Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفیر جدید ایران در عراق در آغاز ماموریت خود در این کشور با حضور در محل شهادت فرماندهان پیروزی به روح بلند این دو شهید ادای احترام کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، «محمد کاظم آل صادق» سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در عراق، ماموریت خود را آغاز کرد.

پایگاه اطلاع رسانی حشد شعبی عراق اعلام کرد که آل صادق، ماموریت خود را به عنوان سفیر جدید ایران در عراق با حضور در محل شهادت فرماندهان پیروزی شهید فرمانده قاسم سلیمانی و شهید فرمانده ابومهدی المهندس شروع کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سفیر جدید ایران با یادآوری جنایت وحشیانه و غیرقانونی آمریکا در ترور این فرماندهان مقاومت، با خواندن فاتحه و اهدای دسته گل به روح بلند این دو شهید ادای احترام کرد.

بامداد 13 دی 1398 در حمله موشکی پهپادهای آمریکایی، سردار قاسم سلیمانی فرمانده پیشین نیروی قدس سپاه پاسداران، ابوالمهدی المهندس معاون سازمان حشد شعبی و همراهانشان در فرودگاه بین المللی بغداد به شهادت رسیدند.

این حمله و جنایت با دستور مستقیم «دونالد ترامپ»، رئیس جمهوری وقت آمریکا انجام شد.

محمد کاظم آل صادق که قرار است به زودی استوارنامه خود را تقدیم مقام‌های عراقی کند سپس در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران مورد استقبال و خوشامدگویی اعضای سفارت و سرکنسول گری‌های ایران در عراق قرار گرفت.

سعید خطیب زاده، سخنگوی وزارت خارجه ایران، 11 آوریل( 22 فروردین ) از تعیین سفیر جدید ایران در بغداد خبر داده بود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار عراق اخبار عراق سفیر جدید ایران ایران در عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۵۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه

سلام آیت الله خامنه ای به خانواده شهید زاهدی ابلاغ شد.   به گزارش تسنیم، رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا برای ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب در منزل شهید زاهدی حضور یافت.   سردار محمد شیرازی رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا با حضور در منزل شهید زاهدی گفت: حضرت آقا امر فرمودند که «از طرف من بروید خدمت خانواده عزیز شهید و سلام من را به ایشان برسانید و ان‌شاالله فرصتی بشود که این عزیزان را ببینم.»   گفتنی است سردار زاهدی در حمله اسرائیل به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق به شهادت رسید.   تصویر پیکر سردار زاهدی پس از شهادت

  کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: عکسی دیده نشده از سردار زاهدی در کنار رهبر انقلاب در روزگار جوانی حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه و شهادت 7 عضو ارشد سپاه (+فیلم و عکس)

دیگر خبرها

  • لزوم تدبیر عراق برای کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی
  • بازدید سفیر ایران در عراق از پایانه مرزی مهران
  • سفیر ایران در عراق از پایانه مرزی مهران بازدید کرد
  • جنایت زندان دوله‌تو + تصاویر | خود مشاهده کردم که آنان را جلوی کاروان‌های عروسی سر می‌بریدند...
  • آیین تجلیل از اساتید و مربیان برتر ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد
  • پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه
  • چرا سردار زاهدی نمی خواست لباس سپاه را بپوشد؟
  • ادای احترام زیبای ختافه به مادران بازیکنان (عکس)
  • ادای احترام آرسنال به کودک هواداری که در مسیر مدرسه‌اش به قتل رسید
  • روایت اسارت؛ از پیروزی اسرای ایرانی بر فرماندهان عراقی تا جرزنی بعثی‌ها