Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین مبارزه جنجالی سجاد غریبی معروف به هالک ایرانی با مارتین فورد انگلیسی که ماه گذشته بعد از کری خوانی های مختلف و حاشیه سازی های زیادی برای ورزشکار ایرانی که از سوی برخی رسانه ها عنوان شد تصاویرش در اینستاگرام فوتوشاپی بوده است، در نهایت لغو شد.

مارتین فورد در جدیدترین مصاحبه درباره دلیل لغو مسابقه به نشریه «میرر» گفت: وقتی در دبی حضور پیدا کردم و درگیری جزئی داشتیم من نگرانی در مورد احساس و سلامت روانی او داشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: من نمی توانم با کسی مبارزه کنم که واقعاً معتقدم می تواند بعد از دعوا جان خود را بگیرد. به عنوان یک فرد خارجی ممکن است مردم بگویند، "در مورد چه چیزی داری صحبت می کنی؟" اما از طرفی من کسی بودم که آنجا(دبی) بودم، نحوه افتادنش به زمین را دیدم و متاثر شدم.

مبارز انگلیسی ادامه داد: ما درگیری داشتیم و این یک فشار کوچک بود. من به چشمان او نگاه کردم و سپس برگشتم و به بچه ها گفتم: "مبارزه ای در کار نیست". آنچه بعد از آن اتفاق افتاد من قبلاً در مورد آن احساس بدی داشتم، میزان مورد آزار و اذیت او در فضای مجازی بود.

فورد تاکید کرد: سپس پدر و مادرش بیرون آمدند و گفتند "ما با شما کاری نداریم، شما ضعیف هستید." سپس در لایو اینستاگرام وقتی برگشت و گفت می‌خواهد به زندگی‌اش پایان دهد. من فقط فکر کردم، "نه من نمی‌توانم بخشی از این اتفاق باشم."

کد خبر 675651 برچسب‌ها خبر مهم بدنسازی و رزمی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خبر مهم بدنسازی و رزمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۵۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمنی به نام سردار آزمون | موضع رسمی در خصوص جلوگیری از بازی کردن ستاره ایرانی

به گزارش همشهری آنلاین بایرلورکوزن در مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا به مصاف رم خواهد رفت. یکی از نکات جالب این بازی به تقابل سردار آزمون با بایرلورکوزن برمی‌گردد. ستاره ایرانی در تابستان گذشته با قراردادی قرضی از لورکوزن راهی پایتخت ایتالیا شد و حالا باید مقابل تیم سابقش قرار بگیرد.

بارها شاهد بوده‌ایم که بندی در قرارداد برخی بازیکنان قرار داده شده که بر اساس آن حق حضور مقابل تیم سابق خود را نخواهند داشت. حالا شایعاتی در این زمینه پیرامون سردار آزمون هم مطرح شده که با واکنش رسمی باشگاه بایرلورکوزن مواجه شده است.

سیمون رولفس، مدیر ورزشی باشگاه بایرلورکوزن، در واکنش به حضور سردار آزمون مقابل این تیم در نیمه‌نهایی لیگ اروپا به بیلد گفت: "در حال حاضر این یک مسئله عادی در فوتبال محسوب می‌شود. هیچ بندی در قرارداد آزمون وجود ندارد که بخواهد او را از حضور در بازی با لورکوزن منع کند."

سردار آزمون تا سال ۲۰۲۷ با بایرلورکوزن قرارداد دارد اما کاملا از حضور در پایتخت ایتالیا خوشحال است. او حتی در زمستان دو پیشنهاد وسوسه‌کننده از لالیگا را رد کرد تا در رم بماند. آزمون از ماندن در رم استقبال می‌کند و از طرفی با آمدن دنیله‌ ده‌روسی او فرصت بیشتری برای درخشش پیدا کرده و به نوعی بازیکن محبوب سرمربی ایتالیایی محسوب می‌شود.

سردار شانس زیادی برای حضور مقابل بایرلورکوزن در نیمه‌نهایی لیگ اروپا خواهد داشت و شاید عملکرد خوب در این بازی مدیران رم را بیش از پیش به سمت جذب دائمی او سوق دهد. هر چند که اخیرا رسانه‌های ایتالیایی مدعی شدند که جالوروسی علاقمند به حفظ آزمون است اما به شرطی که آن ‌ها بتوانند سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کنند.

کد خبر 848667 برچسب‌ها ویژه ورزشی سردار آزمون

دیگر خبرها

  • ادعای جنجالی: فریدون فروغی نه، خواننده اصلی منم!
  • چالش سخت آرسنال برای حفظ یکی از بهترین استعدادهای آکادمی‌اش
  • اتفاقات سکوهای زنان دردسرساز شد؛ اولین اقدام کمیته انضباطی در خصوص پرسپولیس و سپاهان
  • ادعای جنجالی؛ رالف رانگنیک سرمربی بایرن مونیخ نخواهد شد!
  • جواد نکونام: خوشحالم مالکان جدید خیلی زود فهمیدند چه کسانی مخل آسایش استقلال هستند
  • دشمنی به نام سردار آزمون | موضع رسمی در خصوص جلوگیری از بازی کردن ستاره ایرانی
  • جزئیات حادثه واژگونی خودروی ایکس ۵۵ پرو
  • خودکشی ایرانی ها، کمتر از میانگین جهانی
  • خودروی کلکسیونی و سوپراسپرت فورد جی‌تی 101 (عکس)
  • اتفاق عجیب در فوتبال ابران؛ ورثه سرمربی، شاکی جدید تیم شد!