Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@18:13:55 GMT

دریافت مجوز استخدام ۵۰۰ نیروی محیط‌بان در دستور کار است

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۷۴۸۸۸

دریافت مجوز استخدام ۵۰۰ نیروی محیط‌بان در دستور کار است

سرهنگ جمشید محبت خانی در گفت‌وگو با خبرنگار در اصفهان اظهار داشت: سازمان محیط‌زیست سهمیه استخدام ۲۵۰ نفر محیط‌بان را در سال دارد که پس از دریافت مجوز، طرح تقسیم نیروهای جدید را هر استان با توجه به جمعیت محیط‌بانان و چارت سازمانی خود مشخص می‌کند.

وی افزود: با توجه به اینکه سال گذشته سهمیه استخدامی ما ابلاغ نشد، امسال درخواست کردیم و تلاش می‌کنیم که سهمیه سال گذشته و امسال را که ۵۰۰ نفر نیرو می‌شود همزمان دریافت کنیم و بتوانیم استخدام این تعداد محیط بان را با دریافت سهمیه سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ با هم انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده یگان حفاظت سازمان حفاظت محیط زیست کشور همچنین به موضوع بیمه کارکنان سازمان محیط زیست در حوزه محیط بانی اشاره و خاطرنشان کرد: امیدواریم که محیط‌بانان و خانواده‌های آنان همواره سلامت باشند و به لحاظ مباحث مالی در این‌باره نگرانی نداشته باشند با وجود این امسال شرایط بیمه درمانی این قشر نسبت به سال گذشته بهتر شده و برخی موارد از جمله هزینه‌های بیمارستانی و … برای آنان بدون سقف است.

سرهنگ محبت خانی ابراز داشت: سال‌های پیش در زمینه بیمه درمانی مشکلاتی را شاهد بودیم و برای مثال سقف تعهدات بیمه برای برخی موارد بیشتر از ۵۰ میلیون تومان نبود اما امسال خیلی از هزینه‌ها در تعهد بیمه بدون سقف شده است‌.

پیگیر اقداماتی در حوزه‌های رفاهی و اضافه کاری محیط‌بانان هستیم

وی با بیان اینکه موضوع معیشتی کارکنان سازمان محیط زیست نیز در دستور کار این سازمان است، خاطرنشان کرد: پیگیر اقداماتی در حوزه‌های رفاهی و اضافه کاری هستیم که نسبت به سال گذشته توجه بهتری به کارکنان اجرایی و ستادی سازمان محیط زیست شود.

فرمانده یگان حفاظت سازمان حفاظت محیط زیست کشور با اشاره به اختصاص ۲۲ میلیارد تومان اعتبار برای خرید تجهیزات محیط بانان از جمله البسه و کوله پشتی، گفت: براساس برنامه زمان بندی تلاش می‌کنیم یک نوسازی و تحولی در تجهیرات انفرادی محیط بان در سه ماهه امسال ایجاد شود.

سرهنگ محبت خانی افزود: پس از تحولی که سال گذشته در حوزه یگان حفاظت سازمان شد و ۱۲۰۰ دستگاه موتور سیکلت تریل به این خوزه داده شد امسال نیز همه تلاش خود را بکار گرفتیم که یک نوسازی در حوزه خودرویی یگان حفاظت سازمان داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه محیط بانان ما از کمبود تجهیزات خودرویی و فرسودگی آن چالش دارند و از این موضوع گله مندند، افزود: امید است بتوانیم محیط بانان را در این حوزه تقویت کنیم تا محیط بانان عزیز به بهترین نحو انجام وظیفه کنند و در پاسداری از مناطق چهارگانه سربلند باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ جمشید محبت خانی فرمانده یگان حفاظت سازمان حفاظت محیط زیست کشور روز سه‌شنبه برای حضور در مراسم تقدیر از مرتضی جمشیدیان فرمانده یگان حفاظت محیط‌زیست اصفهان به این استان سفر کرد.

مراسم تقدیر از مرتضی جمشیدیان فرمانده سابق یگان حفاظت محیط زیست استان اصفهان عصر دیروز در سالن محیط‌بان اداره کل محیط‌زیست برگزار شد. مرتضی جمشیدیان، محیط‌بانی را از فروردین ۱۳۶۲ آغاز و در مدت ۳۹ سال در سازمان حفاظت محیط زیست خدمت کرد. وی از سال ۱۳۷۰ مسئول پارک ملی و منطقه حفاظت شده موته اصفهان شد و از سال ۱۳۹۵ تاکنون نیز فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان بود. مرتضی جمشیدیان یکی از متعهدترین و دلسوزترین محیط‌بانان کشور است که در طی چهار دهه با وجود سختی‌های بسیار محیط‌بانی، از عرصه‌های طبیعی استان و کشور حفاظت کرد.

