Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبادالله کنجوریان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مردم هرسین به شایعات که از مهمترین ابزارهای روانی دشمن است توجه نکنند و اخبار مربوط به نان و کالاهای اساسی را صرفاً از رسانه ملی پیگیری کنند.

وی افزود: برخورد قانونی و جلوگیری از فعالیت سودجویان و محتکران از مهمترین مطالبات مردم هرسین در این برهه زمانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار هرسین تصریح کرد: اعضای ستاد تنظیم بازار به شدت پیگیر وضعیت کالاها و اجناس انبارهای ثبت شده و ثبت نشده و همچنین انبارهای فروشگاه‌های بزرگ عرضه مواد غذایی باشند و در صورت مشاهده هرگونه احتکار، گران فروشی و هرگونه فعالیت منجر به اخلال در بازار بر اساس قانون عمل کنند.

کنجوریان بیان کرد: مردم هرگونه احتکار و جمع آوری کالا و اجناس توسط فروشندگان بزرگ و حتی فروشندگان جز را به فرمانداری و جهاد کشاورزی گزارش دهند.

وی ادامه داد: بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار فروش اجباری در فروشگاه‌های زنجیره‌ای ممنوع است و مردم در صورت مشاهده می‌توانند از طریق اداره صمت و جهاد کشاورزی پیگیری کنند.

فرماندار هرسین خاطر نشان کرد: معیشت مردم خط قرمز است و اقلام و کالاهای اساسی باید به دست مردم برسند و با اخلال گران در توزیع کالاهای مورد نیاز مردم بشدت برخورد می‌شود.

کد خبر 5487159

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه کالاهای اساسی ستاد تنظیم بازار هرسین احتکار قیمت کالاها گرانفروشی بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا آمار کرونا خطبه های نماز جمعه بسیج سازندگی گروههای جهادی احتکار آلودگی هوا ایلام خراسان رضوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز مشهد نانوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۶۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، سرهنگ سید مسعود میر حسینی با اشاره به اینکه طرح کاهش آسیب‌های اجتماعی از ابتدای امسال درحال اجراست، گفت: یکی از اولویت‌های پلیس برخورد با خرده فروشان مواد مخدر در محل‌های آلوده است.

وی افزود: با هدف شناسایی و دستگیری خرده فروشان مواد مخدر، طرح پاکسازی در دستور کار پلیس مبارزه با موادمخدر قرار گرفته است و هجده نفر خرده فروش دستگیر و به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

سرهنگ میرحسینی خاطرنشان کرد: ساکنان و گردشگران با مشاهده و آگاهی از خرید و فروش موادمخدر با شماره تلفن ۱۱۰ پلیس را در برخورد با خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر کمک کنند.

دیگر خبرها

  • تامین ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات از مرز ۴٫۲ میلیارد دلار گذشت
  • انتقاد یک نماینده مجلس از سیاست های نادرست ارزی دولت/ کالاهای اساسی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • تامین بیش از یک میلیارد دلار ارز برای کالاهای اساسی
  • تامین ۴.۲ میلیارد دلار ارز کالاهای اساسی، صنایع و خدمات
  • کالاهای اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت 2 تا 3 برابری به دست مردم می رسد/ شرایط کنونی یعنی دولت منطقا باید در سیاست ارزی خود تجدیدنظر کند
  • هرگونه افزایش قیمت در حوزه کالا‌های اساسی گرانفروشی است
  • مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت پلمپ شد
  • دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش
  • قدرداني فرمانده انتظامي از همکاري و مشارکت مردم و مسئولان در اجراي طرح نور
  • قدرداني از همکاري و مشارکت مردم و مسئولان از اجراي طرح نور در آذربايجان غربي