Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@11:27:44 GMT

جزییات نشست دو روزه حزب «نسل نو»

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۷۶۱۸۷

جزییات نشست دو روزه حزب «نسل نو»

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، نشست کشوری حزب «نسل‌نو» با حضور مقامات و شخصیت‌های مختلف سیاسی برگزار می‌شود.

این نشست در دو روز برگزار خواهد شد که سخنرانان روز اول آن علی نیکزاد نائب رئیس مجلس شورای اسلامی و سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی و سخنرانان روز دوم نیز غلامعلی حداد عادل رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، پرویز سروری نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران و رئیس شورای عالی استانها و محمدسعید احدیان دستیار سیاسی و رسانه‌ای رئیس مجلس خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نشست پنج شنبه و جمعه (22 و 23 اردیبهشت ماه) هتل ولیعصر تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: نسل نو پرویز سروری محمدسعید احدیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۶۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکمل‌های طرح نور در نهادهای فرهنگی اجرا شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام یوسف جمالی ظهر یکشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان بوشهر اظهار داشت: از نیروی انتظامی برای اجرای طرح موفق «نور» تقدیر و تشکر می‌شود و باید مکمل‌های این طرح در مجموعه‌ها و نهادهای فرهنگی اجرا شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر بیان کرد: اقناع سازی نسل جوان و نوجوان در مباحث فرهنگی ضروری است و باید جوان ما از لحاظ فکری اقناع شود.

وی با اشاره به برنامه‌های ستاد دهه کرامت گفت: دهه کرامت باید همه پای کار باشند و برنامه‌های خود را به ستاد استانی ارسال کنند.

در اولین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان بوشهر با حضور رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان و فرماندار بوشهر از فرمانده نیروی انتظامی شهرستان با اهدای لوحی از فعالیت مجموعه فراجا و اجرای طرح نور تقدیر شد.

کد خبر 6091288

دیگر خبرها

  • اجرای ۶۴ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی شهرستان زهک
  • نشست منتخبان مجلس دوازدهم برگزار شد
  • دکمه تصویب قانون عفاف و حجاب زیر دست کیست؟!
  • نشست منتخبان مجلس توسط شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برگزار شد
  • جلسه منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می‌شود
  • نشست همفکری منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می‌شود
  • نشست همدلی و همفکری منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می شود
  • جزییات دریافت مالیات از تراکنش‌های بانکی​ اعلام شد
  • سیاسی‌بازی در شوراها مانع خدمت‌رسانی می‌شود
  • مکمل‌های طرح نور در نهادهای فرهنگی اجرا شود