در مراسم روز سه‌شنبه سعید یوسف پور به عنوان فرمانده جدید یگان حفاظت محیط‌زیست استان اصفهان معارفه شد. وی از سال ۱۳۸۹ تا ۱۳۹۳ مدیرکل محیط‌زیست چهارمحال و بختیاری بود و پس از آن به مدت سه سال معاونت طبیعی اداره کل محیط زیست اصفهان را برعهده داشت. یوسف پور از سال ۱۳۹۷ تاکنون رئیس اداره محیط زیست خمینی شهر بوده است.

کد خبر 5487034

منبع: مهر

کلیدواژه: جمشید محبت خانی فرمانده یگان حفاظت محیط زیست محیط بان اداره کل حفاظت از محیط زیست اصفهان بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا آمار کرونا خطبه های نماز جمعه بسیج سازندگی گروههای جهادی احتکار ایلام آلودگی هوا خراسان رضوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز لیگ برتر فوتبال ایران گردشگری سازمان حفاظت محیط زیست یگان حفاظت محیط زیست فرمانده یگان حفاظت یگان حفاظت سازمان سازمان محیط زیست محیط بانان محبت خانی سال گذشته محیط بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۴۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت برداشت فرآورده‌های جنگلی و مرتعی بدون اخذ مجوز در دماوند

به گزارش خبرنگار مهر، حسن شکری صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران از ممنوعیت برداشت فرآورده‌های جنگلی و مرتعی بدون اخذ مجوز در دماوند خبر داد و اظهار کرد: هرگونه بهره‌برداری از محصولات مرتعی و جنگلی از جمله کنگر، موسیر، آویشن، انواع قارچ‌های کوهی و مرتعی (دنبالان) شنگ، انواع میوه و گل درختان جنگلی، بادام، گلابی وحشی، سقز، بنه، سیب وحشی، زرشک و غیره به طور کلی ممنوع و غیرقانونی است.

شکری با بیان اینکه در صورت مشاهده هرگونه برداشت حمل خرید و فروش و معامله بدون اخذ مجوزهای لازم برابر قوانین و مقررات محموله به عنوان کالای قاچاق به نفع دولت توقیف و متخلفین توسط مأمورین یگان حفاظت منابع طبیعی این شهرستان به مراجع قضائی معرفی خواهند شد گفت: بهره‌برداری و برداشت صرفاً با اخذ مجوز از اداره کل منابع طبیعی استان در قالب طرح مصوب با اولویت دارندگان پروانه چرای دام و بهره‌برداران عرفی مطابق قوانین و مقررات مجاز است.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری دماوند عنوان کرد: از مردم به خصوص بهره‌برداران دامداران و روستاییان محترم تقاضا می‌شود از هرگونه برداشت و حمل محصولات به خصوص به قصد فروش و معامله بدون مجوز خودداری نموده و در صورت مشاهده هرگونه برداشت غیر مجاز مراتب را به یگان‌های حفاظت منابع طبیعی شهرستان اعلام یا با شماره تلفن‌های ۱۵۰۴ و ۱۳۹ واحد خبری یگان حفاظت منابع طبیعی اطلاع رسانی کنند.

کد خبر 6088385

دیگر خبرها

  • درگیری دو سازمان دولتی در میانکاله
  • دستگیری متخلفان شکار و صید در مازندران
  • بازهم درگیری دو سازمان دولتی در میانکاله
  • بازهم درگیری دو سازمان دولتی در میانکاله | مقاومت محیط‌ بانی در برابر اقدام غیر قانونی میراث فرهنگی | توضیحات فرمانده یگان محافت محیط زیست
  • رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس: تنها ۲۰ حکم قانون هوای پاک اجرا شده است
  • خط و نشان محیط زیست و میراث فرهنگی در میانکاله برای یکدیگر
  • جنجال در منطقه میانکاله؛ ممانعت محیط بانان از ورود مصالح ساختمانی
  • ممنوعیت برداشت فرآورده‌های جنگلی و مرتعی بدون اخذ مجوز در دماوند
  • دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی در باغملک
  • بد عهدی در تجهیز محیط‌بان‌ ها |‌ از هزار خودروی مورد نیاز محیط بان‌ها تنها 25 خودرو تحویل شد