند لیورپول دچار لغزش شوند. پپ اعتقاد دارد رقابت برای قهرمانی لیگ برتر هنوز ادامه دارد و نباید تصور شود سیتی یا آرسنال قهرمان معتبرترین لیگ دنیا خواهد شد.

سیتی پنج شنبه شب با پیروزی مقتدرانه مقابل برایتون، فاصله خود را با آرسنال صدرنشین به یک امتیاز کاهش داد. لیورپول نیز پس از شکست‌ مقابل کریستال پالاس و اورتون به رده سوم جدول سقوط کرد تا با صدر جدول سه امتیاز فاصله داشته باشد.

گواردیولا در خصوص شرایط رقابت برای قهرمانی در لیگ برتر انگلیس به اسکای اسپورت گفت: خیلی چیزها ممکن است اتفاق بیفتد. اتفاقی که برای لیورپول مقابل کریستال پالاس و اورتون افتاد، ممکن است برای ما هم رخ دهد یا ممکن است برای آرسنال اتفاق بیفتد. هیچ تیمی برای قهرمانی در امنیت کامل قرار ندارد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • سرمربی باسابقه لیگ برتر انگلیس: خداراشکر که یورگن کلوپ رفت!
  • کامران همچنان امیدوار به المپیک (عکس)
  • لیورپول با توقف مقابل وستهام از قهرمانی‌ دور شد؛ درگیری لفظی صلاح و کلوپ
  • ده سال پیش در چنین روزی؛ استیون جرارد سُر خورد، رویای لیورپول بر باد رفت!
  • لیورپول با آرنه اسلوت قمار می‌کند؛ آن‌ها به برنده‌ای مثل توماس توخل نیاز دارند
  • قهرمانی بدون شکست آرسنال در ورزشگاه وایت هارت لین (25 آوریل، 2004) / فیلم
  • هشدار گواردیولا به سیتی و آرسنال
  • شکست‌ناپذیران؛ 20 سال از آخرین قهرمانی آرسنال در لیگ برتر انگلیس گذشت / عکس
  • کلوپ: از هواداران لیورپول عذرخواهی می‌کنم
  • ستاره لیورپول تحمل دیدن باخت را نداشت (عکس)