Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا الهیار روز چهار‎شنبه در گفت و گو با ایرنا در بوشهر افزود: از این شمار ۳۰ دستگاه تا خردادماه تحویل سازمان بنادر و دریانوردی می‌شود و مابقی آنها نیز تا پایان شهریورماه تحویل خواهد شد.

وی بیان کرد: در حوزه دریایی نیز تهیه یک پکیج متشکل از تجهیزات مختلف و در قالب طرح تحول صنعت دریایی کشور وجود دارد که با تاکید بر استفاده از توان ساخت داخل طراحی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الهیار گفت: در این زمینه به کشتی‌های سازی مختلف کشور سفارش داده‌ایم و آنها متعهد شدند تا ۸۳ فروند شناور تحویل سازمان بنادر و دریانوردی دهند که اکنون کارساخت بیش از ۴۰ فروند آن با پیشرفت قابل قبولی در حال انجام است.

وی عنوان کرد: در این زمینه تلاش شده تا عمق ساخت داخل توسعه یابد و از مرکزهای دانش بنیان و تجارب و تخصص آنها بخوبی استفاده شود.

الهیار افزود: در حوزه الکترونیک و مخابرات و تجهیزاتی که در این زمینه برای اعمال حاکمیت دریایی و ایمنی دریانوردی در حال انجام است نیز پروژه " وی. تی. اس" ملی طی سه سال گذشته به صورت مبنایی آغاز شد که بخش هایی از آن به نتیجه رسیده است.

وی یادآور شد: گام نخست این پروژه در استان گیلان و بندر انزلی راه‎‌اندازی شده است و در مرحله‌های بعد استان های خوزستان و بوشهر نیز این پروژه را اجرایی می‎کنند و در بخش سخت افزاری نیز براساس نیاز در بنادر کل کشور انجام خواهد شد.

الهیار اضافه کرد: تلاش می شود با وجود منابع محدود پروژه هایی که نفع مردم در آن است با تمرکز به بنادر کوچک تحقق پیدا کند و به توسعه دریامحور بخوبی محقق شود.

وی اظهار کرد: همچنین پروژه‌های متعددی در استان‌های مختلف ساحلی در بخش زیرساخت‌ها و تجهیزات دریایی موردنیاز برای اعمال حاکمیت دریایی در دست اجرا است.

الهیار ادامه داد: سازمان بنادر و دریانوردی اقدام گسترده‌ای در سال‌های گذشته برای استفاده از مجموعه‌های دانش بنیان و استفاده از توان تولید داخل بویژه در حوزه تجهیزاتی اجرایی کرده است که اکنون در حال شتاب بخشی به آن است.

وی افزود: اکنون نیز پروژه‌های مختلف سازمان بنادر و دریانوردی آماده افتتاح هستند که متناسب با مناسبت‌های مختلف به بهره‎برداری می‎رسند.

برچسب‌ها آتش نشانی بوشهر سازمان بنادر و دریانوردی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش نشانی بوشهر سازمان بنادر و دریانوردی آتش نشانی بوشهر سازمان بنادر و دریانوردی سازمان بنادر و دریانوردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۵۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه نهضت ملی مسکن از مرز ۲میلیون و۵۴۰ هزار واحد گذشت

بذرپاش در مراسم افتتاح هشت هزار و ۴۰۴ واحد به اتمام رسیده نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی اظهار کرد: رشد خوبی را در پروژه‌های نهضت ملی مسکن شاهد هستیم که اگر شبکه بانکی کمک کند سرعت پیشرفت افزایش می‌یابد.

وی افزود: افتتاح پروژه‌های امروز نهضت ملی مسکن نتیجه زحمات و تلاش بخش‌های مختلف در کشور است که تامین مالی و زمین را انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: امروز همچنین عملیات اجرایی ۱۰ هزار و ۲۲۱ واحد نهصت ملی مسکن در شهر‌های سهند، مراغه، میانه، آذرشهر و سراب نیز آغاز می‌شود که امیدواریم هرچه سریعتر تقدیم متقاضیان شود.

بذرپاش با بیان اینکه عزم دولت در حل مشکل مسکن جدی است و یکی از کار‌های اصلی دولت تامین مسکن برای مردم است اعلام کرد: آمار‌های مراجع مختلف کشور از رشد بخش مسکن از منفی ۱۳.۸ در سال ۱۳۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال گذشته خبر می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • بهبود شاخص ایمنی عملیات بندری بنادر کشور/ افزایش ضریب ایمنی بندرانزلی
  • اضافه شدن ۵۰۰ دستگاه آمبولانس به ناوگان اورژانس کشور
  •  تاکید بر افزایش همکاری‌های بنادر گلستان و بندر امیرآباد
  • پروژه نهضت ملی مسکن از مرز ۲میلیون و۵۴۰ هزار واحد گذشت
  • ساخت نمونک خودرو آتش نشانی باتلاش دانش آموزان نیشابور
  • عزم دولت سیزدهم برای حل مشکل مسکن جدی است
  • نصب علائم کمک ناوبری در مسیر تردد شناورهای دریایی گلستان
  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات
  • ۹۷۶ میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی واریز شد
  • عملیاتی شدن دو پلتفرم و یک نردبان اطفاء حریق و امداد و نجات آتش‌نشانی به همت متخصصان مشهدی