Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی سه‌شنبه شب در پیامی به مناسبت سالروز نبرد «شمشیر قدس» گفت که این نبرد نقطه تحولی در تاریخ جنگ با رژیم صهیونیستی بوده است.

به گزارش ایران اکونومیست از پایگاه خبری فلسطین الیوم، «ابو حمزه» سخنگوی سریا القدس گفت: یک سال قبل در چنین روزی، فرماندهی مقاومت با صدور فرمان شلیک موشک کورنت از شمال غزه به فلسطین اشغالی، نبرد قهرمانانه شمشیر قدس را در دفاع از قدس شریف در کنار دیگر گروه‌های مقاومت آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مقاومت فلسطین از این پس تحت هیچ شرایطی در برابر دشمن عقب‌نشینی نخواهد کرد و این ادعا را با عمل اثبات خواهد کرد.

ابو حمزه همچنین گفت که مقاومت فلسطین به فضل خداوند توانست در چارچوب معادله جدید درگیری با دشمن صهیونیستی، از مرحله دفاعی به مرحله حمله منتقل شود.

پیش تر نیز گردان‌های شهید ابوعلی مصطفی شاخه نظامی جبهه مردمی برای آزادی فلسطین اعلام کرده بود: نیروهای مقاومت فلسطین در نبرد «شمشیر قدس» توانستند معادلات خود را به رژیم صهیونیستی تحمیل کنند.

همچنین گروه‌های مقاومت فلسطین در بیانیه‌ای مشترک در سالروز نبرد شمشیر قدس اعلام کرده بودند که این نبرد موازنه بازدارندگی با رژیم اسرائیل را ایجاد و معادلات تازه‌ای را برقرار کرد.

به دنبال بالا گرفتن موج تظاهرات و درگیری‌ها و نیز حملات شهادت طلبانه فلسطینی‌ها علیه نیروهای نظامی اسرائیل در ایام ماه مبارک رمضان گذشته، سران این رژیم یکسری اقدامات و لفاظی‌ها را در دستور کار قرار دادند که نشان می‌دهد شیرازه فکری اتاق‌های فکر این رژیم را به هم ریخته است که اعلام قصد ترور رهبران حماس از جمله یحیی السنوار از جمله این موارد است.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: جنبش جهاد اسلامی فلسطین ، قدس ، رژیم صهیونیستی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: جنبش جهاد اسلامی فلسطین قدس رژیم صهیونیستی مقاومت فلسطین شمشیر قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۴۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضربه‌های جدید مقاومت فلسطین به نظامیان رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، منابع فلسطینی از حمله خمپاره‌ای قسام به نیروهای اشغالگر در نتساریم خبر دادند.

گردان‌های قسام اعلام کرد که نظامیان رژیم صهیونیستی را در محور نتساریم در جنوب شهر غزه با گلوله‌های خمپاره در هم کوبیده است.

از سوی دیگر گردانهای شهدای الاقصی نیز از حمله پایگاه زیکیم رژیم صهیونیستی خبر داد.

در بیانیه کتائب شهدا الاقصی آمده است: مبارزان ما به همراه نیروهای شهید عمر القاسم و کتائب شهید عبدالقادر الحسینی، پایگاه زیکیم را هدف قرار دادند.

گفتنی است که گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۳) آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و تل آویو برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر (اول دسامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم صهیونیستی حملات علیه غزه را از سرگرفت.

این رژیم برای جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

کد خبر 6092438

دیگر خبرها

  • حزب‌الله لبنان نظامیان صهیونیست و یک تانک مرکاوا را هدف قرار داد
  • جهاد اسلامی: جنگ جز با توقف تجاوز و عقب‌نشینی دشمن پایان نمی‌یابد
  • خرمشاد: مقاومت مردم غزه نخبگان آمریکا و غرب را بیدار کرد
  • با طرح پیشنهادی جدید اسرائیل، توافقی در کار نیست
  • حمله راکتی مقاومت فلسطین به شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف غزه
  • حمله توپخانه‌ای حزب‌الله به پایگاه نظامیان صهیونیست در «کفرشوبا»
  • ضربه‌های جدید مقاومت فلسطین به نظامیان رژیم صهیونیستی
  • حمله جدید حزب الله به مواضع نظامیان صهیونیست
  • نبرد مسلحانه رزمندگان فلسطینی با اشغالگران در کرانه باختری
  • جهاد اسلامی: اسرائیل به این نتیجه رسیده که جنگ راهکار آزادی اسرا نیست