Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-28@19:58:42 GMT

شناسایی ۲انبار احتکار برنج و شکر

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۷۶۱۴۱

رییس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف ۴۸ تن برنج و شکر احتکارشده در جنوب تهران خبر داد. ناطقان: سرهنگ علی ولی‌پور گودرزی در این‌باره گفت:‌ در راستای پایش، کنترل و نظارت بر بازار و جلوگیری از اخلال و احتکار کالاهای اساسی، ماموران پلیس امنیت اقتصادی دو انبار احتکار کالای اساسی در شورآباد را مورد شناسایی قرار دادند و با حضور در محل این دو انبار مشاهده کردند که اقلام داخل آن فاقد هرگونه اسناد و مدارک، فاکتور و ثبت در سامانه جامعه تجارت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه کاراگاهان این دو انبار را پلمپ کردند، گفت: در مجموع ۴۲ تن برنج و ۶ تن شکر دولتی از این محل کشف شده و دو نفر نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده روانه دادسرا شدند.  

ولی‌پور گودرزی ارزش ریالی اموال کشف شده را بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت:‌ بازار کالاهای کشور در ماه‌های گذشته تحت تاثیر عواملی همچون حذف ارز ترجیحی، بحران جنگ روسیه و اوکراین و ... با نوسانات صعودی مواجه بوده و این امر باعث شده تا افراد سودجو و منفعت طلب با سوءاستفاده از این وضعیت اقدام به احتکار کالاهای اساسی کنند. البته پلیس امنیت اقتصادی با این موارد برخورد کرده و لازم است شهروندان نیز در صورت اطلاع از هرگونه احتکار یا اخلال در بازار موضوع را به پلیس اطلاع دهند. منبع: ایسنا برچسب ها: انبار احتکار ، برنج ، شکر دولتی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: انبار احتکار برنج شکر دولتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۶۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان

رئیس پلیس آگاهی گیلان از شناسایی و دستگیری ۲۲ سارق و هفت مالخر در طرح سه روزه عملیاتی مبارزه با سرقت مغازه در استان خبر داد و گفت: این افراد به ۲۲ فقره سرقت اعتراف کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، علیرضا حدادی با بیان اینکه طرح عملیاتی مبارزه با سرقت مغازه به مدت سه روز در استان گیلان اجرا شد، اظهار کرد: در این طرح با انجام اقدامات پلیسی و در عملیات‌های جداگانه، ۲۲ سارق و هفت مالخر در سطح استان شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: بر اساس تحقیقات انجام شده سارقان به ۲۲ فقره سرقت مغازه اعتراف کردند و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان تاکید بر رعایت اصول و نکات پیشگیری از سرقت توسط مردم، خاطرنشان کرد: ارتقای نظم و امنیت همواره در دستور کار پلیس قرار دارد.

کد خبر 748925

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان
  • کشف انبار کالای قاچاق در اهواز
  • انبار دپوی باتری خودرو در بابل کشف شد
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • شناسایی و انهدام باند قاچاق خودرو‌ در مازندران
  • دستگیری عامل تیراندازی در گتوند
  • ۲۰۰ تاجر آفریقایی برای توسعه تجارت شناسایی شد
  • تداوم سریال شناسایی جاسوسان روسیه و چین در انگلیس
  • دستگیری عاملین نزاع و درگیری در ارومیه
  • کشف انبار دپوی ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر ماهشهر