Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@13:09:19 GMT

شهیدخداداد على‌حسینى: رهرو راه حسین حامی دین و وطن است

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۷۴۷۹۷

شهیدخداداد على‌حسینى: رهرو راه حسین حامی دین و وطن است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و  چه در نظر آید.

3135/تبرک لحظاتمان با شهیدخداداد على‌حسینى؛

بسم الله الرحمن الرحیم

به نام خداوندى که در دنیا هم بر مومن رحم می‌کند و هم بر کافر ولى در آخرت فقط بر مومن رحم می‌کند.

منت خداى را که انسان را از گل آفرید و از روح خود در آن دمید و بعد نسل انسان را از آبى پست که از شیره جان است بوجود آورد و بعد به او عقلى، حلمى، شعورى داد تا خود انتخابگر راه خود باشد، اوست که می‌میراند و اگر بخواهد بوجود می‌آورد.

هر مسلمان در هر لحظه از زمان وظیفه‌اى دارد و چون هر عالم عاشورا و هر سرزمین عالم کربلا می‌تواند باشد من به پیروى از امام خود حسین پاى در چکمه می‌کنم و به دیدار الله می‌روم، امیدوارم در این راه پیروز گردم و بتوانم به وظیفه الهى خود که خداوند عالم براى من منظور داشته عمل کنم.

برادران! رهرو راه حسین زمانی حسینى است که در برابر یزید قد علم کند و با خون خود ریشه یزید را بکند، بارى این بنده حقیر به فرمان حق گردن نهاده و پاى در چکمه می‌کنم و خود را مهره‌اى از قافله حسین می‌دانم.

امیدوارم بتوانم نداى حسین را که در صحراى کربلا داد به گوش جهانیان برسانم که اگر دین ندارید جوانمرد باشید آزادمرد باشید و این نصیحت را می‌کنم که آنهایى که می‌روند کارى حسینى می‌کنند و آنهایى که می‌مانند باید کارى زینبى کنند وگرنه از نسل یزیدند.

در آخر برادران و مادرم و خواهر امیدوارم فکر من نباشید و اگر رفتم برایم خرجى ندهید فقط تنها خرجى که در راه من می‌دهید خرج دفن کردن باشد و دیگر چیزى به حساب من ندهید و اگر دادید به راه پدرم در راه خدا و رسول خدا خرج کنید و به داد مردم جنگ‌زده و براى کسانى که براى خدا از پاى درآمده‌اند بدهید.

انتهای پیام/ 89001/

منبع: فارس

کلیدواژه: دفاع از اسلام راه حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۴۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هری کین: بلینگام فصل فوق‌العاده‌ای داشته است؛ امیدوارم مقابل رئال مادرید گلزنی کنم

هری کین امیدوار است ستاره جوان انگلیسی رئال مادرید مقابل تیم او کاری از پیش نبرد.

طرفداری | هری کین، مهاجم انگلیسی بایرن مونیخ در فرم ایده‌آلی پیش از بازی مقابل رئال مادرید قرار دارد.

بایرن مونیخ در هفته 31 فصل 24-2023 بوندسلیگا میزبان آینتراخت فرانکفورت بود و به لطف بریس هری کین، مقابل این تیم به پیروزی 2-1 دست یافت. هری کین با این دو گل هم به رکورد 400 گل در دوران حرفه‌ایش رسید و هم با 35 گل در صدر جدول بهترین گلزنان بوندسلیگا قرار گرفته است. هواداران بایرن مونیخ حالا امید به درخشش او در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا و بازی مقابل رئال مادرید دل بسته‌اند.

بیشتر بخوانید:

شاهکار کین؛ شاهزاده هری در آستانه شکستن رکورد بمب‌افکن در بایرن مونیخ هری کین به آمار 400 گل در دوران حرفه‌ای خود رسید   بازی مقابل رئال مادرید

امیدوارم بتوانیم این اعتماد به نفس را سه‌شنبه شب هم به نمایش بگذاریم. حالا تمام تمرکز ما روی رئال مادرید است. بازی سختی خواهد بود. آنها تیم فوق العاده‌ای دارند و افتخارات زیادی در این رقابت‌ها دارند. واقعا مشتاق جو عالی طرفداران در ورزشگاه برای این بازی هستم.

چند گل مقابل رئال مادرید می‌زنی؟

امیدوارم مقابل رئال مادرید گلزنی کنم و چند گلی بزنم. فرم و اعتماد به‌نفس خوبی دارم. اگر هم‌تیمی‌هایم مثل کل فصل مرا تغذیه کنند، این کار را انجام خواهم داد

جود بلینگام

او فصل فوق‌العاده‌ای را پشت سر گذاشته است اما می‌تواند این دو بازی مقابل ما کاری انجام ندهد.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • واکنشی احساسی مربی هوادار به رویارویی با نفت
  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند
  • مربی لیگ برتری؛‌ دخترم می‌گوید این بازی را ببازید
  • سرمربی لیگ برتری؛‌ دخترم می‌گوید این بازی را ببازید
  • شجاعی: دخترم می‌گوید این بازی را ببازید
  • گیتی‌پسند پیروز نبرد همشهری‌ها
  • سپاهان، پلیمر را دست خالی گذاشت
  • آرزوی توتی برای ده‌روسی: سال‌ها در رم بمانی
  • مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • هری کین: بلینگام فصل فوق‌العاده‌ای داشته است؛ امیدوارم مقابل رئال مادرید گلزنی کنم