Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@18:04:55 GMT

دعوت عزیزی خادم به مجمع عمومی فدراسیون فوتبال

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۷۴۴۵۲

رییس معزول فدراسیون فوتبال به مجمع عمومی ١٠ خرداد دعوت شد

به نظر می رسد شهاب عزیزی خادم به یک خبرگزاری اطلاع داده دعوت نامه حضور در مجمع دهم خرداد به او پیامک شده است!

به گزارش طرفداری، ایلنا دقایقی پیش خبر فوری داد برای عزیزی‌خادم دعوتنامه حضور در مجمع پیامک شده است. این خبرگزاری که احتمالا خبر را از خود عزیزی‌خادم گرفته، نوشت؛ دقایقی پیش از سوی دبیرخانه مجمع عمومی فدراسیون فوتبال، پنل کاربری جلسه مجمع عمومی فدراسیون فوتبال برای اعضا ارسال شد و طی آن، شهاب‌الدین عزیزی خادم نیز به مجمع عمومی فدراسیون که در تاریخ ١٠ خرداد ١۴٠١ برگزار می شود، دعوت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر اساسنامه فدراسیون فوتبال، یکی از مهم‌ترین موضوعات این مجمع بررسی عزل عزیزی خادم خواهد بود که در تاریخ ٢٨ بهمن ١۴٠٠ از سوی هیات رئیسه عزل شد.

این در شرایطی است که پنل کاربری تعریف شده هنوز برای اعضای مجمع فعال نیست و فقط طی پیامکی که حدود ساعت 30 دقیقه بامداد به دست اعضای مجمع رسیده است، از آن ها خواسته شده تا این سامانه را بررسی کنند و احتمالا در آن دستور جلسه و مفاد آن قید شده است.

اخبار داغ 

رکنا برگشت رضا امانی فوتسالیست ایرانی درگذشت اسماعیل حلالی: رضاییان همین کارها را کرد که از پرسپولیس اخراج شد تکذیب علاقه‌مندی بایرن مونیخ به جذب سادیو مانه / کریستین فالک باد معده، دلیل اخراج مدافع برزیلی از باشگاه لیون!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مجمع عمومی فدراسیون فدراسیون فوتبال عزیزی خادم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۴۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت باشگاه تراکتور در آستانه بازی با استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه تراکتور را به دلیل فحاشی و پرتاب اشیا توسط تماشاگران در دیدار مقابل ذوب‌آهن و همچنین نقض اصول کلی رفتار، به پرداخت ۲۰۰ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم کرد.

منبع: فدراسیون فوتبال

دیگر خبرها

  • انتخابات آتی ژیمناستیک و بازهم تخلفات قانونی
  • محکومیت باشگاه تراکتور در آستانه بازی با استقلال
  • سرگیجه در کشتی؛ محمدعلی گرایی به تیم ملی دعوت شد
  • (عکس) روایت غم‌انگیز رسول خادم از گفتگو با دختر پابرهنه
  • گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • دعوت از گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • محمدعلی گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • معتمدی: انتخابات کاملاً بی‌طرف را در دوومیدانی برگزار می‌کنیم
  • روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند
  • رؤسای کمیسیون‌های داوران، مربیان و ورزشکاران تنیس مشخص شدند