Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@12:11:03 GMT

مفاد آتش بس یمن واضح است و نباید درباره آن سیاسی کاری شود

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۷۴۴۷۲

مفاد آتش بس یمن واضح است و نباید درباره آن سیاسی کاری شود

به گزارش خبرگزاری مهر، سخنگوی جنبش انصارالله یمن گفت که مفاد آتش بس انسانی در یمن که از سوی سازمان ملل اعلام شده واضح است و بر توقف عملیات نظامی تصریح دارد.

محمد عبدالسلام در صفحه توئیتر خود نوشت: مفاد آتش بس واضح و بدون ابهام است. این مفاد بر توقف عملیات نظامی و گشایش بندر الحدیده به روی تعداد مشخصی از کشتی‌ها و بازگشایی فرودگاه صنعا برای دو پرواز در هفته به مقصد اردن و مصر تصریح دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کسی که شروط دیگری را ایجاد کند مانع اجرای آتش بس است و نباید در موضوع آتش بس سیاسی کاری شود.

کد خبر 5487019

منبع: مهر

کلیدواژه: یمن آتش بس یمن محمد عبدالسلام اوکراین روسیه رژیم صهیونیستی فلسطین جنگ اوکراین حمله روسیه به اوکراین ایالات متحده امریکا آخرین اخبار اوکراین عراق مسکو سوریه اتحادیه اروپا لبنان کی یف آتش بس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۴۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روس‌ها: ترس به جان اوکراینی‌ها افتاده است/ باید کار را تمام کنیم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کاخ کرملین با اشاره به اینکه طرف اوکراینی در خط مقدم جبهه، به شدت وحشت زده شده است، گفت که روسیه حالا باید عملیات نظامی را به سرانجام برساند.

پسکوف تاکید کرد: در خط مقدم جبهه، طرف اوکراینی به شدت ترسیده است. اطلاعات دسته اولی که در اختیار داریم حاکی از آن است که در آن سوی میدان جنگ، ترس رو به افزایش است. نکته حائز اهمیت این است که همین روند و تحرک را حفظ کنیم. خیلی اهمیت دارد که متوقف نشویم و اهداف عملیات نظامی را محقق کنیم.

اظهارات پسکوف در حالی است که پنتاگون به‌تازگی از بسته کمک نظامی «بی‌سابقه» آمریکا به اوکراین به ارزش ۶ میلیارد دلار رونمایی کرد. علاوه بر این، بسته ۶۱ میلیارد دلاری کاخ سفید سرانجام پس از ماه‌هاست بن‌بست در کنگره آمریکا، به تصویب مجلس نمایندگان رسید. در عین حال، وزارت دفاع روسیه از افزایش شمار قربانیان ارتش اوکراین در خط مقدم جبهه خبر داده است.

کد خبر 6091076

دیگر خبرها

  • عملیات «وعده صادق» بخش کوچکی از توان نظامی ایران بود
  • پسکوف: ترس به جان اوکراینی‌ها افتاده؛ باید کار را تمام کنیم
  • ادعا درباره اشکال در مفاد قرارداد‌ حمل‌و‌نقلی چین مردود است
  • روس‌ها: ترس به جان اوکراینی‌ها افتاده است/ باید کار را تمام کنیم
  • پس لرزه‌های یک شکست
  • نگاه متفاوت کارشناس اقتصادی بعد از حمله موشکی سپاه: معادلات تغییر کرد | فیلم
  • اعزام ۳۰ هزار نفر از استان همدان به اردوی راهیان نور
  • تصویر واضح از پرچم جمهوری اسلامی ایران در دست تظاهرکنندگان در آمریکا | تصویر
  • کاهش حضور آمریکا در آفریقا / حاکمان جدید ساحل آفریقا در پی کاهش روابط سیاسی و نظامی با فرانسه و آمریکا هستند/ نیجر حضور نیروهای آمریکایی را غیرقانونی اعلام کرد +فیلم    
  • زلزله در ساختار نظامی و سیاسی رژیم صهیونیستی